Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7692 příspěvků (zobrazeno 6201 až 6250) od 21.01.2010 do 25.04.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
14:24:34
24.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Ještě jednou, i když zde už bylo. Chutné vlastnosti Activky.
Hodně jsem litoval, že jsem nepořídil Xantíka V6.

Crazy car Drifting. Xantia en vrac circuit d'Alès.
09:12:10
24.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Bobesh: jo jo, zadní stěrač už mám taky za sebou... Rozebrán, vyčištěn, namazan, složen, znova rozebrán, znova složen a pak do auta s ním... Ponaučení pro příště ten plastověj bazmek pod víkem opravdu má být pod víkem a ne že ho po složení motorku najdeme vedle na ponku:-D
09:12:04
24.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Bobesh: jo jo, zadní stěrač už mám taky za sebou... Rozebrán, vyčištěn, namazan, složen, znova rozebrán, znova složen a pak do auta s ním... Ponaučení pro příště ten plastověj bazmek pod víkem opravdu má být pod víkem a ne že ho po složení motorku najdeme vedle na ponku:-D
22:58:57
23.10.2010
Bobesh
Jedno foto z cest,XMko v Bruselské odpolední zácpě. Jinak i v samotném Frankreichu je starších Hyder k vidění méně,než bych od patriotů čekal.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bobesh vložen 23.10.2010 22:58:57
22:58:51
23.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bobesh: No on nema net a zejtra jede sem, tak mi to hod na matthes125 zavinac seznam tecka cezet. At to nemusi rozebirat 10x dik1
22:56:51
23.10.2010
Bobesh
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Motor nebo kabeláž od relé k němu. řj je myslím ve dveřích,takže rozhodit a měřit.
22:55:35
23.10.2010
Bobesh
-> VeTeV: Co se zadního stěrače dotejčí,je vzhledem k většímu zasírání prdele vozu u Breaku (Berline má stěrač na parádu stejně jako škodovka 742) nezanedbávat údržbu. Já si tím díky dysfunkci zadního ostřikovače prošel v létě,zrobil jsem i malý fotoserajl. Dal bych to i na X klub ale nende mi to. Pokud chceš,pošlu mailem nebo hodím sem.
09:43:09
19.10.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
Pocujte, vidim, ze v citronoch mate prehlad.... vyzna sa tu niekto aj v Xsare II? uz roky mi nefunguje stahovacka u spolujazdca. Ked stlacim tlacitko, ozve sa z dveri slebe cvaknutie, a to je vsetko.... mechanizmus vyzera byt ok, draty v prechodke do dveri som skontroloval a ok, takze tipujem ze je chyba v motorceku alebo v jeho riadiacej elektronike.
Stretol sa uz s tym niekto? Na Xsara fore som nic pouzitelne nenasiel.....
09:30:26
19.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> VeTeV: 3 3 Nerealne
09:28:53
19.10.2010
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: prosímtě, na tvé opravy to nemá .....zatím 3

-> Matthes, záškodník z TechWebu: upratuj dílnu, ať se nezamažu 4
19:46:19
18.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bagrr- máma mele Emu: Simte takovy kktiny samy... 3
19:39:21
18.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: čoveče, koukám, toho máš taky poměrně dost... Ale spíš prkotin (teda krom) stahovačky...
19:39:14
18.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
Příspěvek smazal moderátor - petr s
11:43:39
18.10.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: tak momentálně je rozebraná palubka :-))
pak musím natahat ostřikovače - nemám je od bouračky, posléze je třeba rozchodit přední mlhovky... a když budu u toho a dojde ta stahovačka, tak namontit onu místo dvou klacků a dotáhnout tu na druhé straně - oboje promazat... a také mě přestal makat zadní stěrač - tak proměřit a případně rozebrat a zjistit příčinu...jo a musím nějak zaizolovat tu hadici klimy co je prodřená... nic co bych nezvládl za sobotu - plus samo výměna oilu :-))

nějak se dokopávám k samoopravám 4
11:28:30
18.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Co budeš probůh rozebírat ?
11:23:16
18.10.2010
VeTeV
tak jsem krom šroubu na výpust oilu a těsněníčka, dokoupil i prapodivné žárovky Bx8 4d pro podsvícení táhel ofuků, k tomu si dokoupil ostřikovače a hadice a ještě tam implementuji do cesty zpětný ventil ostřikovačů z Fakana - sere mě, že při ostříknutí jdou nejprve stěrače nasucho...

no a o sobotě se pustím do totálního rozkladu xantie 3
21:28:20
17.10.2010
VeTeV
-> petr s: diky ,.-)
21:27:04
17.10.2010
petr s
-> VeTeV 17.10.10 21:19:07:
21:19:07
17.10.2010
VeTeV
ci takto?

ci je to jedno?
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 17.10.2010 21:19:07
21:17:59
17.10.2010
VeTeV
jak patri tento tesnici krouzek?
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 17.10.2010 21:17:59
20:00:06
17.10.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: jak praví baggřík - 700,- cožž proti vrakálům, kde za to u nás chtějů 1500-2000 je paráda... byl jsem u citruse a opravdu se to nevyrábí, ale co se dělá, je ta průchodka ve skle - to je jak u blbejch 8

jinak osvětlení ovladačů toení nechávám až seženu posrané pici žárovičky v objímce, k tomu ještě nedošwl olej a chytám se udělat rozbor zadního stěrače a natáhnout konečně ostřikovače po havárce, rozchodit přední mlhy - takže příští víkend bude velká resuscitace 4
19:05:10
16.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: mohu-li za větev, mám zato že okolo 750,- ale naprosto jist si nejsem... Něco o polovině ceny na vrakáči...
10:28:25
16.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Kolik ?
21:10:29
15.10.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: dle me se prave nejprve vylomila ta druha strana a pak se to tam pricilo a pacilo a slo to cely do prdele - je to vzit a vyhodit ...

jinou stahovacku uz mam objednanou - snad prijde pristi tejden postou - stejne nevim proc to nedko nevyrabi a nebo se to neprodava - fakt nechapu....
20:44:08
15.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Jo, tak to je v píči toto. Tam se vylomila i druhá strana jezdce. Mě se to jen naprasklo a lanko vyskočilo, jak jsem ti říkal, u mě stačilo nasadit lanko zpět, malou dirku do plastu, stáhnout drátečkem a zalejt dvousložkovým lepidlem. Tři nebo víc let je ťuky ťuky klid a drží to. Toto je na výměnu tý kostičky. Třeba pochodíš u toho Citroenu. Přinejhorším to vezmeš na vrakáču i se stahovačkou, sice draho, ale levněji než u Citroenu.

Zrovna tak jsem povidal. Znám dva lidi, co to dělali jeden 2x, druhý 3x na Oktávce a na Fabii 1x. Kolega navíc jezdil s klackem ve dveřích několik tejdnů.
20:07:00
15.10.2010
VeTeV
20:06:17
15.10.2010
VeTeV
20:05:17
15.10.2010
VeTeV
takže o víkendu mám o zábavu postaráno - nejprve mě čeká toto - www.xantiaclub.cz/forum/v iewtopic.php?t=1751&...

a pak někdy v týdnu až dojde ovládání okna tak výměna stahovačky - problém odhalen - kurva proč to neprodávaj samostatně :-( ještě zejtra zkusim citroen...
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 15.10.2010 20:05:17
21:05:37
11.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: oboje vypadá nádherně... To ax tak jak je vypadá dost moc dobře... A to gti je moc luxus... Ideální letadla do městskýho provozu...
19:37:32
11.10.2010
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: 10.10.10 22:43:06 Trošku ho "odtunit" a je to splnění snu za přijatelný peníz 26
upraveno 1x, naposled 11.10.2010 19:37:53
23:26:55
10.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Dávám i sem do citronků. 1
Citroën AX Gti (1.4 16V podle verze 62 – 74 kW a 720 kg).

Citroen AX GTi Slalom Weeze

zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 10.10.2010 23:26:55
upraveno 1x, naposled 10.10.2010 23:27:50
22:43:06
10.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Totok 1
sauto.cz/detail-inzeratu/ .../8248262

Krása
21:40:35
10.10.2010
MerHanz
-> Bagrr- máma mele Emu: U 205 kašli na turbo. Ofiko se tam cpali 1,7 s nic moc výkonovým přínosem. Radši koukni po atmosférickej 1,9.Ta s tim pohybuje takly pěkně ( pokud je dobře udělaný čerpadlo ). se svojí jsem lítal plně naloženej po dálnici i 180 ( dle tacha, takže okolo 170real ). Michal DNA muže potvrdit. byl tam taky.Nebo, kdyby si oželel zadní dveře tak se občas vyskytli legal přestavby z GTI na 1,9TD 66Kw ( z dob, kdy se to ještě dalo okecat na úřadech ). A to by byla teprve raketa s minimální spotřebou....
09:37:03
10.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: XMko bude nejspíš další štace až doslouží nynější xantie.... Sice se mi po designový stránce nelíbí tolik jako xantie, ale to svezení a prostor, to je prostě jiná liga...
Mno a taky mi hrabe poslední dobou v hlavě jako spotřebák pořídit 205 v turbodehtu... Na ježdění do práce by mi to stačilo... Akorát teda předem to padá pro nemožnost utáhnout dvě auta... Buď jedno nebo druhý...
20:35:10
09.10.2010
Kaprof-Pisařík
-> Bobesh: Přiznávám že v Paříži jsem nebyl ale v Cannes a Saint tropez jsem normálně 205ky Xantuše i 309ky viděl ale je to pár let zpátky :-)

Ale xMko naprosto k sežrání 2
upraveno 1x, naposled 10.10.2010 10:47:41
20:31:21
09.10.2010
Bobesh
-> Kaprof: No ono frantíci jsou patrioti jak sviňa. Ale zase za těch 18h ve francii jsem viděl jednu jedinou xáňu na předměstí paříže. Asi už je to na ně starý,či co,páč jinak xary,C1-6 apod.
15:22:13
09.10.2010
Kaprof-Pisařík
Dneska jsem na pumpě potkal nádherný XM s francouzkou RZ a rodinkou. žluté světla a mlhovky - nádhera (zelená lahvova klasická)- neměl chybu 218
20:15:06
27.09.2010
venca5
-> MerHanz: tieto HDi ževraj tiež toho dosť vydržia...a je to common rail, takže to neklepoce už od novoty jak octa alebo prassat
20:12:49
27.09.2010
venca5
-> MATTESS: mne to aj v dvoch servisoch povedali...pritom bez turba by sa to ledva rozbehlo...taha to velice slusne, aj ked je to ta slabsia verzia
19:06:21
27.09.2010
MerHanz
Ono u HDI je nejen problém s naftou, ale největší vopruz, jsou dnešní mechanici. Valná většina umí řešit věci jen přez dia a to u HDI nejde. Ta dosti často nic neukáže.I když už jsme uvažoval o výměně za benzín. Tak díky finanncím připadá zese jen francouz. Okty jsou drahý jako kráva.A dát 100 a víc klacků za oktu z roku 2000 s výbavou dost nic moc a nějakejma 150ti na tachu ( často přetočenýma ). Lepší chodit pěšky a nebo oželet jízdní komfort a mit starýho atmosférickýho ropáka, co sežere i řepku z pole a dožije se i víc jak 500tic km.
19:24:41
26.09.2010
petr s
Tomu ventilátoru se nedá říkat turbo
19:23:01
26.09.2010
VeTeV
-> MATTESS: no není v názvu magické T - být to THDi tak není o čem :-))
19:21:30
26.09.2010
MATTESS
-> venca5: mě taky kolega tvrdil, že jeho P206SW 1,4 HDi je bez turba a že je rád. Tak jsem mu radost trochu zkazil
19:12:42
26.09.2010
Targa
-> venca5: xantiaclub forum
18:38:50
26.09.2010
venca5
Nepoznáte nejakú stránku...wikipedia a pod (nie fórum)...kde by boli informácie o HDI motoroch?
Potrebujem totiž presvedčiť deda, že jeho 2.0 66kW HDi má turbo...on mi furt tvrdí že nemá3
14:27:55
25.09.2010
Targa
všechno je to o udržbě motoru a kvalitní naftě...(ktera je teda malo kde) ale pokud tam budete do HDI lejt hovna od JZD tak zachvilku skončíte...

z vlastní zkušenosti doporučuju Benzine Verva diesel... tišší motor lepší tah.. zatim žádný problém...
23:43:57
24.09.2010
MATTESS
-> VeTeV: přesně tak52
23:42:30
24.09.2010
VeTeV
-> MATTESS: jj o tom mluvím, zatím ty auta nemají toliko odlítáno... po těch 150 - 200 tis se to začne klubat 4
23:41:34
24.09.2010
MATTESS
-> VeTeV: co jsem se krátce svezl s Fabkou s CR, tak jsem byl docela příjemně překvapen. Jen jsem byl upozorněn, že má skoro charakteristiku benzínu, do 2000 otáček je to takové nemastné, nad už jede a má dlouhé převody. A příjemnou spotřebu. Auto mělo najeto 20t km. Kamarád s ní jezdí do 5/100 a to jí moc nešetří. Uvidíme až ta auta budou mít najeto 200t a více.
23:23:05
24.09.2010
VeTeV
-> Kaprof: no já jsem zvědav na koncern jak se budou ty jejich motory chovat po přechodu na CR
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres