Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7800 příspěvků (zobrazeno 3901 až 3950) od 21.01.2010 do 19.09.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
13:18:41
01.01.2012
Bobesh
-> Bobesh 17.11.11 13:36:53: -> Bobesh 17.11.11 13:38:13: A zkoušel jsem to přímo s opřenou svící na mínuspólu. Pokud není aku po jízdě či nabíjení,aby nedošlo k výbuchu.
13:14:42
01.01.2012
Bobesh
-> spartra: Ani nemusíš startovací,stačí tlustší kablík,aspoň 1,5mm. Kostra na tělese,plus na šroubu. Musí se do 3-5ti vteřin rozhžavit-rozsvítit do světle červené,oranžové až žluté barvy. Pokud je to sytě či tmavěčervené či vůbec,je na vyhození. Co jsou to za svíce? Mrkni na označení (značku výrobce a typ) a do katalogu,třeba do Auto Kelly,co nabízejí k danému typu motoru. Tu druhou drolící se bych už neriskoval.
13:08:04
01.01.2012
suri
-> spartra: však na kabely to zapoj , štartovací
13:07:37
01.01.2012
Hřib
-> spartra: proto ty startovací kabely, nedoporučuje se na seníku 1
13:05:51
01.01.2012
spartra
-> suri: technickou nebudou moc teplý?

že ta jedna je odjebaná to neva
upraveno 1x, naposled 01.01.2012 13:07:35
13:05:18
01.01.2012
Hřib
-> spartra: startovacíma kabelama zkus přímo na baterku jednu po druhé a uvidíš, která nežhaví a nebo žhaví málo



suri: bol si rychlejší...
upraveno 2x, naposled 01.01.2012 13:06:32
13:04:23
01.01.2012
suri
-> spartra: zapoj ich na baterku a uvidíš ktorý nežhaví
13:03:43
01.01.2012
spartra
ta druhá je zespod nějaká dojebaná trochu
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od spartra vložen 01.01.2012 13:03:43
13:01:49
01.01.2012
spartra
že se ptám jak se poznaj žhavící svíčky v kopru? krom, že auto neškytne

přikládám obrázek
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od spartra vložen 01.01.2012 13:01:49
upraveno 1x, naposled 01.01.2012 13:04:51
10:02:39
01.01.2012
suri
-> VeTeV: ono v tej dobe sa ešte robili autá na jazdenie nie na búranie
09:45:55
01.01.2012
VeTeV
-> sep: :-) ale to se obecne vi, ze XaI byla totalni treagedie... a nedelam si iluzi, ze by II byla o neco lepsi, ale to nemeni nic na faktu, ze to je pohodlny kocar a snad to nemame od bourani, ale od jizdy (i kdyz ja to uz oklepal co to slo :-))
09:36:02
01.01.2012
suri
sep 01.01.12 09:34:40 napsal:

http://youtube.com/v/iOve zUYg6kk





http://youtube.com/v/DB2j bIv4SNw

40




To je provokace , to jste pionyri ? 3 3
09:34:40
01.01.2012
sep
http://www.youtube.com/wa tch?v=iOvezUYg6kk



crash test Citroen Xantia (1)


40
21:05:38
31.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
Všem lidem přeju krásný rok 12 a ať je alespoň o krok lepší jak odcházející rok 11
14:33:54
31.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Každopádně hele ví bůh co tou dobou budu mít za vozidlo :-D
14:25:46
31.12.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: kdyz se kaci les, litaj trisky... nasrat na to
13:45:46
31.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
VeTeV 30.12.11 12:05:29 napsal:

→ Jirik_Tuňák: tsak tam bych asi Tesly z burzy neuplatnil

3



Kanťíka si nechám, to už je neprodejný… u mě se musí rozpadnout do

mrtě a pak ho dám Baggrovi na pozemek :-))




Hajzl, jak už to má předem naplánovaný :-D



A Bagrr pak vnydá díly, který bude ještě dva tři roky používat, protože pro větev je přední náprava špatná, když mu klepe jedna tyčka stabíku :-D
13:36:12
31.12.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh: Já o ničem nevím. 140 ... V tom má určitě prsty tvůj ctěný bratr. 3
upraveno 1x, naposled 31.12.2011 13:36:38
17:33:18
30.12.2011
Bobesh
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Já taky,sluneční brýle celoročně. Prej se na srazech už uzavíraj sázky,jestli Bobesh přijde s brejlema...1
16:42:23
30.12.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Jirik_Tuňák 30.12.11 16:12:31 napsal:

Někdo kdo jezdil leta ve lvovi, tak si koupí zase lva a kdo jezdil dvě stříšky, tak si koupí zase stříšky.
Jo, s tím souhlasím. Jak si člověk zvykne na ten znak, těžko se přesedlává. Mě taky dlouho trvalo rozhodování, když jsem z indiánské čelenky přesedlával na lva... ale určitě nelituju, že jsem se k tomu rozhodl. 6
16:41:36
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> alpin: To zase jo. Teď už to mají všechny PSA modely. Ale slyšel jsem, že to tak mají vzadu i jiné značky.
16:38:40
30.12.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh, Nwkt: Já taky jezdím permanentně se sklopenýma obouma clonítka, prostě mi to tak vyhovuje. 4
16:38:38
30.12.2011
alpin
-> Jirik_Tuňák: ono kotúč v kope s nábojom a ložiskami ma dosť áut z PSA , výmena ale znamená len vytočenie matice a vytiahnutie z osky čo je fajn
16:33:50
30.12.2011
Bobesh
-> Nwkt 30.12.11 13:20:33: To znám,taky jsem světloplachej5
16:12:31
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 30.12.11 16:03:06: Ono je to v podstatě šecko podobný. Je to stejné jako C4 Grand Picasso jen ve lvím kabátě. Tím nechci říct, že je to špatné. Ale technicky je to stejné. 6 Někdo kdo jezdil leta ve lvovi, tak si koupí zase lva a kdo jezdil dvě stříšky, tak si koupí zase stříšky. Lefové bejvají i krapet dražší než Kitroni.



Jinak je to jako u mojí pani. Ta má Saxo a kdyby měla pořídit něco novějšího, tak chce zase Citrona, přestože bude v nabídce více Pugétů a tím pádem budou levnější. Obě auta budou třeba stejný, ale asi to má člověk nějak zafixovaný.



PS: pěkné to je. On i Maxík říkal, že je fajn, že se u těchto vozů dá nakonfigurovat hodně věcí přímo přes centrální displej a palubní PC a nemusí se se všim na diag.
upraveno 1x, naposled 30.12.2011 16:13:45
16:03:06
30.12.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Když tady tak probíráte, co z těch nových modelů si za pár let pořídit jako ojetinu, tak co říkáte na tohle?

katalog.auto.cz/peugeot-5 008-2-0-hdi-fap-110-kw-7-m ist?id=308
14:16:56
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Nejdůležitější bylo pro mě ale jedno. Měsíční úspora na pohonných hmotách podle stylu jízdy mezi 800 - 950 kč což je dneska hodně. A obojí je benzín.
upraveno 1x, naposled 30.12.2011 14:17:54
14:06:38
30.12.2011
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: Mně rezerva spodem vyhovuje aspon jsem nemusel dávat do hajzlu nákup z auta narvanyho po střechu :-) A světe div se neušpinil jsem se :o))
14:03:14
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Některý věci jsou tam ale pěkný debility.

Např. zadní kotouč. Ty prej vydržej dlouho, ale když se mění, tak i s nábojem a přitom starší modely značky měly klasiku kotouč zvlášť. Lámalo se to někdy ke konci výroby Pežůtů 307ček. To pak jedna strana stojí cca 4500,- káčé. 8

Nebo rezerva vespod vozu na takovém zdvíhacím klikovém mechanismu. Nemám absolutně představu, jak bych to vyndaval na cestě do divadla.

Přístup k autobaterii. Ale zase se může krásně ke zbytku všeho včetně světel.
13:54:05
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: To nemám potřebu. 3

-> U-Geen 30.12.11 13:46:44: U 4kolek to bude asi při rozjezdu good, že?
13:52:41
30.12.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: to jsou ale vychytavky4

tak hlavne at se to neposere, neb pak by jsi musel jit na galeje aby jsi to uplatil...
13:46:44
30.12.2011
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: hill assist je super :) vetsinou
13:41:16
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Ještě jsem tak zlenivěl, že mi vyhovuje i ručka na tlačítko. 3

Prostě přijedeš, chcípneš to a ono se to samo zabrzdí (lze zakázat). Při odjezdu se to samo odbrzdí při normálním rozjezdu a nebo to odbrzdíš tlačítkem ručně, stejně to jde i zabrzdit. Netrpí to na orezávání kotoučů a přicucávání destiček, páč si je to za deště vysouší (spojeno s ESP). Umím teda porád jezdit i s normálníma autama, ale vrchol lenosti je hill climb assist., že prostě v kopci zařadim, pustim brzdu, pomalu a v klidu se ležérně rozjedu i když mi za prdelí trčí autobus 10 cm od nárazníku. 3



-> VeTeV: Jen počkej, budeš taky lenora. 3
13:39:21
30.12.2011
Nwkt
-> VeTeV: Toledo se klopenýma clonítkama stačí 3
13:31:35
30.12.2011
VeTeV
-> Nwkt: kup si tank...



-> Jirik_Tuňák: musim si o tom neco nacist a porovnat to. Kdo vi, co nakonec vemu, ale musi to byt prostorny, to je jasny. Nechci se tisnit a krcit...
13:20:58
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV 30.12.11 13:06:50: Všemožné machinace se sedačkama ano, ale otočit přední podle mě ne. Ale dělaly se ještě výbavy Lounge special edition a tam jsou jiný sicny, takže tam možná ano.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 30.12.2011 13:20:58
13:20:33
30.12.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Kolik stojí to čelní okno? 15-20 tis? Bych musel jezdit pořád se zatařenýma roletama a sklopenýma clonama. Tak jezdim celý léto i v seatu. Prostě mi vadí moc světla
13:17:06
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt 30.12.11 13:01:47: Jasně, to je paráda. 1 Za prvý se můžeš díky tomu oknu kochat, za další vidíš na semafory i když stojíš pod nima a tady vidíš lyžinky, ve kterých si můžeš sluneční clonu posunout dopředu. Buď si ji jen sklopíš a nebo posuneš dopředu a taky případně sklopíš. To druhé zrcátko je ku kontrole harantů a nákladu na zadních sicnách. 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 30.12.2011 13:17:06
13:01:47
30.12.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák 30.12.11 12:52:23: Zrdcádtko uprostřed okna? 47
13:00:37
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Včera od nás od firmy jedna odjížděla. 1 Moc pěkné.

Nesmíš to tak řešit, já jsem taky myslel, že to neunesu a nakonec je mi to jedno. Prostě změna no. Jinak po zaparkování dávám pusu na znak pořád, jako jsem to dělal u roky Kantíka. 3



Tady máš toho Granda. 1 Divoký mi to nepřijde. Já mám teda interier černej se světlejma doplňkama.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 30.12.2011 13:00:37
12:55:21
30.12.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: taky si ho musím prolézt, ale leda tu dlouhou verzi, ale obávám se, že variabilita jako u C8 taková nebude \:-(
12:54:22
30.12.2011
suri
-> Jirik_Tuňák: stejne mi to príde také divoké ale nesedel som tak neposúdim
12:52:23
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
A tohle je k nezaplacení.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 30.12.2011 12:52:23
12:51:43
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> suri: Tak třeba u C4 pikouše interier velmi pěkný, pohodlný, přehledný a jak říkáš strohý bez kudrlinek. 4 Žádné opičky okolo, vše je intergrováno v jednom místě a zbytek hladká plocha s úložnými prostory. Přistihl jsem se i u toho, že bych už za nic neměnil - pevný střed volantu pohodlný na ovládání a barevný středový grafický displej (jde i měnit barevné schéma), kde mám všechny potřebné informace.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 30.12.2011 12:51:43
12:45:56
30.12.2011
VeTeV
-> Bobesh: jako kdyz C5 tak leda II idealne s 2.0HDi na 100kW a 6q - po mnoha hodinach na diskuzich a i po pokecu se servismanama me to vysla jako nejrozumnejsi volba... ale porad pokukuju po vetsim braskovi a to i z duvodu, ze se to porad vyrabi, takze za dva tri roky budou stale rozumne ojety auta, je jich uz jak sracek, takze i dilu bude dostatek a hlavne se to prej dokazalo konecne vychytat, ze se to sdere minimalne - preci jen 9let v produkci je 9 let a uz to nemaji placat italove, kteri nyni olepuji voyagera italskejma napisama
upraveno 2x, naposled 30.12.2011 12:49:48
12:42:39
30.12.2011
Bobesh
-> VeTeV: No přesně,taky mě to zklamalo,když jsem do toho sednul.
12:40:48
30.12.2011
Bobesh
-> suri: Ona snad C5 už ani není dnešní produkce. C6ka je zajímavá. Ale já jako staromilec končím u Xantie. To už bych radši XM5
12:37:24
30.12.2011
VeTeV
-> Bobesh: nemyslis snad C5 III? to ej krasny navenek, ale male zevntir se spoustou nesmyslnejch tlacitek pacek a hlavne je to poruchovy jak krava - coz me potvrdili i v autorizaku v Bene, ze Xanta byla zlata...

me se libi jednoznacne 508, to je krasny a hlavne konecne rozumne velky auto 4
12:28:30
30.12.2011
suri
-> Bobesh: nj , takže z dnešnej produkcie by si chcel C5?
Extreme Tyres