Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7826 příspěvků (zobrazeno 3901 až 3950) od 21.01.2010 do 10.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
22:25:23
02.01.2012
Bagrr- máma mele Emu
-> alpin: JJ je to jedno :-)Prostě texron, kterej jde stoprocentně vyměnit jen jedna má ty co jsem hodil jako druhej odkaz :-)
22:21:43
02.01.2012
alpin
-> Bagrr- máma mele Emu: 206 ma tiež tie čo som dal ja , na tvojom obrázku je 406 , tá ich môže mať veru , veď to je jedno 4 6

edit : a jo , keď sa kukneš na volant tak vidíš páčku stieračov , presne takú ako som potom hodil ja :D nevadí

2.static.slando.com/photo s/.../predam_tempomatovu_p acku_na_peugeot_a_citroen_ 21721420_1_F.jpg
upraveno 2x, naposled 02.01.2012 22:27:10
22:19:20
02.01.2012
Bagrr- máma mele Emu
-> alpin: Omluva, našel jsem z 206ky, ale ty starý texron, který jdou vyměni každá zvlášť byly u všech stejný :-) Až multiplex byly jiný a asi i podle modelu auta jak kdo chtěl :-) Starej typ je to co jsem hodil já, kde jde každá zvlášť a maj je všechyn PSA auta stejný :-) multiplex už si asi dělal každej jak chtěl :-)
22:15:43
02.01.2012
alpin
-> Bagrr- máma mele Emu: nemá berlingo aj tieto ?

www.autovia.sk/images/... /packy-pod-volant-peugeot- 307-116753.jpg
22:14:10
02.01.2012
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: buml.ic.cz/img/.../volant _rozborka.jpg tyhlety jsou multiplexový

img.a.cz/9/.../2c1298d8a2 2341978240def066751cb8_400 .jpg tyhle jsou texron alébržto starej typ...
22:10:33
02.01.2012
alpin
-> spartra: prečo ? odpojíš baterku , dáš dole airbag , volant a si na páčkach
22:09:21
02.01.2012
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: Spíš ne, multiplexovky jsou ouplně jiný....
22:05:26
02.01.2012
spartra
-> Bagrr- máma mele Emu: -> alpin: moc jste mě nepotěšily, nu tak za tu cenu bude žvejkat co pude.

Nejde to třeba naimplantovat ze staršího modelu?
21:52:15
02.01.2012
alpin
-> spartra: komplet , volant dole treba
21:28:09
02.01.2012
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: to už by mělo mít multiplex že? V tem už se nevyznám, starý texroňácký byly každá zvlášť :-)
21:27:11
02.01.2012
spartra
že se ptám, berligno 1,6-16v-2004

přepínače u volantu, mění se levej / pravej zvlášť nebo celej komplet - to je nehorázná řacha 4800 bez dph
20:51:18
02.01.2012
Bagrr- máma mele Emu
-> Bobesh: Strašně zákeřnej a nakažlivejj bacílek :-)
20:40:28
02.01.2012
Bobesh
-> Bagrr- máma mele Emu: Ako vravítě,pánko velkomožný1
18:49:45
02.01.2012
Bagrr- máma mele Emu
-> Targa: houpačkofílie, nepatrně řízlá citronádou kombinovaná luxusně hýčkanou prdelí gaučojdního typu? :D
18:39:57
02.01.2012
Targa
já jako nástupce xantiáka vidim C5 ročníkově 2005-2007 nejlepší c5 dle servismanů,nejmeně poruchove a maji vychytanou spoustu chyb starších c5 navíc i vzhledově zepředu sou hezčí a nepřipomínaj xsaru

velikostně mě bude stačit každopádně kombi v 2,0HDi 100kW možná automata



novou c5 III nechci z duvodu maleho vnitřního prostoru a místa na nohy za volantem..vzhledově pěkný ale to je vše...



další jako nástupce bych viděl c6 cenově už se daj sehnat dobře... viděl bych to na 2,7hada s bi-tur. v automatu....



jinač od citronu nejdu..mam zmapovaný hondy,volva,škodovky a jiny značky nic mi ale s toho nevyplní moje přání
16:38:48
02.01.2012
spartra
ngk a bosch nebyl skladem, sklouznul jsem k beru, měla by to býti jedna z nich

katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...

katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
14:48:13
01.01.2012
spartra
-> suri: -> Fén: mno jenže i u jednoho výrobce platí veké cenové rozpětí140 jedná se o spotřební vůz, tam většinou beru ten střed, sem taky zvědav jakou dostanu zítra nabídku v krámě.

Nabídka bude nejpíš podobná jako v odkazu níže.

tak sem je zkusil jěště jednou, jedna nežhaví vůbec(dojebaná), dvě žhaví do oranž. barvy ale maličko déle, jedna jede za 3-5 vteřin do oranžova. Original svíce je champion CH68
upraveno 2x, naposled 01.01.2012 21:32:56
14:38:25
01.01.2012
Fén
Bych se nebál ani Beru.
14:36:41
01.01.2012
suri
-> spartra: bosch ngk champion ntk iné moc nie
14:33:49
01.01.2012
spartra
tak nejpíš teda vemu všechny 4, ale jaký výrobce? 1 nevím, neznám dle rad musím vzít každou jinou a pak si tepr vyberu
upraveno 3x, naposled 01.01.2012 14:37:03
14:17:49
01.01.2012
Bagrr- máma mele Emu
Brisk po půl roce v pici... Champion mi vydrželi dva roky a ještě by fungovali, ale auto šlo do šrotu...
13:48:18
01.01.2012
Bobesh
Měl jsem NGKčka ale už jen červenaly a STARLINE v pˇči,zkusil jsem BOSCH Duralite a nebe a dudy,naprosto nesrovnatelný. Taky teď naší stařence stačí půlotáčky kliky a už chytá5
13:35:23
01.01.2012
suri
-> spartra: ja som za všetky
13:34:48
01.01.2012
alpin
-> spartra: pokiaľ dávaš inú značku mali by sa všetky kvôli mierne odlišným odporom , ale aj tak by som menil všetky , keď už..
upraveno 1x, naposled 01.01.2012 13:35:00
13:33:05
01.01.2012
spartra
-> Bobesh: sem asi riskoval, našel jsem si kontakt na baterii, přidělal tam ten original žhavící kablík na jeho druhej konec svíčku, utáhnul, svíčku dal na mínus.

do 2 vtřen se z toho pěkně kouřilo, do 5 vteřin byla nažhaveno, zdála se taková oranžová barva.

Ta druhá najebaná ani prd8 Souvisí s tím otázka měněj se pro jistotu všechny nebo jen jedna svíce u nafťáků?

NGK Y902R např. katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...

jinak hledám jak na to, co tam je original, jak sme koukal, svíček je na výběr mnogo a lišej se dle proudu
upraveno 1x, naposled 01.01.2012 13:34:33
13:31:38
01.01.2012
alpin
-> spartra: ja to skúšam na nabíjačke , Bobesh ti napísal presný postup , jasne červená - sú fajn , tmavočervená - vyhodiť , studený - vyhodiť
13:18:41
01.01.2012
Bobesh
-> Bobesh 17.11.11 13:36:53: -> Bobesh 17.11.11 13:38:13: A zkoušel jsem to přímo s opřenou svící na mínuspólu. Pokud není aku po jízdě či nabíjení,aby nedošlo k výbuchu.
13:14:42
01.01.2012
Bobesh
-> spartra: Ani nemusíš startovací,stačí tlustší kablík,aspoň 1,5mm. Kostra na tělese,plus na šroubu. Musí se do 3-5ti vteřin rozhžavit-rozsvítit do světle červené,oranžové až žluté barvy. Pokud je to sytě či tmavěčervené či vůbec,je na vyhození. Co jsou to za svíce? Mrkni na označení (značku výrobce a typ) a do katalogu,třeba do Auto Kelly,co nabízejí k danému typu motoru. Tu druhou drolící se bych už neriskoval.
13:08:04
01.01.2012
suri
-> spartra: však na kabely to zapoj , štartovací
13:07:37
01.01.2012
Hřib
-> spartra: proto ty startovací kabely, nedoporučuje se na seníku 1
13:05:51
01.01.2012
spartra
-> suri: technickou nebudou moc teplý?

že ta jedna je odjebaná to neva
upraveno 1x, naposled 01.01.2012 13:07:35
13:05:18
01.01.2012
Hřib
-> spartra: startovacíma kabelama zkus přímo na baterku jednu po druhé a uvidíš, která nežhaví a nebo žhaví málo



suri: bol si rychlejší...
upraveno 2x, naposled 01.01.2012 13:06:32
13:04:23
01.01.2012
suri
-> spartra: zapoj ich na baterku a uvidíš ktorý nežhaví
13:03:43
01.01.2012
spartra
ta druhá je zespod nějaká dojebaná trochu
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od spartra vložen 01.01.2012 13:03:43
13:01:49
01.01.2012
spartra
že se ptám jak se poznaj žhavící svíčky v kopru? krom, že auto neškytne

přikládám obrázek
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od spartra vložen 01.01.2012 13:01:49
upraveno 1x, naposled 01.01.2012 13:04:51
10:02:39
01.01.2012
suri
-> VeTeV: ono v tej dobe sa ešte robili autá na jazdenie nie na búranie
09:45:55
01.01.2012
VeTeV
-> sep: :-) ale to se obecne vi, ze XaI byla totalni treagedie... a nedelam si iluzi, ze by II byla o neco lepsi, ale to nemeni nic na faktu, ze to je pohodlny kocar a snad to nemame od bourani, ale od jizdy (i kdyz ja to uz oklepal co to slo :-))
09:36:02
01.01.2012
suri
sep 01.01.12 09:34:40 napsal:

http://youtube.com/v/iOve zUYg6kk





http://youtube.com/v/DB2j bIv4SNw

40




To je provokace , to jste pionyri ? 3 3
09:34:40
01.01.2012
sep
http://www.youtube.com/wa tch?v=iOvezUYg6kk



crash test Citroen Xantia (1)


40
21:05:38
31.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
Všem lidem přeju krásný rok 12 a ať je alespoň o krok lepší jak odcházející rok 11
14:33:54
31.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Každopádně hele ví bůh co tou dobou budu mít za vozidlo :-D
14:25:46
31.12.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: kdyz se kaci les, litaj trisky... nasrat na to
13:45:46
31.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
VeTeV 30.12.11 12:05:29 napsal:

→ Jirik_Tuňák: tsak tam bych asi Tesly z burzy neuplatnil

3



Kanťíka si nechám, to už je neprodejný… u mě se musí rozpadnout do

mrtě a pak ho dám Baggrovi na pozemek :-))




Hajzl, jak už to má předem naplánovaný :-D



A Bagrr pak vnydá díly, který bude ještě dva tři roky používat, protože pro větev je přední náprava špatná, když mu klepe jedna tyčka stabíku :-D
13:36:12
31.12.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh: Já o ničem nevím. 140 ... V tom má určitě prsty tvůj ctěný bratr. 3
upraveno 1x, naposled 31.12.2011 13:36:38
17:33:18
30.12.2011
Bobesh
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Já taky,sluneční brýle celoročně. Prej se na srazech už uzavíraj sázky,jestli Bobesh přijde s brejlema...1
16:42:23
30.12.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Jirik_Tuňák 30.12.11 16:12:31 napsal:

Někdo kdo jezdil leta ve lvovi, tak si koupí zase lva a kdo jezdil dvě stříšky, tak si koupí zase stříšky.
Jo, s tím souhlasím. Jak si člověk zvykne na ten znak, těžko se přesedlává. Mě taky dlouho trvalo rozhodování, když jsem z indiánské čelenky přesedlával na lva... ale určitě nelituju, že jsem se k tomu rozhodl. 6
16:41:36
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> alpin: To zase jo. Teď už to mají všechny PSA modely. Ale slyšel jsem, že to tak mají vzadu i jiné značky.
16:38:40
30.12.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh, Nwkt: Já taky jezdím permanentně se sklopenýma obouma clonítka, prostě mi to tak vyhovuje. 4
16:38:38
30.12.2011
alpin
-> Jirik_Tuňák: ono kotúč v kope s nábojom a ložiskami ma dosť áut z PSA , výmena ale znamená len vytočenie matice a vytiahnutie z osky čo je fajn
16:33:50
30.12.2011
Bobesh
-> Nwkt 30.12.11 13:20:33: To znám,taky jsem světloplachej5
Extreme Tyres