skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
20:46:59
25.10.2011
25.10.2011
Hurdis
-> Jirik_Tuňák 25.10.11 09:58:37: Teda, to z profilu vypadá jako teniska Barta Simpsona.
20:46:45
25.10.2011
25.10.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jirik_Tuňák: Tak tu rezervu mám řešenou stejně, asi bych raději využil asistenčních služeb od pojišťovny, než to zarezlý kolo dostávat ven.
20:43:08
25.10.2011
25.10.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Tam žádná rezerva nebude
20:39:34
25.10.2011
25.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Nejvíc je tam rezerva pod podlahou zvenku vozu s tak zajímavým mechanismem uchycení (spoušťákochňapák na kličku kterou se točí z kufru), že si asi raději koupím sprej, páč měnit to na cestě do divadla - nevim nevim. Ale ještě jsem ten mechanism nezkoušel.
20:38:24
25.10.2011
25.10.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Tak se soudruzi asi pochlapili
20:36:02
25.10.2011
25.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt: Yo, mám za sebou tři tankování. Na "jednotce" mám tripa za dvě tankování a sedí to +/- chloupek v zaokrouhlení přesně, až mě to překvapilo.
20:32:05
25.10.2011
25.10.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: A počítal si tu spotřebu podle tankování? Mě palubák třeba kecá a dosti
20:28:31
25.10.2011
25.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Dá se jezdit i relativně úsporně bez brždění provozu. Tohle je město se středně silným provozem z 80% (rychl. mezi 50 a 55 km/h) a pak pár km do práce na dálničním přivaděči (rychlost 90 - 100 km/h a jeden úsek 110 - 130 km/h). Vše odjeto na kratších trasách, směrem tam část za studena do kopce.
Na rozměry, hmotnost, čelní stěnu a momentální ranní teploty a benzínový motor solidní.
Na displej jsem si velmi rychle zvykl. Je pohotový a přehledný. Podsvícení se tlumí dle okolních světelných podmínek (za dne je jasnější, v noci tlumený, aby nepíchal do očí). Barvu podkladu lze měnit.
Na rozměry, hmotnost, čelní stěnu a momentální ranní teploty a benzínový motor solidní.
Na displej jsem si velmi rychle zvykl. Je pohotový a přehledný. Podsvícení se tlumí dle okolních světelných podmínek (za dne je jasnější, v noci tlumený, aby nepíchal do očí). Barvu podkladu lze měnit.
14:25:39
25.10.2011
25.10.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: tak je to rodinej vágen a ne auto na pretěky - takže je jasný, že to bude na pohodu a ne na trhání asfaltu na semaforu :-)
14:20:08
25.10.2011
25.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Ono to jede až překvapivě dobře, hlavně je to tichý a bez vibrací. Jen to řazení by mohlo bejt rychlejší a s menším odporem, páč je tam kvůli váze kratší jednička, takže to rozjet a po několika metrech řadit za dva (pokud nechceš vytáčet), ale to nejde lup lup, spíš na pohodu, jako když jedeš s dodávkou. Ono tě to stejně nutí spíš jezdit ležérně rozvalenej v křesílku a pohodička, takže mi to nevadí.
Pozn.: Nevíte jak technicky funguje ten hill climb assistent? Nejsem koko, ale je to příjemné.
Pozn.: Nevíte jak technicky funguje ten hill climb assistent? Nejsem koko, ale je to příjemné.
10:43:53
25.10.2011
25.10.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: to přední sklo, to je věc... jsem zvědav jak budeš nadále spokojenej - ono když chceš benál, tak není opravdu moc kde vybírat
10:38:31
25.10.2011
25.10.2011
Mr_Kubas
-> Jirik_Tuňák: Pěkný, takže už se mají děti, kde vozit
10:23:52
25.10.2011
25.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Mr_Kubas: Žádnej trhač asfaltu to není i s ohledem na pohotovostní 1533 kg, ale jede to podstatně líp než Kantík. Je to živé a hodně pružné v celém pásmu otáček. Chtěl jsem za každou cenu benzín, takže 1.6 VTi. Dá se jet a řadit ve 2000 rpm bez problémů na jakejkoliv kvalt a je to i docela úsporné. S 80% města jsem měl 8,3 a teď jsem ve stejném okruhu na cca 7,5. Dálku jsem s tím ještě nejel a delší cestu po okreskách taky ne. Tam počítám spotřeba ještě spadne, páč tatík je s 207 venku na cca 6 - 7 litrech s větším podílem svižnější jízdy na dálnici.
10:13:09
25.10.2011
25.10.2011
Mr_Kubas
-> Jirik_Tuňák: No vidiš to, pěkné Motorizace?
09:57:22
25.10.2011
25.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> THOMMY : Yooo, beztak tam byly už gumy tak na tohle léto a na příští rok dát nové. Navíc na tomhle originál ALU jsou i když menší 16".
-> Jarda/felda: -> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : To bohužel ne, mám už právě zimáky 205/65/15. Jsou levnější než 215/55/16 co jsou na letních a nechtěl jsem je prohazovat na ráfkách a ničit v zimě alu.
-> Jarda/felda: -> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : To bohužel ne, mám už právě zimáky 205/65/15. Jsou levnější než 215/55/16 co jsou na letních a nechtěl jsem je prohazovat na ráfkách a ničit v zimě alu.
23:39:34
24.10.2011
24.10.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jirik_Tuňák 24.10.11 13:56:36: Mám 14" plechy z 306, ale to ti asi moc nepomůže.
21:02:38
24.10.2011
24.10.2011
THOMMY
-> Jirik_Tuňák: Stejně to časem prosákne... S diskama bohužel posloužit nemůžu, ale když už je řeč o kolech, Xantii jsi prodal i s těma Mille Miglia?
18:51:00
24.10.2011
24.10.2011
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák: 14" by ti nestačili ?
14:43:45
24.10.2011
24.10.2011
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: Tak sry
14:43:43
24.10.2011
24.10.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: ok tak to umazem ju? zacinam .-)
14:40:10
24.10.2011
24.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Kdo se zeptal behem tel. rozhovoru to ví, jinak jest to moje soukromá věc, kterou jsem nechtěl troubit, takže nevím proč to sem Větef psal.
14:30:02
24.10.2011
24.10.2011
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: A co si pořídil?:-) Klidne SZ
14:16:44
24.10.2011
24.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Tady je do teho každýmu prd.
13:56:36
24.10.2011
24.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Kucí, nemáte někdo doma na Kitróna ráfky 6x15 ET18 nebo ET27 a případně ještě 6,5x15 ET27?
Je jedno jestli je to ALU nebo plech, potřebuju to jen na zimáky.
Jenom aby ALU nebylo spíš hranatý a plech vyrezlej na kost.
Rozteč 4x108, díra 65,1 nebo kolik to ty Pugéti a Kitroni mají.
Díky, Jiží
Je jedno jestli je to ALU nebo plech, potřebuju to jen na zimáky.
Jenom aby ALU nebylo spíš hranatý a plech vyrezlej na kost.
Rozteč 4x108, díra 65,1 nebo kolik to ty Pugéti a Kitroni mají.
Díky, Jiží
12:11:27
23.10.2011
23.10.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh: No škoda, že jsi nejel zrovna něčím takovým, mohl sis ho rovnou vzít s sebou.
skoda-virt.cz/cz/.../1067 80-kamionaci?gotopost=2...
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_4_106780__2011 -04-03_07-02-09_71.jpg
skoda-virt.cz/cz/.../1067 80-kamionaci?gotopost=2...
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_4_106780__2011 -04-03_07-02-09_71.jpg
11:17:52
23.10.2011
23.10.2011
Kaprof-Pisařík
-> Bobesh: Sluší mu
17:30:03
22.10.2011
22.10.2011
Bobesh
Jedna přímo z domoviny,ten odstín champagne jsem nikde jinde,než ve francii neviděl,moc sluší,další za plotem,hned bych jedno bral...
14:56:12
19.10.2011
19.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: to bych právě nerad...
09:43:04
19.10.2011
19.10.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Kaprof: Poslední je ta 307 2004, tak nevím, jestli ještě nějaký RG bude. Je možné, že už jim skončila licence na ten název.
09:32:38
19.10.2011
19.10.2011
Kaprof-Pisařík
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Já vím že RG má tradici jen jsem netušil zda -li je i dnes osobně mi rukama prošla naposled 206 v tomhle a líbila se mi :-)
00:32:55
19.10.2011
19.10.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Kaprof 18.10.11 10:29:40 napsal:
→ dna69 – „zde je místo pro Vaši reklamu“ :) : Mně by nevadila ale o tom popřípadě v jinem tematu..-> Kaprof: Série RG vznikla už u poměrně hodně modelů. Tak něco pro tebe, ať máš z čeho vybírat:
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_106_Gar ros.htm (taková 106 parkovala vedle v ulici, ale už jsem jí tu delší dobu neviděl, možná parkuje jinde kudy nechodím) Zajímavou alternativou je tato série: aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_106_Ede n_Park_97.htm Ne že by to bylo něco pro mě, ale ty opěrky hlavy jsou hodně zajímavé. :) Taky se opakuje u dalších modelů.
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_205_Gar ros.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_405_bk_ Garros_91.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_306_Gar ros.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_306_Cab _R_Garros_95.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_406_R_G arros_99.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_806_R_G arros_97.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_806_R_G arros_99.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_206_Gar ros_2003.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_307_SW_ Garros_04.htm
Mě by se třeba líbilo toto: aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_406_Nau tic_Line_2001.htm
Ale tohle, hlavně kvůli těm sedačkám, taky není k zahození: aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_306_Cha mpion_99.htm To jsem taky úplně náhodou letos pořídil, aniž bych věděl, že nějaká taková série existuje.
→ dna69 – „zde je místo pro Vaši reklamu“ :) : Mně by nevadila ale o tom popřípadě v jinem tematu..-> Kaprof: Série RG vznikla už u poměrně hodně modelů. Tak něco pro tebe, ať máš z čeho vybírat:
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_106_Gar ros.htm (taková 106 parkovala vedle v ulici, ale už jsem jí tu delší dobu neviděl, možná parkuje jinde kudy nechodím) Zajímavou alternativou je tato série: aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_106_Ede n_Park_97.htm Ne že by to bylo něco pro mě, ale ty opěrky hlavy jsou hodně zajímavé. :) Taky se opakuje u dalších modelů.
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_205_Gar ros.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_405_bk_ Garros_91.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_306_Gar ros.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_306_Cab _R_Garros_95.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_406_R_G arros_99.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_806_R_G arros_97.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_806_R_G arros_99.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_206_Gar ros_2003.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_307_SW_ Garros_04.htm
Mě by se třeba líbilo toto: aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_406_Nau tic_Line_2001.htm
Ale tohle, hlavně kvůli těm sedačkám, taky není k zahození: aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_306_Cha mpion_99.htm To jsem taky úplně náhodou letos pořídil, aniž bych věděl, že nějaká taková série existuje.
15:53:32
18.10.2011
18.10.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: maximálně to vyhodíš
13:29:11
18.10.2011
18.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
18.10.11 13:22:41 btw co je ten řez dole, tak cca 4cm před ním směrem dopředu se mi to u stříbrný láme nahoru a dovnitř... A horní nosník naopak dolu a dovnitř... Takže to bude dost prdel spasovat aby to všechno sedělo tak jak má....
13:26:48
18.10.2011
18.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Jo jo škodofka šla zdárně do pece :-D
13:23:47
18.10.2011
18.10.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: nejsi žádné béčko - šak i škodovku jsi zdárně dokončil
13:22:41
18.10.2011
18.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: neříkej hop dokud jsem nepřeskočil :-D Zatím jen vypreparováno z modrý... Napasovat to na stříbrnou bude docela prdel....
07:14:34
18.10.2011
18.10.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: prima, ja vedel, ze to opravis
01:06:13
18.10.2011
18.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: No ty 14ky mi už opravdu v tu dobu byly ouplně k prdánku :-D
22:41:16
17.10.2011
17.10.2011
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: Já myslel posledni co nepotřebuješ:-) Pravda jste o palec vejš
20:56:43
17.10.2011
17.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
Omluvte šílenou kvalitu fotky... Začalo oddělování zdravých plechů pro darování na tu moji bořenku...
17:50:54
17.10.2011
17.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: plastový nahradit železným :-)
17:49:45
17.10.2011
17.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: tys bral 14ky :-D Patnáctky plechy tu mám obutý do zim, ale ty nedam :-D Btw co ty hlíny, bereš nebo jak?
17:38:22
17.10.2011
17.10.2011
VeTeV
-> Kaprof: aha to jsem nevedel :-)
17:13:41
17.10.2011
17.10.2011
Kaprof-Pisařík
-> VeTeV: Jen jestli jsem posledni neuzmul loni já :o))
17:00:05
17.10.2011
17.10.2011
VeTeV
-> Bobesh: zkus Bagra jestli náhodou?
16:51:40
17.10.2011
17.10.2011
Bobesh
-> Všichni Houpačkáři: Vzhledem k tomu,že budeme nuceni přezout na zimáky,ptám se,jestli někdo nemá přebytečnou sadu plecháčů na Xantii.Vím,že je to na inzerci ale tady mě snad nikdo kamenovat nebude
20:37:37
06.10.2011
06.10.2011
spartra
-> Bagrr- máma mele Emu: jo zatím se to tak tváří, dostal sem zrepasovanej reduktor a už nevaří, ani nejsou tak tvrdý hadice.
mám další problém nevím jak utěsnit spoje hadic s plastovým t-kusem lpg, klasika sponky 9mm dotažený na max po ohřátí to počůrává(kape)
Problém 2, jak vyměnit nádobku ostřikovače? stačí sundat plastoveh podběh, nebo se musí blatník
mám další problém nevím jak utěsnit spoje hadic s plastovým t-kusem lpg, klasika sponky 9mm dotažený na max po ohřátí to počůrává(kape)
Problém 2, jak vyměnit nádobku ostřikovače? stačí sundat plastoveh podběh, nebo se musí blatník