skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> afro100 01.11.10 23:47:16: taketo nieco: www.lacne-naradie.sk/sada
-torx-klucov-t15-t55-9-die
lov-s-otvorom-p-1880.html?
zenid=phls...
-> alpin: ako, ja som kupil nejaku sadu v ludovke, take tie zahnute do praveho uhla ako tie blatove imbusy, za necele 3€ a este som neutrhol ani jeden ... staci to. Neskor som do dielne kupil sadu nastavcon na golu, imbusaky, torxy a vselijake take kraviny ...
-> afro100: kurva vsade same torxy
no nic pride vejplata a idem torxy kupit aj tak sa mi zidu este , ale na blatnikoch ktore vymienas ozaj mozno ani raz za zivotnost auta su kalsice 6 hrany a na veciach ktore ides rozoberat kazdy druhy ten su torxy , z toho b jedneho


-> alpin: skus popozerat, u mna to islo, je tam dakde srob /-y (uz si to presne nepamatam) na ten hviezdicovy kluc, torx ...
-> afro100: aaaha takze ono sa to da odspodu dotiahnut ? zatial to funguje veru ale moc prijemne to neni
asi to lepsie okukam

-> alpin: podobny problem som mal tiez, posunuli sa mi kvalty, spiatocka bola ako jednotka,jednotka ako trojka a trojka ako 5 pricom 5 tam nesla vobec ... tak som nasilu potiahol tu paku dolava a skocilo to zas spiatky :D potom som zistil, ze sa to da zospodu ta kulisa trocha pritiahnut, tak sa to dotiahlo a odvtedy to maka ... ako paka ma vole, ale zatial to funguje, a na to co funguje sa nesaha
-> afro100: mne sa vytrhlo ulozenie gulicky hned na radicke , proste mas gulicku v takom gulatom ulozeni a to je potom uz v tom drziaku a sa mi odtrhlo to ulozenie , mam jednotku a buchne mi to o doraz petky

-> alpin: cece netusim, ale vzhladom k tomu, ze to ma okolo 230 tis km a nebolo na ne sahnute to bude bieda ...
-> palinator: td mali cerpadla vp44 od bosch ( tisum taky to je typ ) tddi neviem jaky ma musel by som kuknut zoznam , ale vseobecne vp44 je dost kazive cerpadlo ale ak je v tddi tak je ale asi nejako upravene na vecsiu vydrz
-> afro100: v jakom stave mas kulisy radicky ? zisli by sa mi flexy
Jinak osobně z vlastní zkušenosti mohu do nebe vychvalovat koncern, jelikož v mém okolí nikoho nějak často nevypekl. Na služební fabii combi "04 1,4 16V 55 kW pouze jednou odešla spínačka, jinak se jedná o naprosto spolehlivý stroj, máme ho 180000 km od novoty a neleje se tam do výměny ani kapka oleje (pravda, nekontrolujem ho, protože nikdy nebylo třeba). A taky ti k tomu fúra lidí řekne, že se tam překlápěj písty a že to žere olej a kdesi cosi. Strejda měl "02 Fabii 1,4 MPI. Co si pamatuju, tak měl ohnutý vidlice a odešel mu spínač ve dveřích, díky němuž se mu auto zamklo i s klíčema uvnitř. Tam to bylo zlý, páč se měnil celej centrál za x tisíc. Jinak ho to taky nenechalo. Teď má Octu II 1,9 TDI ačkoliv chtěl Passata a taky na ní nedá dopustit.
EDIT: HTP je Hodně Tristní Průser, o tom se už řeklo moc, ale důchodcům to asi taky vyhovuje. Uvidíme, jak budou válčit TSI.
EDIT: HTP je Hodně Tristní Průser, o tom se už řeklo moc, ale důchodcům to asi taky vyhovuje. Uvidíme, jak budou válčit TSI.
-> palinator: Nevim, on ma asi 250 tisic a origo cerpadlo.
-> palinator: me ty ceny zas tak spatny neprijdou... samozrejme jak u ceho
-> U-Geen:
Až to rozbiješ...
A přece jen amortizací se tam do toho něco dát musí...
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
No, jsem teoretik, ale TDDI snad měly poruchový čerpadla, či ne?
Samozřejmě je to o tom, jak se k tomu člověk chová, ale asi taky záleží na kusu.
Až to rozbiješ...

-> Matthes, záškodník z TechWebu:
No, jsem teoretik, ale TDDI snad měly poruchový čerpadla, či ne?
Samozřejmě je to o tom, jak se k tomu člověk chová, ale asi taky záleží na kusu.
-> alpin: ja to auto tu este rok pretrpim (do konca stk), potom si z neho vyberem niektore uzitocne diely (rozumej ktore v nom moc dlho nenajazdili) a poslem ho do smelcu ...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: presne tddi 85 kw sicedocela huci ale tah ma dobry aj dost vydrzi
-> afro100: ja ta mam paku dlhu jak keby ides brzdit este dve take auta za tebou a tiez cakam kedy to rupne
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ono to vydrzi dost ale uz ked na to pride

-> Matthes, záškodník z TechWebu: ono to vydrzi dost ale uz ked na to pride

-> palinator: Ale prosimte to neni pravda...
TD staly za hovno, to jo. Ale od TDDi a TDCi to je dobry. Kamos to casto drti na dalnici na plnej kotel a zadny problem, ten motor je kvalitni a vydrzi dost. Rozvod ma retezem, co vic chtit.
TD staly za hovno, to jo. Ale od TDDi a TDCi to je dobry. Kamos to casto drti na dalnici na plnej kotel a zadny problem, ten motor je kvalitni a vydrzi dost. Rozvod ma retezem, co vic chtit.
-> palinator: na co potrebujes dily na spolehlivy auto? :-))
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Ano, chlapci zjistili, že s hlínou na podvozku v Česku nepochoděj.
Ano, chlapci zjistili, že s hlínou na podvozku v Česku nepochoděj.

-> alpin:
Na Toledu I taky ne...
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Fordem tam, vlakem zpátky, na tom něco bylo. A co se týče zkušeností některých známých, Transity Connecty, jak se sypou, Mondeo jedněm známejm umřelo (už je to dlouho, tak neznám přesný podrobnosti). A samotný motory TDDI a TDCI (TD nemluvě) taky svojí spolehlivostí / náchylností na kvalitu moc dojem neudělaly.
Japonci maj bejt spolehlivý, ale zase ty ceny dílů?
Na Toledu I taky ne...

-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Fordem tam, vlakem zpátky, na tom něco bylo. A co se týče zkušeností některých známých, Transity Connecty, jak se sypou, Mondeo jedněm známejm umřelo (už je to dlouho, tak neznám přesný podrobnosti). A samotný motory TDDI a TDCI (TD nemluvě) taky svojí spolehlivostí / náchylností na kvalitu moc dojem neudělaly.
Japonci maj bejt spolehlivý, ale zase ty ceny dílů?

-> alpin: No ta naprava je trochu slabsi stranka na nase silnice, ale B5,5 bych se nebal...
-> alpin: jednoho mam doma, takze viem co to s clovekom dokaze :) zrovna cez vikend som riesil kuriozny problem ... na to aby sa rucna brzda nevytrhla pri zatahovani smerom dnu, pamatali konstrukteri tak, ze ju prisrobovali zospoda auta ... ale to, ze drzala na dvoch pribodnutych M6 sroboch a vytrhla sa aj s nimi a zapadla pod auto, na to uz nejak nemysleli :D:D:D
-> palinator: a na b4 ta neprekvapi taka ohromna cenovka pri vytlcenej naprave ako pri b5
-> palinator: japonec a nemec. Tak dobry vyber 

-> palinator: Same myty. FORD, Pezot OK. Takova tojota tundra by se mi taky libila...
-> alpin:
To určitě ne, má moje sympatie, ale je jich jako šafránu.
Shrňme si to... co nebrat?
Francouze, Italy, Koncern, GM, Rusáky, Rumuny, USA, Korejce, Čínu... co zbývá?
To určitě ne, má moje sympatie, ale je jich jako šafránu.
Shrňme si to... co nebrat?
Francouze, Italy, Koncern, GM, Rusáky, Rumuny, USA, Korejce, Čínu... co zbývá?

-> palinator: Me to je nesympaticke... Radsi passika a dlouho vybirat.
-> afro100: veru ja uz som tiez unaveny s hladanim novych nadavok na to auto

-> palinator: b4 v 81 kw nemusi byt zas taka kktina

-> alpin: 

-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Podívej se na trh s ojetými vozy... TDI (jako prvek, dle kterého lze porovnávat) máš zaručeně nejlevnější v Seatech... O nových autech nemluvím...
Starý Prasáty jsou vyjetý a je jich málo, Octavie zase drahý. Navíc i novější Toledo II je ve většině případů s lepší výbavou levnější, jak Octa. Ale to je věc známá, že Škodovky si držej cenu.
Podívej se na trh s ojetými vozy... TDI (jako prvek, dle kterého lze porovnávat) máš zaručeně nejlevnější v Seatech... O nových autech nemluvím...

-> alpin: Aha :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vydarene su tie ktore ti nechodia do servisu a tie co nevyrobili
Francouze a koncern nebrat 

-> palinator: No nejlevnejsi, proc? 
-> alpin:
Ted tu o Karkulce.

-> alpin:

-> Matthes, záškodník z TechWebu: aj niektore renolty sa vydarili...
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Starší Seaty mě nepřijdou neatraktivní na koupi. To spíš z těch novejch bych si asi nevybral, možná Ibizu nebo Exeo.
Třeba takový Toledo II je podle mě dosud jeden z nejlíbivějších sedanů (kam se hrabe VW) a Toledo I je zase stará škola, která má taky něco do sebe. Navíc jsou Seaty z celýho koncernu nejlevnější.
EDIT: Chvíli mi trvalo, než z toho OOOO seplo relé, to bych taky bral...
Starší Seaty mě nepřijdou neatraktivní na koupi. To spíš z těch novejch bych si asi nevybral, možná Ibizu nebo Exeo.
Třeba takový Toledo II je podle mě dosud jeden z nejlíbivějších sedanů (kam se hrabe VW) a Toledo I je zase stará škola, která má taky něco do sebe. Navíc jsou Seaty z celýho koncernu nejlevnější.
EDIT: Chvíli mi trvalo, než z toho OOOO seplo relé, to bych taky bral...

-> palinator: Kdyz koncern, tak ne seat no. VW, OOOO bych bral 

-> U-Geen:
Odpad koncernu... f TDI co hustě táhne vocpoda.
Odpad koncernu... f TDI co hustě táhne vocpoda.

-> U-Geen: 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: to rozhodne
-> Matthes, záškodník z TechWebu:




-> Matthes, záškodník z TechWebu: To teda




No radsi francouze (ne renolt) nez odpad koncernu 

-> petr s:





-> Bagrr- máma mele Emu: Ale zase někteří je už nechcou vidět
-> Bagrr- máma mele Emu: Já přešel z xanty na korejce 

-> Bagrr- máma mele Emu: Je to tak taky už jen jedině citrouše/peg čí švéda :o)
-> Kaprof: kdo jednou má francouze, nechce koncern ani vidět... Většina majitelů xa přechází buď na c5 bo na seveřana v70 či s60... Či z citruse na puga a naopak... Prostě už z komfortu nesleví:-D