skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
13:31:38
01.01.2012
01.01.2012
alpin
-> spartra: ja to skúšam na nabíjačke , Bobesh ti napísal presný postup , jasne červená - sú fajn , tmavočervená - vyhodiť , studený - vyhodiť
13:18:41
01.01.2012
01.01.2012
Bobesh
-> Bobesh 17.11.11 13:36:53: -> Bobesh 17.11.11 13:38:13: A zkoušel jsem to přímo s opřenou svící na mínuspólu. Pokud není aku po jízdě či nabíjení,aby nedošlo k výbuchu.
13:14:42
01.01.2012
01.01.2012
Bobesh
-> spartra: Ani nemusíš startovací,stačí tlustší kablík,aspoň 1,5mm. Kostra na tělese,plus na šroubu. Musí se do 3-5ti vteřin rozhžavit-rozsvítit do světle červené,oranžové až žluté barvy. Pokud je to sytě či tmavěčervené či vůbec,je na vyhození. Co jsou to za svíce? Mrkni na označení (značku výrobce a typ) a do katalogu,třeba do Auto Kelly,co nabízejí k danému typu motoru. Tu druhou drolící se bych už neriskoval.
13:08:04
01.01.2012
01.01.2012
suri
-> spartra: však na kabely to zapoj , štartovací
13:07:37
01.01.2012
01.01.2012
Hřib
-> spartra: proto ty startovací kabely, nedoporučuje se na seníku
13:05:51
01.01.2012
01.01.2012
spartra
-> suri: technickou nebudou moc teplý?
že ta jedna je odjebaná to neva
že ta jedna je odjebaná to neva
13:05:18
01.01.2012
01.01.2012
Hřib
-> spartra: startovacíma kabelama zkus přímo na baterku jednu po druhé a uvidíš, která nežhaví a nebo žhaví málo
suri: bol si rychlejší...
suri: bol si rychlejší...
13:04:23
01.01.2012
01.01.2012
suri
-> spartra: zapoj ich na baterku a uvidíš ktorý nežhaví
13:01:49
01.01.2012
01.01.2012
spartra
že se ptám jak se poznaj žhavící svíčky v kopru? krom, že auto neškytne
přikládám obrázek
přikládám obrázek
10:02:39
01.01.2012
01.01.2012
suri
-> VeTeV: ono v tej dobe sa ešte robili autá na jazdenie nie na búranie
09:45:55
01.01.2012
01.01.2012
VeTeV
-> sep: :-) ale to se obecne vi, ze XaI byla totalni treagedie... a nedelam si iluzi, ze by II byla o neco lepsi, ale to nemeni nic na faktu, ze to je pohodlny kocar a snad to nemame od bourani, ale od jizdy (i kdyz ja to uz oklepal co to slo :-))
09:36:02
01.01.2012
01.01.2012
suri
sep 01.01.12 09:34:40 napsal:
http://youtube.com/v/iOve zUYg6kk
http://youtube.com/v/DB2j bIv4SNw
To je provokace , to jste pionyri ?
http://youtube.com/v/iOve zUYg6kk
http://youtube.com/v/DB2j bIv4SNw
To je provokace , to jste pionyri ?
09:34:40
01.01.2012
01.01.2012
sep
21:05:38
31.12.2011
31.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
Všem lidem přeju krásný rok 12 a ať je alespoň o krok lepší jak odcházející rok 11
14:33:54
31.12.2011
31.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Každopádně hele ví bůh co tou dobou budu mít za vozidlo :-D
14:25:46
31.12.2011
31.12.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: kdyz se kaci les, litaj trisky... nasrat na to
13:45:46
31.12.2011
31.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
VeTeV 30.12.11 12:05:29 napsal:
→ Jirik_Tuňák: tsak tam bych asi Tesly z burzy neuplatnil
Kanťíka si nechám, to už je neprodejný… u mě se musí rozpadnout do
mrtě a pak ho dám Baggrovi na pozemek :-))
Hajzl, jak už to má předem naplánovaný :-D
A Bagrr pak vnydá díly, který bude ještě dva tři roky používat, protože pro větev je přední náprava špatná, když mu klepe jedna tyčka stabíku :-D
→ Jirik_Tuňák: tsak tam bych asi Tesly z burzy neuplatnil
Kanťíka si nechám, to už je neprodejný… u mě se musí rozpadnout do
mrtě a pak ho dám Baggrovi na pozemek :-))
Hajzl, jak už to má předem naplánovaný :-D
A Bagrr pak vnydá díly, který bude ještě dva tři roky používat, protože pro větev je přední náprava špatná, když mu klepe jedna tyčka stabíku :-D
13:36:12
31.12.2011
31.12.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh: Já o ničem nevím. ... V tom má určitě prsty tvůj ctěný bratr.
17:33:18
30.12.2011
30.12.2011
Bobesh
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Já taky,sluneční brýle celoročně. Prej se na srazech už uzavíraj sázky,jestli Bobesh přijde s brejlema...
16:42:23
30.12.2011
30.12.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Jirik_Tuňák 30.12.11 16:12:31 napsal:
Někdo kdo jezdil leta ve lvovi, tak si koupí zase lva a kdo jezdil dvě stříšky, tak si koupí zase stříšky. Jo, s tím souhlasím. Jak si člověk zvykne na ten znak, těžko se přesedlává. Mě taky dlouho trvalo rozhodování, když jsem z indiánské čelenky přesedlával na lva... ale určitě nelituju, že jsem se k tomu rozhodl.
Někdo kdo jezdil leta ve lvovi, tak si koupí zase lva a kdo jezdil dvě stříšky, tak si koupí zase stříšky. Jo, s tím souhlasím. Jak si člověk zvykne na ten znak, těžko se přesedlává. Mě taky dlouho trvalo rozhodování, když jsem z indiánské čelenky přesedlával na lva... ale určitě nelituju, že jsem se k tomu rozhodl.
16:41:36
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> alpin: To zase jo. Teď už to mají všechny PSA modely. Ale slyšel jsem, že to tak mají vzadu i jiné značky.
16:38:40
30.12.2011
30.12.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh, Nwkt: Já taky jezdím permanentně se sklopenýma obouma clonítka, prostě mi to tak vyhovuje.
16:38:38
30.12.2011
30.12.2011
alpin
-> Jirik_Tuňák: ono kotúč v kope s nábojom a ložiskami ma dosť áut z PSA , výmena ale znamená len vytočenie matice a vytiahnutie z osky čo je fajn
16:33:50
30.12.2011
30.12.2011
Bobesh
-> Nwkt 30.12.11 13:20:33: To znám,taky jsem světloplachej
16:12:31
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 30.12.11 16:03:06: Ono je to v podstatě šecko podobný. Je to stejné jako C4 Grand Picasso jen ve lvím kabátě. Tím nechci říct, že je to špatné. Ale technicky je to stejné. Někdo kdo jezdil leta ve lvovi, tak si koupí zase lva a kdo jezdil dvě stříšky, tak si koupí zase stříšky. Lefové bejvají i krapet dražší než Kitroni.
Jinak je to jako u mojí pani. Ta má Saxo a kdyby měla pořídit něco novějšího, tak chce zase Citrona, přestože bude v nabídce více Pugétů a tím pádem budou levnější. Obě auta budou třeba stejný, ale asi to má člověk nějak zafixovaný.
PS: pěkné to je. On i Maxík říkal, že je fajn, že se u těchto vozů dá nakonfigurovat hodně věcí přímo přes centrální displej a palubní PC a nemusí se se všim na diag.
Jinak je to jako u mojí pani. Ta má Saxo a kdyby měla pořídit něco novějšího, tak chce zase Citrona, přestože bude v nabídce více Pugétů a tím pádem budou levnější. Obě auta budou třeba stejný, ale asi to má člověk nějak zafixovaný.
PS: pěkné to je. On i Maxík říkal, že je fajn, že se u těchto vozů dá nakonfigurovat hodně věcí přímo přes centrální displej a palubní PC a nemusí se se všim na diag.
16:03:06
30.12.2011
30.12.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Když tady tak probíráte, co z těch nových modelů si za pár let pořídit jako ojetinu, tak co říkáte na tohle?
katalog.auto.cz/peugeot-5 008-2-0-hdi-fap-110-kw-7-m ist?id=308
katalog.auto.cz/peugeot-5 008-2-0-hdi-fap-110-kw-7-m ist?id=308
14:16:56
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Nejdůležitější bylo pro mě ale jedno. Měsíční úspora na pohonných hmotách podle stylu jízdy mezi 800 - 950 kč což je dneska hodně. A obojí je benzín.
14:06:38
30.12.2011
30.12.2011
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: Mně rezerva spodem vyhovuje aspon jsem nemusel dávat do hajzlu nákup z auta narvanyho po střechu :-) A světe div se neušpinil jsem se :o))
14:03:14
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Některý věci jsou tam ale pěkný debility.
Např. zadní kotouč. Ty prej vydržej dlouho, ale když se mění, tak i s nábojem a přitom starší modely značky měly klasiku kotouč zvlášť. Lámalo se to někdy ke konci výroby Pežůtů 307ček. To pak jedna strana stojí cca 4500,- káčé.
Nebo rezerva vespod vozu na takovém zdvíhacím klikovém mechanismu. Nemám absolutně představu, jak bych to vyndaval na cestě do divadla.
Přístup k autobaterii. Ale zase se může krásně ke zbytku všeho včetně světel.
Např. zadní kotouč. Ty prej vydržej dlouho, ale když se mění, tak i s nábojem a přitom starší modely značky měly klasiku kotouč zvlášť. Lámalo se to někdy ke konci výroby Pežůtů 307ček. To pak jedna strana stojí cca 4500,- káčé.
Nebo rezerva vespod vozu na takovém zdvíhacím klikovém mechanismu. Nemám absolutně představu, jak bych to vyndaval na cestě do divadla.
Přístup k autobaterii. Ale zase se může krásně ke zbytku všeho včetně světel.
13:54:05
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: To nemám potřebu.
-> U-Geen 30.12.11 13:46:44: U 4kolek to bude asi při rozjezdu good, že?
-> U-Geen 30.12.11 13:46:44: U 4kolek to bude asi při rozjezdu good, že?
13:52:41
30.12.2011
30.12.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: to jsou ale vychytavky
tak hlavne at se to neposere, neb pak by jsi musel jit na galeje aby jsi to uplatil...
tak hlavne at se to neposere, neb pak by jsi musel jit na galeje aby jsi to uplatil...
13:46:44
30.12.2011
30.12.2011
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: hill assist je super :) vetsinou
13:41:16
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Ještě jsem tak zlenivěl, že mi vyhovuje i ručka na tlačítko.
Prostě přijedeš, chcípneš to a ono se to samo zabrzdí (lze zakázat). Při odjezdu se to samo odbrzdí při normálním rozjezdu a nebo to odbrzdíš tlačítkem ručně, stejně to jde i zabrzdit. Netrpí to na orezávání kotoučů a přicucávání destiček, páč si je to za deště vysouší (spojeno s ESP). Umím teda porád jezdit i s normálníma autama, ale vrchol lenosti je hill climb assist., že prostě v kopci zařadim, pustim brzdu, pomalu a v klidu se ležérně rozjedu i když mi za prdelí trčí autobus 10 cm od nárazníku.
-> VeTeV: Jen počkej, budeš taky lenora.
Prostě přijedeš, chcípneš to a ono se to samo zabrzdí (lze zakázat). Při odjezdu se to samo odbrzdí při normálním rozjezdu a nebo to odbrzdíš tlačítkem ručně, stejně to jde i zabrzdit. Netrpí to na orezávání kotoučů a přicucávání destiček, páč si je to za deště vysouší (spojeno s ESP). Umím teda porád jezdit i s normálníma autama, ale vrchol lenosti je hill climb assist., že prostě v kopci zařadim, pustim brzdu, pomalu a v klidu se ležérně rozjedu i když mi za prdelí trčí autobus 10 cm od nárazníku.
-> VeTeV: Jen počkej, budeš taky lenora.
13:39:21
30.12.2011
30.12.2011
Nwkt
-> VeTeV: Toledo se klopenýma clonítkama stačí
13:31:35
30.12.2011
30.12.2011
VeTeV
-> Nwkt: kup si tank...
-> Jirik_Tuňák: musim si o tom neco nacist a porovnat to. Kdo vi, co nakonec vemu, ale musi to byt prostorny, to je jasny. Nechci se tisnit a krcit...
-> Jirik_Tuňák: musim si o tom neco nacist a porovnat to. Kdo vi, co nakonec vemu, ale musi to byt prostorny, to je jasny. Nechci se tisnit a krcit...
13:20:58
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV 30.12.11 13:06:50: Všemožné machinace se sedačkama ano, ale otočit přední podle mě ne. Ale dělaly se ještě výbavy Lounge special edition a tam jsou jiný sicny, takže tam možná ano.
13:20:33
30.12.2011
30.12.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Kolik stojí to čelní okno? 15-20 tis? Bych musel jezdit pořád se zatařenýma roletama a sklopenýma clonama. Tak jezdim celý léto i v seatu. Prostě mi vadí moc světla
13:17:06
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt 30.12.11 13:01:47: Jasně, to je paráda. Za prvý se můžeš díky tomu oknu kochat, za další vidíš na semafory i když stojíš pod nima a tady vidíš lyžinky, ve kterých si můžeš sluneční clonu posunout dopředu. Buď si ji jen sklopíš a nebo posuneš dopředu a taky případně sklopíš. To druhé zrcátko je ku kontrole harantů a nákladu na zadních sicnách.
13:06:50
30.12.2011
30.12.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: ale todle asi grand neumi co?
www.auto-power-girl.com/p hoto-gallery/.../citroen-c 8-exclusive-2005-20.jpg lepe zde
www.auto-power-girl.com/p hoto-gallery/.../citroen-c 8-exclusive-2005-20.jpg lepe zde
13:01:47
30.12.2011
30.12.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák 30.12.11 12:52:23: Zrdcádtko uprostřed okna?
13:00:37
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Včera od nás od firmy jedna odjížděla. Moc pěkné.
Nesmíš to tak řešit, já jsem taky myslel, že to neunesu a nakonec je mi to jedno. Prostě změna no. Jinak po zaparkování dávám pusu na znak pořád, jako jsem to dělal u roky Kantíka.
Tady máš toho Granda. Divoký mi to nepřijde. Já mám teda interier černej se světlejma doplňkama.
Nesmíš to tak řešit, já jsem taky myslel, že to neunesu a nakonec je mi to jedno. Prostě změna no. Jinak po zaparkování dávám pusu na znak pořád, jako jsem to dělal u roky Kantíka.
Tady máš toho Granda. Divoký mi to nepřijde. Já mám teda interier černej se světlejma doplňkama.
12:55:21
30.12.2011
30.12.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: taky si ho musím prolézt, ale leda tu dlouhou verzi, ale obávám se, že variabilita jako u C8 taková nebude \:-(
12:54:22
30.12.2011
30.12.2011
suri
-> Jirik_Tuňák: stejne mi to príde také divoké ale nesedel som tak neposúdim
12:51:43
30.12.2011
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> suri: Tak třeba u C4 pikouše interier velmi pěkný, pohodlný, přehledný a jak říkáš strohý bez kudrlinek. Žádné opičky okolo, vše je intergrováno v jednom místě a zbytek hladká plocha s úložnými prostory. Přistihl jsem se i u toho, že bych už za nic neměnil - pevný střed volantu pohodlný na ovládání a barevný středový grafický displej (jde i měnit barevné schéma), kde mám všechny potřebné informace.
12:45:56
30.12.2011
30.12.2011
VeTeV
-> Bobesh: jako kdyz C5 tak leda II idealne s 2.0HDi na 100kW a 6q - po mnoha hodinach na diskuzich a i po pokecu se servismanama me to vysla jako nejrozumnejsi volba... ale porad pokukuju po vetsim braskovi a to i z duvodu, ze se to porad vyrabi, takze za dva tri roky budou stale rozumne ojety auta, je jich uz jak sracek, takze i dilu bude dostatek a hlavne se to prej dokazalo konecne vychytat, ze se to sdere minimalne - preci jen 9let v produkci je 9 let a uz to nemaji placat italove, kteri nyni olepuji voyagera italskejma napisama
12:42:39
30.12.2011
30.12.2011
Bobesh
-> VeTeV: No přesně,taky mě to zklamalo,když jsem do toho sednul.
12:40:48
30.12.2011
30.12.2011
Bobesh
-> suri: Ona snad C5 už ani není dnešní produkce. C6ka je zajímavá. Ale já jako staromilec končím u Xantie. To už bych radši XM
12:37:24
30.12.2011
30.12.2011
VeTeV
-> Bobesh: nemyslis snad C5 III? to ej krasny navenek, ale male zevntir se spoustou nesmyslnejch tlacitek pacek a hlavne je to poruchovy jak krava - coz me potvrdili i v autorizaku v Bene, ze Xanta byla zlata...
me se libi jednoznacne 508, to je krasny a hlavne konecne rozumne velky auto
me se libi jednoznacne 508, to je krasny a hlavne konecne rozumne velky auto