skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
ako a treba vôbec kódovať trisky na jumpery 2.2 hdi ( vraj ford motor ) ? po roku sa motor nahodil naspäť a nechce chytiť potvora
pánové, že se ptám zase
jak sundat pravou poloosu na zx 1,9d - se středovým ložiskem, ani očkem ji ven nedostanu
dle knihy:
výtáneme hřídel i se středovým ložiskem
ne a ne a ne

jak sundat pravou poloosu na zx 1,9d - se středovým ložiskem, ani očkem ji ven nedostanu

dle knihy:
výtáneme hřídel i se středovým ložiskem


-> VeTeV: Ty na ekologii serou 

-> Nwkt: lepší jak brigety 

-> VeTeV: To máš z toho, že si kupuješ ekologický auto 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: ta tam uz neni :_)
-> VeTeV: Vyndat pojistku? :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja se to pokusim opravit
ideální by bylo najít způsob jak to deaktivovat

-> VeTeV: Ja myslel, ze to vyndas...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: já to nechci vyhodit, já to chci rozchodit - jsem to našel někde na zahraničním webu za 250 éček!! takže nasrat, to se musí opravit v domácích podmínkách 

-> VeTeV: Tak ho nevyhazuj, to by me zajimalo co vymysleli kapitalisti v psa.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kazdopadnena chod motoru to nema vliv - takze pujdu po hadici, najdu čerpadýlko, rozeberu ho - prej do teho tece voda a pak se to hryzne :-) takže to půjde, jsme češi ne...
-> VeTeV: Eletricky turbo
Zapnem to na porad a bude to raketa
Mozna se ti to kouslo nebo je nekde po bouracce skriplej drat.






www.kolumbus.fi/perhe_pit
kanen/.../electric.htm tak pánové, souvisí to s tou mojí mega hyper ekologische verzí - jed to air injection pump
- kurva co to zase je?
www.peugeot-club.com/foru m/viewthread.php?action=pr i... a je to tady :-)
BTW konečně víme co to mám na straně té hlavy a nikdo to nikdy neviděl :-)
Motory 1,8 jsou vybaveny ještě systémem vhánění přídavného vzduchu.Tento systém je konstruován pro snižování výfukových emisí v časovém úseku mezi prvnínm nastartováním motoru a až do doby,kdy katalyzátor dosáhne pracovní teploty.
Systém se skládá ze vzduchového kompresoru,který je montován na přední levé straně vozidla,ventilu sekundárního vzduchunamontovaného k držáku v přední části hlavy válců,potrubí spojujícího ventil s výfukovým potrubím a propojovacích vzduchových hadic.
Systém pracuje mezi 10 a 45 s po nastartování motoru,v závislosti na teplotě kapaliny.

www.peugeot-club.com/foru m/viewthread.php?action=pr i... a je to tady :-)
BTW konečně víme co to mám na straně té hlavy a nikdo to nikdy neviděl :-)
Motory 1,8 jsou vybaveny ještě systémem vhánění přídavného vzduchu.Tento systém je konstruován pro snižování výfukových emisí v časovém úseku mezi prvnínm nastartováním motoru a až do doby,kdy katalyzátor dosáhne pracovní teploty.
Systém se skládá ze vzduchového kompresoru,který je montován na přední levé straně vozidla,ventilu sekundárního vzduchunamontovaného k držáku v přední části hlavy válců,potrubí spojujícího ventil s výfukovým potrubím a propojovacích vzduchových hadic.
Systém pracuje mezi 10 a 45 s po nastartování motoru,v závislosti na teplotě kapaliny.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : dík koukám na to, teď jen určit která pojistkovka je která - xanta má dvě pojistkovky a bohužel se pojistky značí stejně F1 až F... bez ohledu odkud to je 

-> VeTeV: A v návodu to není? Tady máš nějaký schéma:
www.citroeny.cz/servis/.. ./Xantia_elektroschemata.p df
Jinak se zkus zeptat zde: www.ruda-autoservis.stran ky1.cz/forum
www.citroeny.cz/servis/.. ./Xantia_elektroschemata.p df
Jinak se zkus zeptat zde: www.ruda-autoservis.stran ky1.cz/forum
tak jsem zjistil ze francouzka auta a jejich elektrika je zahada - praska me neustale pojistka 2 v motorovoem prostoru, nicemu to nevadi, auto jede jen ja nevim k cemu ta pojistka je a zda se ze to nevi nikdo..
nemate nekdo schema X2 elektriky?
nemate nekdo schema X2 elektriky?
-> Bagrr- máma mele Emu: jj mně by se líbili klasicky pavučiny peugeotacky nebo z 405 mi 16 :-) tuhle jsem je viděl a prošvihl jsem je :(...
-> Kaprof: spíš bych je vyměnil za nějaký jiný s et okolo 8... Tyhle s podložkama maj et 19 a jsou moc utopený... Tyhle jsou původně z audi a80...
-> Bagrr- máma mele Emu: když pujdou do světa dej vědět konal by se druhy třebonský zájezd :o)
už jen ty pokličky... Ale stejně asi pujdou do světa... Na 405 seděli nádherně, ale na xantii maj moc velký et... Sneslo by to o centimetr míň...
že se ptám, jak se rozdělá a vyndá rozvodový víko u berlinga?
šrouby povolený asi 5 (6hlava) + 2 dole (10 hlava), ne a ne vyndat
mě přijde jako by to jětšě drželo v držáku motoru
šrouby povolený asi 5 (6hlava) + 2 dole (10 hlava), ne a ne vyndat

mě přijde jako by to jětšě drželo v držáku motoru

-> VeTeV: tak aby to taky nějakej pátek vydrželo za ty peníze co jsem ti za to dal:-D
-> Bagrr- máma mele Emu: novy stroj bude 

-> VeTeV: mi povídej. Podvozek - koule naplnit, přední náprava - čepy, gumy ramen, ložisko... Zadní náprava všechny loziska... Karosérie - vyvařit zadek, předělat střechu pro použití hagusů a možná šíbru, menší změna předního nárazníku, celolak odstín onyx noir z c5... trubkohadici nechat vyrobit... Interiér - sehnat volant kožený, sedačky předělat na polokůži, palubní kompjůtr, žárovky veškeré vyměnit... Atd atd... Jo ono to pude, sice pomalu ale pude.:-
-> Bagrr- máma mele Emu: me čekaj hadí od motoru co čouděj na zádi, takže nápodobně .-)
-> VeTeV: teď jsou jiný starosti a nutnosti výdajů, tohle počítám bude na pořadu dne tak nejdřív v prosinci :-D čeká mě podvozek a karosérie... Interiér bude až jako poslední...
-> Bagrr- máma mele Emu: jj vypadá to geniálně - tak sup naisntalit a budeli makat pokoupime a udelame :-)
-> VeTeV: přijde mi to jako lepší varianta, než shánět palubák z xm či 406... Který stejně v xantii umí ukázat akorát průměrnou rychlost a spotřebu... Tohle už splňuje moje požadavky dokonale...
-> Bagrr- máma mele Emu: tak to objendej vykoumej a dej vedet 

-> havlik: Jo, pekny :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: veramon.czweb.org/pp_univ
erzal.html
-> Bagrr- máma mele Emu: Vodkaz nejede.
tak tohle bych si nechal líbit... Vymyslet kam to nejlíp napasovat a asi to objednám...
veramon.czweb.org/pp_teor ie_univerzal.html
veramon.czweb.org/pp_teor ie_univerzal.html
tak konečně budem na letních papučích... Zítra vyvážit... V sobotu nasadit a pak už jen doladit pokličky... Já vím, malý disky a salámy kola:-)
to říkám pořád, zlatý starý krámy do roku 2001 :-D
-> Jirik_Tuňák: ujo má Corsu a krycie plexi budíkov je doškriabané a mliečne , nedá sa to rozleštiť
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Navíc se u toho Civica už po 20 - 30 000 otírala stříbřitá barva z různých částí interieru a pod tím vylejzal ten černej plast. Krycí velkološné sklo na přístrojích je strašně náchylné na poškrábání a pak jakoby matovatí. Hlukovou izolaci na přední kapotě žerou tradičně kuny. To jsou ty dnešní eko materiály. Už při necelejch 30 000 km se dost výrazně ošlapávaly alu pedály a nevypadalo to hezky. Dvířka k autozapalovači a minipopelníčku jsou lakovány imitací kovu jen zepředu, po otevření je tam vidět nepravidelé zakončení laku a čumí tam opět černej plast. Dvířka a panty příruční schránky jsou tak plastové a chatrné, že jsem měl obavu na ně i sahat, aby mi neupadly a ještě jsem to nemusel v autosalonu zaplatit. Do roku 2010, kdy se změnily některé materiály žmolkovatěly sedačky.
Díky tvrdému podvozku se rády poroučí tlumiče (tečou).
Díky tvrdému podvozku se rády poroučí tlumiče (tečou).
-> Nwkt: Myslím tím, co se týče lakování. Liší se to podle typu barvy (uni, metla, příplatková...) ne podle země. Lakují to stroje v sériích tří-pěti aut (aby se ušetřilo za proplachování trysek při střídání barev) a ty jedou vždy podle programu pro danou barvu. Vyjímkou jsou jen ty výstavní vozy, které se lakují speciálně.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : smí nesmí , neviem , všetko čo ku nám príde má okná a je to vo folii , či superb či fábia
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Přesně, na plno autech je to jenom postrašený, páč to "jakože není vidět". Jak je to nalakovaný v dnešních autech pod kobercema uvnitř, viděl jste někdo?
Viděli jste např. jak se dnes šetří plastizolem?
Viděli jste např. jak se dnes šetří plastizolem?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: je , u nás nie je kvalitné nič
-> suri: Fotit se nesmí. Třeba výstavní vozy jsou kategorie sama pro sebe, ty třeba jezdí bez oken, protože se pak dodělávají sólo, aby bylo vše cimprlich. 

-> suri: Ale dyk se zradlem to je to samy ne? Na vychod vozej mrdky a na zapade si drzej kvalitu.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Rozhoduje, do Němec jde lepší kvalita
-> Nwkt: Řekl bych, že země určení nerozhoduje.
Ale třeba mi přijde vtipný, že na auta někam na východ se lepí štítek paliva Natural 91 - a to i u B6-ky!
Ale třeba mi přijde vtipný, že na auta někam na východ se lepí štítek paliva Natural 91 - a to i u B6-ky!
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je možné ale i tak si myslím že štandardy by mali byť dodržané
-> suri: Pac ty smejdy vyrobeny na vychode nejdou na zapad - kde jim o tu znacku jde?

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : máš fotky toho superba? videl som kopu áut na predajni /nielen superbov/ a či to bola plná polná octavia alebo fabia htp v základe olakované to bolo rovnako -> Jirik_Tuňák: no jo ale prečo si potom značka robí takú povesť a nestráži kvalitu?