skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
22:12:09
01.11.2010
01.11.2010
afro100
-> alpin: ja to auto tu este rok pretrpim (do konca stk), potom si z neho vyberem niektore uzitocne diely (rozumej ktore v nom moc dlho nenajazdili) a poslem ho do smelcu ...
22:10:13
01.11.2010
01.11.2010
alpin
-> Matthes, záškodník z TechWebu: presne tddi 85 kw sicedocela huci ale tah ma dobry aj dost vydrzi
22:08:21
01.11.2010
01.11.2010
alpin
-> afro100: ja ta mam paku dlhu jak keby ides brzdit este dve take auta za tebou a tiez cakam kedy to rupne
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ono to vydrzi dost ale uz ked na to pride
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ono to vydrzi dost ale uz ked na to pride
22:07:37
01.11.2010
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Ale prosimte to neni pravda...
TD staly za hovno, to jo. Ale od TDDi a TDCi to je dobry. Kamos to casto drti na dalnici na plnej kotel a zadny problem, ten motor je kvalitni a vydrzi dost. Rozvod ma retezem, co vic chtit.
TD staly za hovno, to jo. Ale od TDDi a TDCi to je dobry. Kamos to casto drti na dalnici na plnej kotel a zadny problem, ten motor je kvalitni a vydrzi dost. Rozvod ma retezem, co vic chtit.
22:07:36
01.11.2010
01.11.2010
U-Geen
-> palinator: na co potrebujes dily na spolehlivy auto? :-))
22:06:59
01.11.2010
01.11.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Ano, chlapci zjistili, že s hlínou na podvozku v Česku nepochoděj.
Ano, chlapci zjistili, že s hlínou na podvozku v Česku nepochoděj.
22:06:01
01.11.2010
01.11.2010
palinator
-> alpin:
Na Toledu I taky ne...
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Fordem tam, vlakem zpátky, na tom něco bylo. A co se týče zkušeností některých známých, Transity Connecty, jak se sypou, Mondeo jedněm známejm umřelo (už je to dlouho, tak neznám přesný podrobnosti). A samotný motory TDDI a TDCI (TD nemluvě) taky svojí spolehlivostí / náchylností na kvalitu moc dojem neudělaly.
Japonci maj bejt spolehlivý, ale zase ty ceny dílů?
Na Toledu I taky ne...
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Fordem tam, vlakem zpátky, na tom něco bylo. A co se týče zkušeností některých známých, Transity Connecty, jak se sypou, Mondeo jedněm známejm umřelo (už je to dlouho, tak neznám přesný podrobnosti). A samotný motory TDDI a TDCI (TD nemluvě) taky svojí spolehlivostí / náchylností na kvalitu moc dojem neudělaly.
Japonci maj bejt spolehlivý, ale zase ty ceny dílů?
22:03:38
01.11.2010
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> alpin: No ta naprava je trochu slabsi stranka na nase silnice, ale B5,5 bych se nebal...
22:03:28
01.11.2010
01.11.2010
afro100
-> alpin: jednoho mam doma, takze viem co to s clovekom dokaze :) zrovna cez vikend som riesil kuriozny problem ... na to aby sa rucna brzda nevytrhla pri zatahovani smerom dnu, pamatali konstrukteri tak, ze ju prisrobovali zospoda auta ... ale to, ze drzala na dvoch pribodnutych M6 sroboch a vytrhla sa aj s nimi a zapadla pod auto, na to uz nejak nemysleli :D:D:D
21:57:35
01.11.2010
01.11.2010
alpin
-> palinator: a na b4 ta neprekvapi taka ohromna cenovka pri vytlcenej naprave ako pri b5
21:57:24
01.11.2010
01.11.2010
škodec
-> palinator: japonec a nemec. Tak dobry vyber
21:56:07
01.11.2010
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Same myty. FORD, Pezot OK. Takova tojota tundra by se mi taky libila...
21:55:00
01.11.2010
01.11.2010
palinator
-> alpin:
To určitě ne, má moje sympatie, ale je jich jako šafránu.
Shrňme si to... co nebrat?
Francouze, Italy, Koncern, GM, Rusáky, Rumuny, USA, Korejce, Čínu... co zbývá?
To určitě ne, má moje sympatie, ale je jich jako šafránu.
Shrňme si to... co nebrat?
Francouze, Italy, Koncern, GM, Rusáky, Rumuny, USA, Korejce, Čínu... co zbývá?
21:54:05
01.11.2010
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Me to je nesympaticke... Radsi passika a dlouho vybirat.
21:53:59
01.11.2010
01.11.2010
alpin
-> afro100: veru ja uz som tiez unaveny s hladanim novych nadavok na to auto
21:53:01
01.11.2010
01.11.2010
alpin
-> palinator: b4 v 81 kw nemusi byt zas taka kktina
21:52:55
01.11.2010
01.11.2010
afro100
-> alpin:
21:52:09
01.11.2010
01.11.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Podívej se na trh s ojetými vozy... TDI (jako prvek, dle kterého lze porovnávat) máš zaručeně nejlevnější v Seatech... O nových autech nemluvím... Starý Prasáty jsou vyjetý a je jich málo, Octavie zase drahý. Navíc i novější Toledo II je ve většině případů s lepší výbavou levnější, jak Octa. Ale to je věc známá, že Škodovky si držej cenu.
Podívej se na trh s ojetými vozy... TDI (jako prvek, dle kterého lze porovnávat) máš zaručeně nejlevnější v Seatech... O nových autech nemluvím... Starý Prasáty jsou vyjetý a je jich málo, Octavie zase drahý. Navíc i novější Toledo II je ve většině případů s lepší výbavou levnější, jak Octa. Ale to je věc známá, že Škodovky si držej cenu.
21:48:56
01.11.2010
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> alpin: Aha :-D
21:48:35
01.11.2010
01.11.2010
alpin
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vydarene su tie ktore ti nechodia do servisu a tie co nevyrobili
21:48:26
01.11.2010
01.11.2010
Syny
Francouze a koncern nebrat
21:47:30
01.11.2010
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: No nejlevnejsi, proc?
-> alpin: Ted tu o Karkulce.
-> alpin: Ted tu o Karkulce.
21:44:44
01.11.2010
01.11.2010
alpin
-> Matthes, záškodník z TechWebu: aj niektore renolty sa vydarili...
21:42:06
01.11.2010
01.11.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Starší Seaty mě nepřijdou neatraktivní na koupi. To spíš z těch novejch bych si asi nevybral, možná Ibizu nebo Exeo.
Třeba takový Toledo II je podle mě dosud jeden z nejlíbivějších sedanů (kam se hrabe VW) a Toledo I je zase stará škola, která má taky něco do sebe. Navíc jsou Seaty z celýho koncernu nejlevnější.
EDIT: Chvíli mi trvalo, než z toho OOOO seplo relé, to bych taky bral...
Starší Seaty mě nepřijdou neatraktivní na koupi. To spíš z těch novejch bych si asi nevybral, možná Ibizu nebo Exeo.
Třeba takový Toledo II je podle mě dosud jeden z nejlíbivějších sedanů (kam se hrabe VW) a Toledo I je zase stará škola, která má taky něco do sebe. Navíc jsou Seaty z celýho koncernu nejlevnější.
EDIT: Chvíli mi trvalo, než z toho OOOO seplo relé, to bych taky bral...
21:31:14
01.11.2010
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Kdyz koncern, tak ne seat no. VW, OOOO bych bral
21:30:24
01.11.2010
01.11.2010
palinator
-> U-Geen:
Odpad koncernu... f TDI co hustě táhne vocpoda.
Odpad koncernu... f TDI co hustě táhne vocpoda.
21:03:57
01.11.2010
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> U-Geen:
21:02:15
01.11.2010
01.11.2010
U-Geen
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to rozhodne
21:02:10
01.11.2010
01.11.2010
Targa
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
19:24:36
01.11.2010
01.11.2010
Kaprof-Pisařík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To teda
19:02:19
01.11.2010
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
No radsi francouze (ne renolt) nez odpad koncernu
19:00:57
01.11.2010
01.11.2010
Nwkt
-> petr s:
19:00:15
01.11.2010
01.11.2010
petr s
-> Bagrr- máma mele Emu: Ale zase někteří je už nechcou vidět
19:00:11
01.11.2010
01.11.2010
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Já přešel z xanty na korejce
19:00:01
01.11.2010
01.11.2010
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: Je to tak taky už jen jedině citrouše/peg čí švéda :o)
18:58:14
01.11.2010
01.11.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: kdo jednou má francouze, nechce koncern ani vidět... Většina majitelů xa přechází buď na c5 bo na seveřana v70 či s60... Či z citruse na puga a naopak... Prostě už z komfortu nesleví:-D
22:42:38
31.10.2010
31.10.2010
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: Tak na kilometry nekoukám tomu u ojetiny bez diagnostiky stejně neveřim ale jinak když koukám na fotky tak pan majitel je na frantiky nějakej ujetej :o))
22:24:15
31.10.2010
31.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: jj... Z povrchovky se po zevrubném pátrání a zjišťování stala kopa kitu a dost hulvátská oprava... Prostě klasický připravení na prodej v čr...
22:22:14
31.10.2010
31.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: což o to, vypadá pěkně... Ale fotky strašně klamou... A další dle mě absolutně nereálná věc je těch 115t km... Nafta se kupuje proto aby jezdila... Počítám že bude mít tak 280t minimálně...
22:16:15
31.10.2010
31.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Proč proboha? To je na tu utopenou?
22:14:11
31.10.2010
31.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: neni zač... O karosářských dílech bohužel nevím... Na jaro se též začnu pídit... Budu potřebovat zadní lemy blatníku na xantii...
edit: leda zkusit boba, zda by neměl či by nevěděl, kde sehnat...
edit: leda zkusit boba, zda by neměl či by nevěděl, kde sehnat...
21:46:00
31.10.2010
31.10.2010
spartra
-> Bagrr- máma mele Emu: děkuji chlapče můj takměř vlastní
podepřel sem motor 2 špalíky. už je venku.
povolit řízení, řázení, stabilizátor, silentblok motoru dolní, ramena, povolit 6 šroubů - 2 se zlomily, pomocný rám je venku
dají se sehnat nový šrouby k pomocnému rámu? ty 2 co jsou u poděbhů + misky se závitem co se přidělává do karoserie?
dají se sehnat na tyhle paštiky karosářský díly - u podlahy zespod je U výztuha?
nebo tam musím strčit jekláček?
Nikde sem tyto díly nenašel
podepřel sem motor 2 špalíky. už je venku.
povolit řízení, řázení, stabilizátor, silentblok motoru dolní, ramena, povolit 6 šroubů - 2 se zlomily, pomocný rám je venku
dají se sehnat nový šrouby k pomocnému rámu? ty 2 co jsou u poděbhů + misky se závitem co se přidělává do karoserie?
dají se sehnat na tyhle paštiky karosářský díly - u podlahy zespod je U výztuha?
nebo tam musím strčit jekláček?
Nikde sem tyto díly nenašel
13:25:30
31.10.2010
31.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: to mi tak připomnělo, jak se u mladý mění vozový park... Z mnoha němců zůstal už jen jeden a to služební octavia... Jinak samej francouz... Citroen berlingo, saxo, xsara picasso, 406, 205... :-D
13:19:28
31.10.2010
31.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: total olej u boba : www.autodilyhulin.cz
ohledně nápravnice, spadne jen nápravnice, motor drží na dvou silentblocích nahoře a do nápravnice je chycenej jen jedním proti pohybu dopředu/dozadu... Motor ti v autě zůstane, ale je lepší ho prichytít po povolení spodního silentbloku k chladičovce kusem provazu, aby se ti nezhoupl dozadu...
ohledně nápravnice, spadne jen nápravnice, motor drží na dvou silentblocích nahoře a do nápravnice je chycenej jen jedním proti pohybu dopředu/dozadu... Motor ti v autě zůstane, ale je lepší ho prichytít po povolení spodního silentbloku k chladičovce kusem provazu, aby se ti nezhoupl dozadu...
00:51:37
31.10.2010
31.10.2010
Kaprof-Pisařík
-> spartra: Tak mě by zrovna tahle motorizace stačila
21:14:57
30.10.2010
30.10.2010
VeTeV
-> Targa: ty vole
19:14:16
30.10.2010
30.10.2010
Targa
dnes došlo k upgradu na xantii .. skoro to nehoukalo... zjistení.. jedna houkačka už ani nemohla... takže byla nahrazna jednou trošku starší... škodovák pozná.... už to houká fajne
17:45:41
30.10.2010
30.10.2010
spartra
-> Kaprof: mno až na ten motor 1,9 td, záleží jakej máš styl co vozíš,
v zx máme 1,9d jede to, nebyl to úplně správnej výběr pro nás, td sme moc nechtěli, nevíš jak se k tomu kdo choval.
dotaz další, citroen zx 1,9d: když povolím 4 šrouby co držej rám motoru, spadne na mě motor s převodovkou, nebo se někde opře? potřebuju tam něco zavařit dík
v zx máme 1,9d jede to, nebyl to úplně správnej výběr pro nás, td sme moc nechtěli, nevíš jak se k tomu kdo choval.
dotaz další, citroen zx 1,9d: když povolím 4 šrouby co držej rám motoru, spadne na mě motor s převodovkou, nebo se někde opře? potřebuju tam něco zavařit dík
16:52:12
30.10.2010
30.10.2010
Kaprof-Pisařík