Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7826 příspěvků (zobrazeno 4651 až 4700) od 21.01.2010 do 10.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
14:30:30
25.07.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> VeTeV: Eletricky turbo 3 3 3 Zapnem to na porad a bude to raketa 3 3 3 Mozna se ti to kouslo nebo je nekde po bouracce skriplej drat.
13:29:44
25.07.2011
VeTeV
www.kolumbus.fi/perhe_pit kanen/.../electric.htm tak pánové, souvisí to s tou mojí mega hyper ekologische verzí - jed to air injection pump 9 - kurva co to zase je?



www.peugeot-club.com/foru m/viewthread.php?action=pr i... a je to tady :-)



BTW konečně víme co to mám na straně té hlavy a nikdo to nikdy neviděl :-)



Motory 1,8 jsou vybaveny ještě systémem vhánění přídavného vzduchu.Tento systém je konstruován pro snižování výfukových emisí v časovém úseku mezi prvnínm nastartováním motoru a až do doby,kdy katalyzátor dosáhne pracovní teploty.

Systém se skládá ze vzduchového kompresoru,který je montován na přední levé straně vozidla,ventilu sekundárního vzduchunamontovaného k držáku v přední části hlavy válců,potrubí spojujícího ventil s výfukovým potrubím a propojovacích vzduchových hadic.

Systém pracuje mezi 10 a 45 s po nastartování motoru,v závislosti na teplotě kapaliny.
upraveno 4x, naposled 25.07.2011 13:56:22
19:35:16
24.07.2011
VeTeV
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : dík koukám na to, teď jen určit která pojistkovka je která - xanta má dvě pojistkovky a bohužel se pojistky značí stejně F1 až F... bez ohledu odkud to je 8
14:53:12
24.07.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> VeTeV: A v návodu to není? Tady máš nějaký schéma:

www.citroeny.cz/servis/.. ./Xantia_elektroschemata.p df



Jinak se zkus zeptat zde: www.ruda-autoservis.stran ky1.cz/forum
upraveno 1x, naposled 24.07.2011 14:54:20
14:03:52
24.07.2011
VeTeV
tak jsem zjistil ze francouzka auta a jejich elektrika je zahada - praska me neustale pojistka 2 v motorovoem prostoru, nicemu to nevadi, auto jede jen ja nevim k cemu ta pojistka je a zda se ze to nevi nikdo..



nemate nekdo schema X2 elektriky?
12:59:44
24.07.2011
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: jj mně by se líbili klasicky pavučiny peugeotacky nebo z 405 mi 16 :-) tuhle jsem je viděl a prošvihl jsem je :(...
12:24:07
24.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: spíš bych je vyměnil za nějaký jiný s et okolo 8... Tyhle s podložkama maj et 19 a jsou moc utopený... Tyhle jsou původně z audi a80...
11:37:09
24.07.2011
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: když pujdou do světa dej vědět konal by se druhy třebonský zájezd :o)
11:13:59
24.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
11:05:14
24.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
už jen ty pokličky... Ale stejně asi pujdou do světa... Na 405 seděli nádherně, ale na xantii maj moc velký et... Sneslo by to o centimetr míň...
10:53:40
23.07.2011
spartra
že se ptám, jak se rozdělá a vyndá rozvodový víko u berlinga?

šrouby povolený asi 5 (6hlava) + 2 dole (10 hlava), ne a ne vyndat

8

mě přijde jako by to jětšě drželo v držáku motoru8
11:29:25
22.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: tak aby to taky nějakej pátek vydrželo za ty peníze co jsem ti za to dal:-D
11:03:15
22.07.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: novy stroj bude 3
10:56:21
22.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: mi povídej. Podvozek - koule naplnit, přední náprava - čepy, gumy ramen, ložisko... Zadní náprava všechny loziska... Karosérie - vyvařit zadek, předělat střechu pro použití hagusů a možná šíbru, menší změna předního nárazníku, celolak odstín onyx noir z c5... trubkohadici nechat vyrobit... Interiér - sehnat volant kožený, sedačky předělat na polokůži, palubní kompjůtr, žárovky veškeré vyměnit... Atd atd... Jo ono to pude, sice pomalu ale pude.:-
10:25:09
22.07.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: me čekaj hadí od motoru co čouděj na zádi, takže nápodobně .-)
10:22:46
22.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: teď jsou jiný starosti a nutnosti výdajů, tohle počítám bude na pořadu dne tak nejdřív v prosinci :-D čeká mě podvozek a karosérie... Interiér bude až jako poslední...
10:14:30
22.07.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: jj vypadá to geniálně - tak sup naisntalit a budeli makat pokoupime a udelame :-)
upraveno 1x, naposled 22.07.2011 10:18:16
10:12:54
22.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: přijde mi to jako lepší varianta, než shánět palubák z xm či 406... Který stejně v xantii umí ukázat akorát průměrnou rychlost a spotřebu... Tohle už splňuje moje požadavky dokonale...
10:08:48
22.07.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: tak to objendej vykoumej a dej vedet 4
09:49:31
22.07.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> havlik: Jo, pekny :-)
09:43:43
22.07.2011
havlik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: veramon.czweb.org/pp_univ erzal.html
09:32:22
22.07.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bagrr- máma mele Emu: Vodkaz nejede.
09:26:15
22.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
tak tohle bych si nechal líbit... Vymyslet kam to nejlíp napasovat a asi to objednám...

veramon.czweb.org/pp_teor ie_univerzal.html
20:08:40
21.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
tak konečně budem na letních papučích... Zítra vyvážit... V sobotu nasadit a pak už jen doladit pokličky... Já vím, malý disky a salámy kola:-)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bagrr- máma mele Emu vložen 21.07.2011 20:08:40
22:14:30
20.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
to říkám pořád, zlatý starý krámy do roku 2001 :-D
20:28:43
20.07.2011
suri
-> Jirik_Tuňák: ujo má Corsu a krycie plexi budíkov je doškriabané a mliečne , nedá sa to rozleštiť
20:25:55
20.07.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Navíc se u toho Civica už po 20 - 30 000 otírala stříbřitá barva z různých částí interieru a pod tím vylejzal ten černej plast. Krycí velkološné sklo na přístrojích je strašně náchylné na poškrábání a pak jakoby matovatí. Hlukovou izolaci na přední kapotě žerou tradičně kuny. To jsou ty dnešní eko materiály. Už při necelejch 30 000 km se dost výrazně ošlapávaly alu pedály a nevypadalo to hezky. Dvířka k autozapalovači a minipopelníčku jsou lakovány imitací kovu jen zepředu, po otevření je tam vidět nepravidelé zakončení laku a čumí tam opět černej plast. Dvířka a panty příruční schránky jsou tak plastové a chatrné, že jsem měl obavu na ně i sahat, aby mi neupadly a ještě jsem to nemusel v autosalonu zaplatit. Do roku 2010, kdy se změnily některé materiály žmolkovatěly sedačky.

Díky tvrdému podvozku se rády poroučí tlumiče (tečou).
20:20:26
20.07.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Nwkt: Myslím tím, co se týče lakování. Liší se to podle typu barvy (uni, metla, příplatková...) ne podle země. Lakují to stroje v sériích tří-pěti aut (aby se ušetřilo za proplachování trysek při střídání barev) a ty jedou vždy podle programu pro danou barvu. Vyjímkou jsou jen ty výstavní vozy, které se lakují speciálně.
20:18:56
20.07.2011
suri
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : smí nesmí , neviem , všetko čo ku nám príde má okná a je to vo folii , či superb či fábia
20:18:30
20.07.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Přesně, na plno autech je to jenom postrašený, páč to "jakože není vidět". Jak je to nalakovaný v dnešních autech pod kobercema uvnitř, viděl jste někdo?

Viděli jste např. jak se dnes šetří plastizolem?
upraveno 1x, naposled 20.07.2011 20:19:15
20:18:01
20.07.2011
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: je , u nás nie je kvalitné nič
20:17:51
20.07.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> suri: Fotit se nesmí. Třeba výstavní vozy jsou kategorie sama pro sebe, ty třeba jezdí bez oken, protože se pak dodělávají sólo, aby bylo vše cimprlich. 4
20:16:59
20.07.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Ale dyk se zradlem to je to samy ne? Na vychod vozej mrdky a na zapade si drzej kvalitu.
20:16:52
20.07.2011
Nwkt
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Rozhoduje, do Němec jde lepší kvalita
20:15:54
20.07.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Nwkt: Řekl bych, že země určení nerozhoduje.

Ale třeba mi přijde vtipný, že na auta někam na východ se lepí štítek paliva Natural 91 - a to i u B6-ky!
20:15:40
20.07.2011
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je možné ale i tak si myslím že štandardy by mali byť dodržané
20:14:38
20.07.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Pac ty smejdy vyrobeny na vychode nejdou na zapad - kde jim o tu znacku jde?1
20:13:45
20.07.2011
suri
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : máš fotky toho superba? videl som kopu áut na predajni /nielen superbov/ a či to bola plná polná octavia alebo fabia htp v základe olakované to bolo rovnako -> Jirik_Tuňák: no jo ale prečo si potom značka robí takú povesť a nestráži kvalitu?
20:12:19
20.07.2011
Nwkt
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : A co auta pro německej trh? Stejný? Kdybych si měl kupovat novej koncern tak jedině v Německu a dovoz sem
20:10:45
20.07.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jirik_Tuňák: Mě třeba přijde dost nechutný, že na autě za mega, jako je Superb (a nejen ten), je lakované do barvy vyloženě jen to, co je z venku vidět. Pokud to není nějaká příplatková barva na přání, tak ti jede motorovej prostor, zavazadlovej prostor a další podobná místa jen v základu nebo jen tak lehce nesouvisle poprášený barvou bez vrchního laku. Jo to když jede třeba příplatková modrá metla, která se mi na kombíku líbí ze všech co jsem zatím viděl nejvíc, nebo když jel Laurin&Klement, tak máš celý kufr, motorový prostor a prostě vše co si představéš do posledního koutku krásně v metle.
upraveno 1x, naposled 20.07.2011 20:11:05
20:06:10
20.07.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> suri: Tak např. Honda šla do sraček od té doby co to začali dělat v Anglii.

Přišel jsem do styku s několika Civicama 5d (ufo) a na všech nějaký problém.

Auto jako takové se mi moc líbí, má velký kufr a variabilní interier v zadní části.

Palubní deska člověka příjemně obepíná a pak ten motor. 1.8 i-VTEC, točivý s dostatkem síly a navíc i úsporný.

Ale ta karoserie. Slabé plechy, které obtížně schovávají i sebemenší ťuknutí, slabé laky, které se snadno odštípnou kamínkem a rády strácejí hlavně u červené svoji stálost.

Zpracování. Hodně lidí má zkušenost, že se z různých koutů ozývají různé pazvuky už např. po 10 - 20 000 km. To chápu, protože palubní deska vykazovala rezonance už v autosalonu, pod nohama mi povrzávala podlaha. U ojeté s 27 000 km neustále vypadávalo těsnění na pravých dveřích a to buď zadních nebo předních, dveře šly zabouchnout až po ručním nandání těsnění na místo. Dále se u mnoha lidí vyskytly závady v podobě zatuhávání vzpěr 5. dveří. Buď padaly a nebo zatuhly a dveře nešly zavřít, pokud se je povedlo zavřít, nezřídka vypověděl službu zámek. Sem tam vypadne i palivoměr nebo teploměr chladicí kapaliny. Někomu se i stávalo, že auto nešlo např. 2x do měsíce otevřít dálkou.

Majitelé si to pořizovali po dobrých zkušenostech s předchozí generací a v hodně případech se nevyjadřují zrovna lichotivě. Viděl jsem i na netu dost reakcí jako "ano, taky mám ten "klenot" doma v garáži" nebo "nejraději bych se toho zbavil".

Možná právě proto je jich v inzerci dostatek s najetejma do 30 000 km.

Kvalita, což?
upraveno 1x, naposled 20.07.2011 20:19:35
19:46:43
20.07.2011
suri
-> Jirik_Tuňák: skôr je zaujímavé že PSA si nekontroluje kvalitu a tiež to necháva robiť kadejako , vždy boli horšie závody a lepšie ale nejaký štandard by sa mal držať a ak ho francúz má mal by ho mať aj slovák
19:30:44
20.07.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Zjistil jsem, proč se jim na tom C3 Picasso trhla ta barva na pertlu. Protože se to dnes už netmelí jako se to dělalo dřív, prostě se jen ohne plech vnějšího přes vnitřní plášt - něco jako měla 120ka a vodovka se na tom neudrží. Na Xantii mám pertly tmelené a ségra na 205ce taky, Saxo taky. 205ka vypadá teď po mechanickém rozleštění 18 let starýho laku a výměně rochlého blatníku jak nová. Nedovedu si představit, co by se rozlešťovalo jednou na těch dnešních vodovkách, který jsou jen slabým filmem. Dveře jsou komplet v pertlech otmelené po celém obvodě. Na Xantii je to dělané na většině obvodu dveří na nejvíce exponovaných místech. To má např. nová C4 taky i když už podstatně slabší housenku, na pátých dveřích má sem tam něco, opět na nejvíce exponovaných místech, na můj vkus by to chtělo ale více. Je ale kvalitně politá a vylakovaná i zevnitř.

Očividně se tedy z koncernu PSA nejvíce šidí malé modely dělané v PSA v Trnavě.

Jak je možné, že tátova 207 v nejvyšší výbavě vyrobená v zahraničí je kompletně vylakovaná a poctivě udělaná? Proč je takovej rozdíl mezi autem vyrobeným ve Francii a na Slovensku?



Nová C4 má navíc laserové sváry, ty ušetřily cca 4 kg hmotnosti celého vozu. Je to velmi solidně a kvalitně zpracovaný vůz s perfektním designem interieru a exterieru.



Nicméně mě opět překvapil Opel se svojí Astrou. Dnešní standard 12 let na karoserii, navíc jsou na spodku vozu vidět "rampouchy" z nástřiku dutin a všech nosníků a světe div se! Všechny pertly a přeložené plechy jsou poctivě tmelené taženou housenkou, která je široká jako můj ukazovák! Spojení Opel = Sopel tedy přestává pomalu ale jistě platit, jestli už dávno nepřestalo.
upraveno 1x, naposled 20.07.2011 19:37:07
11:42:11
20.07.2011
suri
-> VeTeV: dnes sa sere všetko práve kvôli tomu že sa šetrí a musia z toho dostať aj nemožné







keby ma len autá trápili , sú tu horšie problémy , hospodárstvo na pokraji krachu , dovážame všetok bordel z číny a čo máme dobré vyvezieme , kedysi sme boli sebestačný teraz všetky farbiky pozatvárané , neviem ako za tvojich čias ale asi v triede z 25 žiakmi nebolo 15 cigánov , a tí mi asi na dôchodok nezarobia mám taký pocit
11:39:43
20.07.2011
VeTeV
-> suri: tak ale japonci se aspon tak casto nesrali - otázka jak je to dnes...

me právě sere ta doba unifikací a převlékání aut - na jednu stranu jezdí toho mrtě, na druhou se to mnohdy dá chápat jako malý podvod na zákazníka.. to že se to sere všecko je jasný a bohužel trend je jasný - prodávat, spotřebovávat - to je se vším od elektroniky počínaje po auta konče...

je to smutný, ale konzum a prachy nás jednou dodrtí
upraveno 1x, naposled 20.07.2011 11:40:11
11:37:49
20.07.2011
Kaprof-Pisařík
-> VeTeV: Taková je doba nadšení z benzínu budiž zapomenuto- Dnešní auta jsou spotrebnim zbožím, Limity šílené...co mohou ty automobilky dělat na druhou stranu....:o(
11:33:12
20.07.2011
suri
-> VeTeV: žiadne auto dnešnej doby už nebude držiak akým boli staršie autá , rozhodne to ale nie je také jednoduché aj v tom vývoji , podmienky na emisie sú strašne náročné a nedá sa to plniť len tak , prečo sa to asi tak sype všetko , keď na malý motor musia dať turbo , a využívať maximum s toho motora bez rezervy? potom tomu veľa na poruchu netreba keď je to všetko na hranici životnosti ... a ako vieme sypú sa francúzi , koncern , japonci aj ostatné , akurát o fiate posledne nepočuť čo sa trochu polepšilo ... akurát taký japonec hold nebude jazdiť na hocijaké diely ako koncern , dosť ludí ti povie že čo dáš do koncernu druhošku ide do japonca originál inak to nič nevydrží
11:28:23
20.07.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Me ty laky serou. Kdyz u novyho auta neco skrabnete lehce tak to skoro nejde rozlestit. U starejch to slo kdyz byla vrstva 1mm tlusta3
11:28:17
20.07.2011
VeTeV
-> Kaprof: uspory - hovno vrstva vodovky a kdyz to sectes v globalu usetrej valniky barvy - obecne je trend jasny - hovno objemovy a preplnovany mrchy, spousta ruznejc filtru castic, elektroniky jak v kosmicke lodi apod kraviny, a po 150 tis by oprava stala jak novy auto, tak se seberes a koupis jiny - nic nebude na 10 a vice let

a to mam kamarada, co dela ve vyvoji koncernu a sam rikal, ze ty auta se musej oddelat samy - maji sileny bordel v jednotlivych verzch SW do ridicich jednotek, neustale se neco meni, upravuje a kolikrat je apk problem prehrat treba spravnou verzi pro dany kus... ted je u Bugattky a jedine co je pozitivni, ze tam na to maji mnohem vice casu a neni tolik verzi, takze se aspon vyznaji... ale holt unifikace a vyuziti shodnych dilu do mrte uz dolejza i tam
upraveno 1x, naposled 20.07.2011 11:28:57
11:23:55
20.07.2011
Kaprof-Pisařík
-> VeTeV: Za chvilku to budou nanášet štetkou :/....Když vemu svojí 206 deset let starou s lakem perfektnim a pak vemeš dnešniho korejce a všeobecně levné vozy.-To je děs...:o(
upraveno 1x, naposled 20.07.2011 11:27:54
Extreme Tyres