Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7753 příspěvků (zobrazeno 6101 až 6150) od 21.01.2010 do 02.06.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
23:20:35
01.11.2010
alpin
-> afro100: v jakom stave mas kulisy radicky ? zisli by sa mi flexy
22:18:54
01.11.2010
palinator
Jinak osobně z vlastní zkušenosti mohu do nebe vychvalovat koncern, jelikož v mém okolí nikoho nějak často nevypekl. Na služební fabii combi "04 1,4 16V 55 kW pouze jednou odešla spínačka, jinak se jedná o naprosto spolehlivý stroj, máme ho 180000 km od novoty a neleje se tam do výměny ani kapka oleje (pravda, nekontrolujem ho, protože nikdy nebylo třeba). A taky ti k tomu fúra lidí řekne, že se tam překlápěj písty a že to žere olej a kdesi cosi. Strejda měl "02 Fabii 1,4 MPI. Co si pamatuju, tak měl ohnutý vidlice a odešel mu spínač ve dveřích, díky němuž se mu auto zamklo i s klíčema uvnitř. Tam to bylo zlý, páč se měnil celej centrál za x tisíc. Jinak ho to taky nenechalo. Teď má Octu II 1,9 TDI ačkoliv chtěl Passata a taky na ní nedá dopustit.



EDIT: HTP je Hodně Tristní Průser, o tom se už řeklo moc, ale důchodcům to asi taky vyhovuje. Uvidíme, jak budou válčit TSI.
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 22:21:26
22:15:12
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Nevim, on ma asi 250 tisic a origo cerpadlo.
22:14:14
01.11.2010
U-Geen
-> palinator: me ty ceny zas tak spatny neprijdou... samozrejme jak u ceho
22:12:18
01.11.2010
palinator
-> U-Geen:

Až to rozbiješ...3 A přece jen amortizací se tam do toho něco dát musí...



-> Matthes, záškodník z TechWebu:

No, jsem teoretik, ale TDDI snad měly poruchový čerpadla, či ne?

Samozřejmě je to o tom, jak se k tomu člověk chová, ale asi taky záleží na kusu.
22:12:09
01.11.2010
afro100
-> alpin: ja to auto tu este rok pretrpim (do konca stk), potom si z neho vyberem niektore uzitocne diely (rozumej ktore v nom moc dlho nenajazdili) a poslem ho do smelcu ...
22:10:13
01.11.2010
alpin
-> Matthes, záškodník z TechWebu: presne tddi 85 kw sicedocela huci ale tah ma dobry aj dost vydrzi
22:08:21
01.11.2010
alpin
-> afro100: ja ta mam paku dlhu jak keby ides brzdit este dve take auta za tebou a tiez cakam kedy to rupne8

-> Matthes, záškodník z TechWebu: ono to vydrzi dost ale uz ked na to pride47
22:07:37
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Ale prosimte to neni pravda...

TD staly za hovno, to jo. Ale od TDDi a TDCi to je dobry. Kamos to casto drti na dalnici na plnej kotel a zadny problem, ten motor je kvalitni a vydrzi dost. Rozvod ma retezem, co vic chtit.
22:07:36
01.11.2010
U-Geen
-> palinator: na co potrebujes dily na spolehlivy auto? :-))
22:06:59
01.11.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Ano, chlapci zjistili, že s hlínou na podvozku v Česku nepochoděj.3
22:06:01
01.11.2010
palinator
-> alpin:

Na Toledu I taky ne...6



-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Fordem tam, vlakem zpátky, na tom něco bylo. A co se týče zkušeností některých známých, Transity Connecty, jak se sypou, Mondeo jedněm známejm umřelo (už je to dlouho, tak neznám přesný podrobnosti). A samotný motory TDDI a TDCI (TD nemluvě) taky svojí spolehlivostí / náchylností na kvalitu moc dojem neudělaly.

Japonci maj bejt spolehlivý, ale zase ty ceny dílů?18
22:03:38
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> alpin: No ta naprava je trochu slabsi stranka na nase silnice, ale B5,5 bych se nebal...
22:03:28
01.11.2010
afro100
-> alpin: jednoho mam doma, takze viem co to s clovekom dokaze :) zrovna cez vikend som riesil kuriozny problem ... na to aby sa rucna brzda nevytrhla pri zatahovani smerom dnu, pamatali konstrukteri tak, ze ju prisrobovali zospoda auta ... ale to, ze drzala na dvoch pribodnutych M6 sroboch a vytrhla sa aj s nimi a zapadla pod auto, na to uz nejak nemysleli :D:D:D
21:57:35
01.11.2010
alpin
-> palinator: a na b4 ta neprekvapi taka ohromna cenovka pri vytlcenej naprave ako pri b5
21:57:24
01.11.2010
škodec
-> palinator: japonec a nemec. Tak dobry vyber 1
21:56:07
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Same myty. FORD, Pezot OK. Takova tojota tundra by se mi taky libila...
21:55:00
01.11.2010
palinator
-> alpin:

To určitě ne, má moje sympatie, ale je jich jako šafránu.



Shrňme si to... co nebrat?

Francouze, Italy, Koncern, GM, Rusáky, Rumuny, USA, Korejce, Čínu... co zbývá?40
21:54:05
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Me to je nesympaticke... Radsi passika a dlouho vybirat.
21:53:59
01.11.2010
alpin
-> afro100: veru ja uz som tiez unaveny s hladanim novych nadavok na to auto1
21:53:01
01.11.2010
alpin
-> palinator: b4 v 81 kw nemusi byt zas taka kktina18
21:52:55
01.11.2010
afro100
-> alpin: 3
21:52:09
01.11.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Podívej se na trh s ojetými vozy... TDI (jako prvek, dle kterého lze porovnávat) máš zaručeně nejlevnější v Seatech... O nových autech nemluvím...4 Starý Prasáty jsou vyjetý a je jich málo, Octavie zase drahý. Navíc i novější Toledo II je ve většině případů s lepší výbavou levnější, jak Octa. Ale to je věc známá, že Škodovky si držej cenu.
21:48:56
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> alpin: Aha :-D
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 21:49:05
21:48:35
01.11.2010
alpin
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vydarene su tie ktore ti nechodia do servisu a tie co nevyrobili
21:48:26
01.11.2010
Syny
Francouze a koncern nebrat 3
21:47:30
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: No nejlevnejsi, proc? 3



-> alpin: 3 Ted tu o Karkulce.
21:44:44
01.11.2010
alpin
-> Matthes, záškodník z TechWebu: aj niektore renolty sa vydarili...
21:42:06
01.11.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Starší Seaty mě nepřijdou neatraktivní na koupi. To spíš z těch novejch bych si asi nevybral, možná Ibizu nebo Exeo.

Třeba takový Toledo II je podle mě dosud jeden z nejlíbivějších sedanů (kam se hrabe VW) a Toledo I je zase stará škola, která má taky něco do sebe. Navíc jsou Seaty z celýho koncernu nejlevnější.



EDIT: Chvíli mi trvalo, než z toho OOOO seplo relé, to bych taky bral... 47
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 21:42:59
21:31:14
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Kdyz koncern, tak ne seat no. VW, OOOO bych bral 3
21:30:24
01.11.2010
palinator
-> U-Geen:

Odpad koncernu... f TDI co hustě táhne vocpoda.14
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 21:30:47
21:03:57
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> U-Geen: 3
21:02:15
01.11.2010
U-Geen
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to rozhodne
21:02:10
01.11.2010
Targa
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 52 52 52
19:24:36
01.11.2010
Kaprof-Pisařík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To teda 47 47 4
19:02:19
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
No radsi francouze (ne renolt) nez odpad koncernu 3
19:00:57
01.11.2010
Nwkt
-> petr s: 47 47 47 3
19:00:15
01.11.2010
petr s
-> Bagrr- máma mele Emu: Ale zase někteří je už nechcou vidět
19:00:11
01.11.2010
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Já přešel z xanty na korejce 1
19:00:01
01.11.2010
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: Je to tak taky už jen jedině citrouše/peg čí švéda :o)
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 19:00:46
18:58:14
01.11.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: kdo jednou má francouze, nechce koncern ani vidět... Většina majitelů xa přechází buď na c5 bo na seveřana v70 či s60... Či z citruse na puga a naopak... Prostě už z komfortu nesleví:-D
22:42:38
31.10.2010
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: Tak na kilometry nekoukám tomu u ojetiny bez diagnostiky stejně neveřim ale jinak když koukám na fotky tak pan majitel je na frantiky nějakej ujetej :o))
22:24:15
31.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: jj... Z povrchovky se po zevrubném pátrání a zjišťování stala kopa kitu a dost hulvátská oprava... Prostě klasický připravení na prodej v čr...
22:22:14
31.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: což o to, vypadá pěkně... Ale fotky strašně klamou... A další dle mě absolutně nereálná věc je těch 115t km... Nafta se kupuje proto aby jezdila... Počítám že bude mít tak 280t minimálně...
22:16:15
31.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Proč proboha? 9 To je na tu utopenou?
22:14:11
31.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: neni zač... O karosářských dílech bohužel nevím... Na jaro se též začnu pídit... Budu potřebovat zadní lemy blatníku na xantii...



edit: leda zkusit boba, zda by neměl či by nevěděl, kde sehnat...
upraveno 1x, naposled 31.10.2010 22:16:53
21:46:00
31.10.2010
spartra
-> Bagrr- máma mele Emu: děkuji chlapče můj takměř vlastní157

podepřel sem motor 2 špalíky. už je venku.

povolit řízení, řázení, stabilizátor, silentblok motoru dolní, ramena, povolit 6 šroubů - 2 se zlomily, pomocný rám je venku240



dají se sehnat nový šrouby k pomocnému rámu? ty 2 co jsou u poděbhů + misky se závitem co se přidělává do karoserie?

dají se sehnat na tyhle paštiky karosářský díly - u podlahy zespod je U výztuha?

nebo tam musím strčit jekláček?



Nikde sem tyto díly nenašel
upraveno 1x, naposled 31.10.2010 21:48:46
13:25:30
31.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: to mi tak připomnělo, jak se u mladý mění vozový park... Z mnoha němců zůstal už jen jeden a to služební octavia... Jinak samej francouz... Citroen berlingo, saxo, xsara picasso, 406, 205... :-D
13:19:28
31.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: total olej u boba : www.autodilyhulin.cz



ohledně nápravnice, spadne jen nápravnice, motor drží na dvou silentblocích nahoře a do nápravnice je chycenej jen jedním proti pohybu dopředu/dozadu... Motor ti v autě zůstane, ale je lepší ho prichytít po povolení spodního silentbloku k chladičovce kusem provazu, aby se ti nezhoupl dozadu...
00:51:37
31.10.2010
Kaprof-Pisařík
-> spartra: Tak mě by zrovna tahle motorizace stačila 4
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 28. - ne 30.06. Pohofest | pá 09. - ne 11.08. 10. CS ŠKODA zraz | další akce...