Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7826 příspěvků (zobrazeno 4351 až 4400) od 21.01.2010 do 10.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
13:56:36
24.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Kucí, nemáte někdo doma na Kitróna ráfky 6x15 ET18 nebo ET27 a případně ještě 6,5x15 ET27?

Je jedno jestli je to ALU nebo plech, potřebuju to jen na zimáky.

Jenom aby ALU nebylo spíš hranatý a plech vyrezlej na kost.



Rozteč 4x108, díra 65,1 nebo kolik to ty Pugéti a Kitroni mají.



Díky, Jiží
upraveno 1x, naposled 24.10.2011 13:57:09
12:11:27
23.10.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh: No škoda, že jsi nejel zrovna něčím takovým, mohl sis ho rovnou vzít s sebou. 1

skoda-virt.cz/cz/.../1067 80-kamionaci?gotopost=2...

img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_4_106780__2011 -04-03_07-02-09_71.jpg
11:17:52
23.10.2011
Kaprof-Pisařík
-> Bobesh: Sluší mu32
17:30:03
22.10.2011
Bobesh
Jedna přímo z domoviny,ten odstín champagne jsem nikde jinde,než ve francii neviděl,moc sluší,další za plotem,hned bych jedno bral...
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bobesh vložen 22.10.2011 17:30:03
14:56:12
19.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: to bych právě nerad...
09:43:04
19.10.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Kaprof: Poslední je ta 307 2004, tak nevím, jestli ještě nějaký RG bude. Je možné, že už jim skončila licence na ten název.
09:32:38
19.10.2011
Kaprof-Pisařík
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Já vím že RG má tradici jen jsem netušil zda -li je i dnes osobně mi rukama prošla naposled 206 v tomhle a líbila se mi :-)
00:32:55
19.10.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Kaprof 18.10.11 10:29:40 napsal:

→ dna69 – „zde je místo pro Vaši reklamu“ :) : Mně by nevadila ale o tom popřípadě v jinem tematu..
-> Kaprof: Série RG vznikla už u poměrně hodně modelů. Tak něco pro tebe, ať máš z čeho vybírat: 4



aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_106_Gar ros.htm (taková 106 parkovala vedle v ulici, ale už jsem jí tu delší dobu neviděl, možná parkuje jinde kudy nechodím) Zajímavou alternativou je tato série: aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_106_Ede n_Park_97.htm Ne že by to bylo něco pro mě, ale ty opěrky hlavy jsou hodně zajímavé. :) Taky se opakuje u dalších modelů.



aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_205_Gar ros.htm



aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_405_bk_ Garros_91.htm



aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_306_Gar ros.htm

aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_306_Cab _R_Garros_95.htm



aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_406_R_G arros_99.htm



aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_806_R_G arros_97.htm

aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_806_R_G arros_99.htm



aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_206_Gar ros_2003.htm



aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_307_SW_ Garros_04.htm





Mě by se třeba líbilo toto: aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_406_Nau tic_Line_2001.htm 1



Ale tohle, hlavně kvůli těm sedačkám, taky není k zahození: aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_306_Cha mpion_99.htm To jsem taky úplně náhodou letos pořídil, aniž bych věděl, že nějaká taková série existuje. 4
upraveno 2x, naposled 19.10.2011 00:41:02
15:53:32
18.10.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: maximálně to vyhodíš 3
13:29:11
18.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
18.10.11 13:22:41 btw co je ten řez dole, tak cca 4cm před ním směrem dopředu se mi to u stříbrný láme nahoru a dovnitř... A horní nosník naopak dolu a dovnitř... Takže to bude dost prdel spasovat aby to všechno sedělo tak jak má....
13:26:48
18.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Jo jo škodofka šla zdárně do pece :-D
13:26:15
18.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
13:23:47
18.10.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: nejsi žádné béčko - šak i škodovku jsi zdárně dokončil 3
13:22:41
18.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: neříkej hop dokud jsem nepřeskočil :-D Zatím jen vypreparováno z modrý... Napasovat to na stříbrnou bude docela prdel....
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bagrr- máma mele Emu vložen 18.10.2011 13:22:41
07:14:34
18.10.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: prima, ja vedel, ze to opravis 4
01:06:13
18.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: No ty 14ky mi už opravdu v tu dobu byly ouplně k prdánku :-D
22:41:16
17.10.2011
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: Já myslel posledni co nepotřebuješ:-) Pravda jste o palec vejš70
20:56:43
17.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
Omluvte šílenou kvalitu fotky... Začalo oddělování zdravých plechů pro darování na tu moji bořenku...
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bagrr- máma mele Emu vložen 17.10.2011 20:56:43
17:50:54
17.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: plastový nahradit železným :-)
17:49:45
17.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: tys bral 14ky :-D Patnáctky plechy tu mám obutý do zim, ale ty nedam :-D Btw co ty hlíny, bereš nebo jak?
17:38:22
17.10.2011
VeTeV
-> Kaprof: aha to jsem nevedel :-)
17:13:41
17.10.2011
Kaprof-Pisařík
-> VeTeV: Jen jestli jsem posledni neuzmul loni já :o))
17:00:05
17.10.2011
VeTeV
-> Bobesh: zkus Bagra jestli náhodou?
16:51:40
17.10.2011
Bobesh
-> Všichni Houpačkáři: Vzhledem k tomu,že budeme nuceni přezout na zimáky,ptám se,jestli někdo nemá přebytečnou sadu plecháčů na Xantii.Vím,že je to na inzerci ale tady mě snad nikdo kamenovat nebude5
20:37:37
06.10.2011
spartra
-> Bagrr- máma mele Emu: jo zatím se to tak tváří, dostal sem zrepasovanej reduktor a už nevaří, ani nejsou tak tvrdý hadice.



mám další problém nevím jak utěsnit spoje hadic s plastovým t-kusem lpg, klasika sponky 9mm dotažený na max po ohřátí to počůrává(kape)



Problém 2, jak vyměnit nádobku ostřikovače?9 stačí sundat plastoveh podběh, nebo se musí blatník8
23:17:13
02.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Ale vidět samotnej podvozek 2 CV je určitě zajímavé.

Restauración chasis 2 CV terminada
22:35:21
02.10.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák 02.10.11 22:31:38: Na dojíždění do práce ideální 47
22:31:38
02.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
22:30:57
02.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
20:41:56
02.10.2011
U-Geen
-> Bobesh: jsou tam nejaky valecky a svab a rele... rozumim ja tomu? :-) pri podpeti to odpoji a uz nesepne, dokud nezacne dobijet
upraveno 1x, naposled 02.10.2011 20:42:19
20:06:19
02.10.2011
Bobesh
-> U-Geen 28.09.11 22:46:17: Jo,včetně policajta,dobrý. A ten policajt,tam je nějaká zatížitelnost nebo je to jen hlídačka s relé,které obvod při podpětí odstaví? Já to vždy jen viděl ale neměl jsem možnost nahlédnout do útrob.
19:47:33
02.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Hele čéče, tak na krátkých příčných nerovnostech se ze včech at co jsem zatím měl možnost řídit bylo nejlepší V70 r.v. 03.... Jinak jestli chceš někdy v budounu něco velkýho a neustále koketuješ krom C8 i s VW Caravelle, tak u karamely se připrav na sezení na školní lavici... Jinak si na karamelu si nemůžu na nic stěžovat krom těch tvrdejch seslí... Teď o víkendu jsem kočíroval 2.5TDi a najel jsem s tím nějakejch cca 500km... Podvozek no sice tvrdší, ale překvapilo mě že to ani tolika nemlátilo a když se ozvala rána tak zezadu... Předek je totiž na torzkách....
19:43:34
02.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: Tak nakonec to bylo opravdu tím reduktorem? Tak alespoň že se závada podařila najít a odstranit...
21:07:20
30.09.2011
spartra
kdyby někoho zajímalo, zd ali jsme to jěště nepsal.

problém s berlingem vyřešen, jak po opravě motoru, vařilo.

Bylo to nakonec v reduktoru, posraný o(x) kroužky, pouštělo to plyn do chládího systému.5

zavzdušňovalo se to a tlačilo lpg do vody.
15:27:08
30.09.2011
VeTeV
-> palinator: ne :-)) ale nedokážu soudit jak u nynější verzi hydry, ale to co mám já, je taková blbá rána od zadku... ale je pravda, že v Mondeu či Octě to je taky rána od rány 4
15:25:13
30.09.2011
palinator
-> VeTeV:

A ono si něco s krátkými příčnými vyloženě rozumí?
15:20:07
30.09.2011
VeTeV
-> palinator: těžko říci - já teď po necelých 180 tis na hrbu začínám řešit tyčky stabíku, které nikdo nikdy neměnil, a na předku se měnily silenty před více jak rokem... jinak je vše původní... ale jak říkám na pohodlné cesty je to opravdu super, ale ty krátké rychlé nerovnosti to prostě nedokáže odfiltrovat - a to mám starou verzi hydry - a i v čelánku ej zmíněno, že si to doposud s tím nerozumí... každopádně třeba cestou v Rakousku jsem si cestu jen užíval a nechal se houpat 4
15:15:23
30.09.2011
palinator
-> VeTeV:

Nevím, v hydře jsem nikdy nejel, ale něco mi říká, že měkčí podvozek bude na české [čti špatné] cesty vhodnější i z hlediska životnosti. Na rovné silnici si nemohu stěžovat ani třeba na Vectru. Je to sice Němec, ale není tak tvrdý jako třeba Fábka... když jsou dlouhé nerovnosti, tak se poměrně ladně pohoupá.
15:11:13
30.09.2011
VeTeV
-> palinator: je to tak, ono i klasické podvozky se u Frantíků trošku mění a hydra je opavdu už něco jako zázrak... na druhou stranu je třeba si připustit, že na dnešní silnice proseté dírama, příčnýma nerovnostma, záplatama je hydra trošku krátkozubá a rány od podvozku se ozývají víc než dost často... ale když pak člověk vletí na dálnici (ne D1), tak to jen pluje....
upraveno 1x, naposled 30.09.2011 15:11:40
14:59:13
30.09.2011
palinator
-> VeTeV:

Souhlasím, zrovna tuhle jsem se trochu zamyslel, když jsem přemejšlel nad různými Světy Motorů, že podle jejich testů už prakticky vymizela tradice komfortu francouzských aut a přemýšlel jsem, který francouz je asi v současnosti nejkomfortnější. Zdá se že Citroën.. dál žebříček nejsem schopen postavit.

Sám si kladu otázku, jestli je pro mě lákavější jen jak na létajícím koberci a nebo mít možnost jet zatáčku o x km/h rychleji.
14:50:06
30.09.2011
VeTeV
www.auto.cz/test-citroen- c5-2-2-hdi-tourer-buh-komf ortni-tradice-61816 krásně napsaný začátek článku....asi vstupuju na tenký led zdejšího "závodnického" webu, ale mě se to líbí, jak je to napsaný



"Auta, zaměřená na komfort, jsou v nižších než luxusních třídách pomalu na vymření. Všechny ty tuhosti podvozku, nulové náklony karoserie, brutálně projížděné zatáčky mezi vesnicí X a dírou Y jsou pro mnohé měřítkem kvality, přes kterou prostě nejede vlak.



Ale svět je pestrý a mezi zájemci o nové auto jsou i tací, kteří berou zatáčku jako variantu jinak přímé cesty a nikoli příležitost k driftu či aspoň testu hranice pištivosti kol."
upraveno 1x, naposled 30.09.2011 15:08:28
22:46:17
28.09.2011
U-Geen
-> Bobesh: tak k prispevku o par stranek zpet - takle to mam ja - tu zasuvku :-) dneska jsem i lepe protahl kabel z mot. prostoru do kabiny.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od U-Geen vložen 28.09.2011 22:46:17
upraveno 1x, naposled 28.09.2011 22:47:17
19:15:44
25.09.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Tak kdybych měl volit mezi DS a 6O3 tak bych se hodně dlouho rozhodoval, ale předběžně by byo DS nepatrně víc pro vítězství :-)
11:20:30
25.09.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: jj pravda, pomalu zvazuju, ze bych prehodnotil svuj sen z 603 na DS 4
20:14:13
24.09.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Však DSo je pan citroen :-) kam se na to hrabou ty naše moderní plečky :-D
17:56:22
24.09.2011
VeTeV
jj je to ono, autiko Fantomasovo - pri navratu z Hungarije na Rakouskem uzemi - valil teda hodne slusne 4
07:17:49
24.09.2011
Bobesh
-> VeTeV 23.09.11 20:29:06: Ooooooooch9 1 4 taky by se mi líbil v garáži.
00:30:05
24.09.2011
darklord
-> VeTeV: DSko?
23:45:13
23.09.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: viď že ne to co myslím....
20:29:06
23.09.2011
VeTeV
copak to tam kouka pred tim tuctakem od VW?
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 23.09.2011 20:29:06
upraveno 1x, naposled 23.09.2011 20:29:15
Extreme Tyres