-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 30.12.11 16:03:06: Ono je to v podstatě šecko podobný. Je to stejné jako C4 Grand Picasso jen ve lvím kabátě. Tím nechci říct, že je to špatné. Ale technicky je to stejné. Někdo kdo jezdil leta ve lvovi, tak si koupí zase lva a kdo jezdil dvě stříšky, tak si koupí zase stříšky. Lefové bejvají i krapet dražší než Kitroni.
Jinak je to jako u mojí pani. Ta má Saxo a kdyby měla pořídit něco novějšího, tak chce zase Citrona, přestože bude v nabídce více Pugétů a tím pádem budou levnější. Obě auta budou třeba stejný, ale asi to má člověk nějak zafixovaný.
PS: pěkné to je. On i Maxík říkal, že je fajn, že se u těchto vozů dá nakonfigurovat hodně věcí přímo přes centrální displej a palubní PC a nemusí se se všim na diag.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
16:03:06
30.12.2011
30.12.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Když tady tak probíráte, co z těch nových modelů si za pár let pořídit jako ojetinu, tak co říkáte na tohle?
katalog.auto.cz/peugeot-5 008-2-0-hdi-fap-110-kw-7-m ist?id=308
katalog.auto.cz/peugeot-5 008-2-0-hdi-fap-110-kw-7-m ist?id=308
14:16:56
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Nejdůležitější bylo pro mě ale jedno. Měsíční úspora na pohonných hmotách podle stylu jízdy mezi 800 - 950 kč což je dneska hodně. A obojí je benzín.
14:06:38
30.12.2011
30.12.2011
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: Mně rezerva spodem vyhovuje aspon jsem nemusel dávat do hajzlu nákup z auta narvanyho po střechu :-) A světe div se neušpinil jsem se :o))
14:03:14
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Některý věci jsou tam ale pěkný debility.
Např. zadní kotouč. Ty prej vydržej dlouho, ale když se mění, tak i s nábojem a přitom starší modely značky měly klasiku kotouč zvlášť. Lámalo se to někdy ke konci výroby Pežůtů 307ček. To pak jedna strana stojí cca 4500,- káčé.
Nebo rezerva vespod vozu na takovém zdvíhacím klikovém mechanismu. Nemám absolutně představu, jak bych to vyndaval na cestě do divadla.
Přístup k autobaterii. Ale zase se může krásně ke zbytku všeho včetně světel.
Např. zadní kotouč. Ty prej vydržej dlouho, ale když se mění, tak i s nábojem a přitom starší modely značky měly klasiku kotouč zvlášť. Lámalo se to někdy ke konci výroby Pežůtů 307ček. To pak jedna strana stojí cca 4500,- káčé.
Nebo rezerva vespod vozu na takovém zdvíhacím klikovém mechanismu. Nemám absolutně představu, jak bych to vyndaval na cestě do divadla.
Přístup k autobaterii. Ale zase se může krásně ke zbytku všeho včetně světel.
13:54:05
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: To nemám potřebu.
-> U-Geen 30.12.11 13:46:44: U 4kolek to bude asi při rozjezdu good, že?
-> U-Geen 30.12.11 13:46:44: U 4kolek to bude asi při rozjezdu good, že?
13:52:41
30.12.2011
30.12.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: to jsou ale vychytavky
tak hlavne at se to neposere, neb pak by jsi musel jit na galeje aby jsi to uplatil...
tak hlavne at se to neposere, neb pak by jsi musel jit na galeje aby jsi to uplatil...
13:46:44
30.12.2011
30.12.2011
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: hill assist je super :) vetsinou
13:41:16
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Ještě jsem tak zlenivěl, že mi vyhovuje i ručka na tlačítko.
Prostě přijedeš, chcípneš to a ono se to samo zabrzdí (lze zakázat). Při odjezdu se to samo odbrzdí při normálním rozjezdu a nebo to odbrzdíš tlačítkem ručně, stejně to jde i zabrzdit. Netrpí to na orezávání kotoučů a přicucávání destiček, páč si je to za deště vysouší (spojeno s ESP). Umím teda porád jezdit i s normálníma autama, ale vrchol lenosti je hill climb assist., že prostě v kopci zařadim, pustim brzdu, pomalu a v klidu se ležérně rozjedu i když mi za prdelí trčí autobus 10 cm od nárazníku.
-> VeTeV: Jen počkej, budeš taky lenora.
Prostě přijedeš, chcípneš to a ono se to samo zabrzdí (lze zakázat). Při odjezdu se to samo odbrzdí při normálním rozjezdu a nebo to odbrzdíš tlačítkem ručně, stejně to jde i zabrzdit. Netrpí to na orezávání kotoučů a přicucávání destiček, páč si je to za deště vysouší (spojeno s ESP). Umím teda porád jezdit i s normálníma autama, ale vrchol lenosti je hill climb assist., že prostě v kopci zařadim, pustim brzdu, pomalu a v klidu se ležérně rozjedu i když mi za prdelí trčí autobus 10 cm od nárazníku.
-> VeTeV: Jen počkej, budeš taky lenora.
13:39:21
30.12.2011
30.12.2011
Nwkt
-> VeTeV: Toledo se klopenýma clonítkama stačí
13:31:35
30.12.2011
30.12.2011
VeTeV
-> Nwkt: kup si tank...
-> Jirik_Tuňák: musim si o tom neco nacist a porovnat to. Kdo vi, co nakonec vemu, ale musi to byt prostorny, to je jasny. Nechci se tisnit a krcit...
-> Jirik_Tuňák: musim si o tom neco nacist a porovnat to. Kdo vi, co nakonec vemu, ale musi to byt prostorny, to je jasny. Nechci se tisnit a krcit...
13:20:58
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV 30.12.11 13:06:50: Všemožné machinace se sedačkama ano, ale otočit přední podle mě ne. Ale dělaly se ještě výbavy Lounge special edition a tam jsou jiný sicny, takže tam možná ano.
13:20:33
30.12.2011
30.12.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Kolik stojí to čelní okno? 15-20 tis? Bych musel jezdit pořád se zatařenýma roletama a sklopenýma clonama. Tak jezdim celý léto i v seatu. Prostě mi vadí moc světla
13:17:06
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt 30.12.11 13:01:47: Jasně, to je paráda. Za prvý se můžeš díky tomu oknu kochat, za další vidíš na semafory i když stojíš pod nima a tady vidíš lyžinky, ve kterých si můžeš sluneční clonu posunout dopředu. Buď si ji jen sklopíš a nebo posuneš dopředu a taky případně sklopíš. To druhé zrcátko je ku kontrole harantů a nákladu na zadních sicnách.
13:06:50
30.12.2011
30.12.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: ale todle asi grand neumi co?
www.auto-power-girl.com/p hoto-gallery/.../citroen-c 8-exclusive-2005-20.jpg lepe zde
www.auto-power-girl.com/p hoto-gallery/.../citroen-c 8-exclusive-2005-20.jpg lepe zde
13:01:47
30.12.2011
30.12.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák 30.12.11 12:52:23: Zrdcádtko uprostřed okna?
13:00:37
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Včera od nás od firmy jedna odjížděla. Moc pěkné.
Nesmíš to tak řešit, já jsem taky myslel, že to neunesu a nakonec je mi to jedno. Prostě změna no. Jinak po zaparkování dávám pusu na znak pořád, jako jsem to dělal u roky Kantíka.
Tady máš toho Granda. Divoký mi to nepřijde. Já mám teda interier černej se světlejma doplňkama.
Nesmíš to tak řešit, já jsem taky myslel, že to neunesu a nakonec je mi to jedno. Prostě změna no. Jinak po zaparkování dávám pusu na znak pořád, jako jsem to dělal u roky Kantíka.
Tady máš toho Granda. Divoký mi to nepřijde. Já mám teda interier černej se světlejma doplňkama.
12:55:21
30.12.2011
30.12.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: taky si ho musím prolézt, ale leda tu dlouhou verzi, ale obávám se, že variabilita jako u C8 taková nebude \:-(
12:54:22
30.12.2011
30.12.2011
suri
-> Jirik_Tuňák: stejne mi to príde také divoké ale nesedel som tak neposúdim
12:51:43
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> suri: Tak třeba u C4 pikouše interier velmi pěkný, pohodlný, přehledný a jak říkáš strohý bez kudrlinek. Žádné opičky okolo, vše je intergrováno v jednom místě a zbytek hladká plocha s úložnými prostory. Přistihl jsem se i u toho, že bych už za nic neměnil - pevný střed volantu pohodlný na ovládání a barevný středový grafický displej (jde i měnit barevné schéma), kde mám všechny potřebné informace.
12:45:56
30.12.2011
30.12.2011
VeTeV
-> Bobesh: jako kdyz C5 tak leda II idealne s 2.0HDi na 100kW a 6q - po mnoha hodinach na diskuzich a i po pokecu se servismanama me to vysla jako nejrozumnejsi volba... ale porad pokukuju po vetsim braskovi a to i z duvodu, ze se to porad vyrabi, takze za dva tri roky budou stale rozumne ojety auta, je jich uz jak sracek, takze i dilu bude dostatek a hlavne se to prej dokazalo konecne vychytat, ze se to sdere minimalne - preci jen 9let v produkci je 9 let a uz to nemaji placat italove, kteri nyni olepuji voyagera italskejma napisama
12:42:39
30.12.2011
30.12.2011
Bobesh
-> VeTeV: No přesně,taky mě to zklamalo,když jsem do toho sednul.
12:40:48
30.12.2011
30.12.2011
Bobesh
-> suri: Ona snad C5 už ani není dnešní produkce. C6ka je zajímavá. Ale já jako staromilec končím u Xantie. To už bych radši XM
12:37:24
30.12.2011
30.12.2011
VeTeV
-> Bobesh: nemyslis snad C5 III? to ej krasny navenek, ale male zevntir se spoustou nesmyslnejch tlacitek pacek a hlavne je to poruchovy jak krava - coz me potvrdili i v autorizaku v Bene, ze Xanta byla zlata...
me se libi jednoznacne 508, to je krasny a hlavne konecne rozumne velky auto
me se libi jednoznacne 508, to je krasny a hlavne konecne rozumne velky auto
12:28:30
30.12.2011
30.12.2011
suri
-> Bobesh: nj , takže z dnešnej produkcie by si chcel C5?
12:26:25
30.12.2011
30.12.2011
Bobesh
-> suri: Proto taky do C5ky nejdu...zatím... tohle je oldschool,jednoduché,účel
né,přehledné. Když auto něco svrbí,tak ti to řekne samo. Víceméně blbuvzdorný,díly dostatečně nebo až předimenzované.
12:10:46
30.12.2011
30.12.2011
U-Geen
-> Jirik_Tuňák 30.12.11 12:04:59: jo ale tri roky premejsleni predtim vid :)
12:08:41
30.12.2011
30.12.2011
suri
-> Bobesh: jasné rozumiem tomu , ja som spokojný ako mám a nesťažujem sa , Xantia je celkom pekné auto ale nové citrony sa mi nepáčia teda ani trochu ,hlavne interiér nie , mám rád prehľadnosť a strohosť a jednoduchosť preto ostanem verný svojej značke .
12:05:29
30.12.2011
30.12.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: tsak tam bych asi Tesly z burzy neuplatnil
Kanťíka si nechám, to už je neprodejný... u mě se musí rozpadnout do mrtě a pak ho dám Baggrovi na pozemek :-))
Kanťíka si nechám, to už je neprodejný... u mě se musí rozpadnout do mrtě a pak ho dám Baggrovi na pozemek :-))
12:04:59
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV 30.12.11 12:00:30: Tak kup tu C8 nebo 807 a nevrtej se v tom. Udělej to jako já, umej Kantíka, vyluxuj a pošli ho do světa ze dne na den.
12:04:02
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Jinak se musím podělit o takovou srandovní věc.
Kupoval jsem žárovky do parkovaček, páč obě postupně umřely.
Mno a protože jsou tam velká světla a parkovačka je protažená přes celou vrchní délku, znamená to, že tam musí bejt žárovka odpovídajícího výkonu.
Je tam tahle nádhera. H6W, 12V, 6W - patice BAX9s.
V podstatě halogenová malá mrcha. Při velikosti baňky nemám představu jakou mohou mít životnost, každopádně tyhle tam byly původní 2 roky.
Cena krásná: 2 kusy 267,- kč, páč od levnější od Narvy (60,- / ks) neměli. Což je proti celosklu nebo obyč paticovkám trochu víc ne? Na Mercedes prej stojí ta samá kolem 290,- kus dle značky.
Ve hlavních světlech je H7 a H1 tuším, tak jsem zvědav na ty pověstmi opředené H7ky.
Známe zejména z Fabií a Oktávek.
Kupoval jsem žárovky do parkovaček, páč obě postupně umřely.
Mno a protože jsou tam velká světla a parkovačka je protažená přes celou vrchní délku, znamená to, že tam musí bejt žárovka odpovídajícího výkonu.
Je tam tahle nádhera. H6W, 12V, 6W - patice BAX9s.
V podstatě halogenová malá mrcha. Při velikosti baňky nemám představu jakou mohou mít životnost, každopádně tyhle tam byly původní 2 roky.
Cena krásná: 2 kusy 267,- kč, páč od levnější od Narvy (60,- / ks) neměli. Což je proti celosklu nebo obyč paticovkám trochu víc ne? Na Mercedes prej stojí ta samá kolem 290,- kus dle značky.
Ve hlavních světlech je H7 a H1 tuším, tak jsem zvědav na ty pověstmi opředené H7ky.
Známe zejména z Fabií a Oktávek.
12:00:30
30.12.2011
30.12.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: tak on je podvozek franťíků obecně příjemný... já mám teď fakt hlavu úplně pomatenou - mám tak dva tři roky na to, najít rozumného nástupce a jsem jak ty - nedokážu se rozhodnout... ta C8/807 se mě prostě líbí variabilitou i celkovou velikostí, ale bojim se toho a nějaký V70, accordy, avensisy corolly verso apod auta mám taky strašně rád, ale bojím se toho, že krom V70 to nenaplní mé rozměrové požadavky
11:48:16
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: To je pravda. Ale mě ti čoveče ta hydra ani nechybí. Tohle se houpe taky. Na druhou stranu periodické servisní úkony tě neminou.
U Kantíka jsi dělal dofuky koulí a výměnu kapaliny, mno a u dalších aut budeš periodicky měnit tyčky stabíku.
U Kantíka jsi dělal dofuky koulí a výměnu kapaliny, mno a u dalších aut budeš periodicky měnit tyčky stabíku.
11:36:56
30.12.2011
30.12.2011
VeTeV
-> Bobesh: já si ale stále bohužel myslím, že xantou odešel i duch staré poctivé školy a C5 hydru začla potápět - prostě ta stará klasika a mechanika co je u Xanťára je u následníka protkána elektronikou do míry nehorázné... a bohužel víme, jak vypadá elektroinstalace Frantíků, takže je to pro mě těžké, ale hydra asi skončila Xanťárem
10:53:06
30.12.2011
30.12.2011
Bobesh
-> suri: Tak dobrá:třeba konkrétně Citroni s hydrou jsou pro lidi,co to neznají,spíš důvodem nekoupit:je to jiné,neznámé,cosi navíc. Pravda,před lety,díky nedodržení údržby hydry a korozi potrubí starých hydráků,následně prasknutí trubky a náhlé ztráty tlaku v systému brzd,posilovače řízení a pérování,mohlo mít v součtu pro majitele fatální následky. Proto ta špatná pověst a nízké prodejní ceny. Naproti tomu ti znalí.kteří okusili nebo vlastní,mění jedině za vůz stejných kvalit či nemění vůbec. Systém má za půlstoletí praxe dávno vychytané mouchy. Vem si jakoukoli hydru,spočítej vnitřní prostor pro cestující i náklad,pohodlí,cenu ND,vzhled,antikoro úpravu(od Xantie výš),výkon vs. spotřeba,prostě co tě napadne. Připočti vlastnosti podvozku,schopnost vozu držet stálou výšku při jakémkoli zatížení,možnost zvednutím vozu z něj učinit na chvíli traktor,kterému nevadí větší nerovnosti,na kterém by jakékoliv jiné auto skončilo. Pak mi ukaž auto stejných vlastností ve stejném segmentu vozidel ve stejné cenové hladině. Nenajdeš. Nikomu to necpu. Kdo má zájem,přijď,předvedu,povo
zím,zkusíš si. Mohu nejen z vlastní zkušenosti potvrdit,že tato praxe většinou končí nákazou nevěřícího Tomáše "hydrobacilem" a krátkou nemocí,končivší až pořízením vlastního houpadla.
10:43:46
30.12.2011
30.12.2011
suri
-> VeTeV: dobre ,verím tomu že si spokojný z autom inak by si ho asi nemal ale podľa toho že sa ta objavujú kopukrát autá spolahlivé neporuchové a sú zaradené niekde na spodok na základe nejakého algoritmu
10:39:00
30.12.2011
30.12.2011
VeTeV
-> suri: jenže jak již Jiřina naznačil. Xanťík je mimořádně spolehlivý Citrus, asi jeden z nejpovedenějších tipů co vůbec byl... jasně že ten report je trošku nadsazený, ale říká to i tak něco o počtu vážných závad u aut co tou stanicí prošly a mnohdy si ani nevšimneš, že se něco děje a tady to mohou odhalit... nechci si dělat iluze o řidičích konzumentech, když i tady se občas vyskytnou dle mě úplně zcestná tvrzení od lidí, kde bys to nečekal a dojíždějí auta do mrtě...
10:19:49
30.12.2011
30.12.2011
suri
-> Bobesh: je to tak ale -> Jirik_Tuňák: je ti to neberiem , ale všeobecne je to test o typoch vozidla a o tom ako sa ich majiteľ o ne stará , o spolahlivosti hovoria osobné skúsenosti a poznatky nie nejaké kosmické čísla ...
10:16:41
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> suri 30.12.11 08:54:02: On se nemusí utěšovat. V mém i jeho případě to byla praxe. Co do spolehlivosti, pohodlí a kvality jsem si to nemohl vynachválit.
Hlavně ta spolehlivost a nezáludnost vozidla.
Co se týká čísel. Vychází to z počtu vážných závad na objem kontrolovaných aut u TÜV stanic.
Hlavně ta spolehlivost a nezáludnost vozidla.
Co se týká čísel. Vychází to z počtu vážných závad na objem kontrolovaných aut u TÜV stanic.
10:05:43
30.12.2011
30.12.2011
Bobesh
-> suri: Neházej nám hračky do kanálu
08:54:02
30.12.2011
30.12.2011
suri
-> VeTeV: celé TuV sa dá hodnotiť len o tom ako sa ktorá skupina majiteľov o auto stará , inak sú to samé divné čísla a neviem podľa akého vzorca určené , neutešuj sa tým
23:22:24
29.12.2011
29.12.2011
VeTeV
a pak se toho mám zbavit, když i tady je ten Xanťár úspěšnej...prostě to člověk musí dojet to mrtě
15:47:47
24.12.2011
24.12.2011
VeTeV
-> Kaprof: hezky stroje - pokazdy kdyz vidim ty CXka s tou rezervou u motoru, a pak ten vnitřní prostor... kurva
15:37:28
24.12.2011
24.12.2011
Kaprof-Pisařík
15:34:28
24.12.2011
24.12.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: jj 3,5L V8 from Ferarri F355 - silenost
15:32:20
24.12.2011
24.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: no do prdele :-O
15:22:47
24.12.2011
24.12.2011
VeTeV
tudle lumparnu znate? takove malicko rychlejsi 2CV :-)) nádherná práce, aneb jak spářit itala a frantíka a vytvořit peklo
www.streetfire.net/video/ 2cv-nimik-with-ferrari-eng ine_684670.htm
flaviendachet.blogspot.co m/2011/.../citroen-2cv-nim ik-breadvan-v8-ferrari.htm l
krasnej zvuk :-)
www.streetfire.net/video/ 2cv-nimik-with-ferrari-eng ine_684670.htm
flaviendachet.blogspot.co m/2011/.../citroen-2cv-nim ik-breadvan-v8-ferrari.htm l
krasnej zvuk :-)
06:12:49
24.12.2011
24.12.2011
Bobesh
-> Matulo: Áno,niečo takého,tento odtieň mi chýba.