Čokin Rapid Čokin Rapid

komentáře | popis | fotky | Čokin | 01.01.22 17:02 | 360x v oblíbených


Škoda Rapid 130

rok výroby: 1985

původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová

počet majitelů předemnou: 3





Karoserie:



- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)

- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem

- všechny úchyty náprav vystuženy

- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny

- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné

- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)

- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar

- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce

- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta

- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta

- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík



Interiér:



- volant Rally (nástrojárna Kolín)

- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)

- 3 bodové pásy Sparco

- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou

- koberce lepené - šedý zátěžový koberec

- nové střešní okno

- autoradio Clarion

- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus

- kontrolka řazení od ŘJ

- otáčkoměr Stacc





Přední náprava:



- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A

- tvrdé silentbloky od Pemita

- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)

- pružiny 80kN (Tuner2)

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)

- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky

- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil

- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm

- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá



Zadní náprava:



- vystužená dle L/A

- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda

- na ramenech udělány ,,podvěsy"





Brzdy:



- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)

- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)

- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu

- destičky Ferodo DS 2500 v předu

- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu

- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda

- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)

- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou

- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)



Převodovka:



Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička



V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.



Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT



www.vrbamotorsport.cz





- stálý převod 4,22

- nové origo synchrony

- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)

- seřízení vůlí a přetěsnění

- zaslepený náhon tachometru

- rozpěrka 3. převodového stupně

- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)

- tmel Victor Reinz

- olej Mogul PP80



Motor:



- základ Škoda Fabia 1,4 8V

- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)

- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)

- upravené ojnice na pístní čep 18mm

- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)

- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený

- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)

- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)

- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak

- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)

- vačka 304 / 304

- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D

- olejový filtr Fram PH3614

- olej Total Quartz Racing 10W60

- olejový cath tank

- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI

- rovné Alu sání ala Weber

- vstřikovací čtyřklapka

- vzduchový filtr Piepr Cross 2x

- zapalovací svíčky Denso IridiumPower

- ŘJ IgniJet

- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)

- svody omotány a výfuk omotány termo páskou

- startér Magneton 1kw s reduktorem

- alternátor Magneton 70A





Kola a pneu:



- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá

- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick





Čokin Rapid - komentáře:

21:11:18
05.11.2012
havlik
-> Čokin: pěkná hlavička šroubku:)
21:09:51
05.11.2012
ŠKODA 120 GLS
-> MOLSO: abnormalnych dielov, to si zabil 40 40
21:08:51
05.11.2012
MOLSO
-> Čokin: ty pyčooo 9 3 3 3 3 masakralny pritlacak ! ako stvoreny do mojej zbierky abnormalnych dielov 3 Keby si ho vyhadzoval daj vediet 3
21:04:45
05.11.2012
Milan 136
-> Čokin: ty máš nějak moc sílu ne?3
20:12:52
05.11.2012
ŠKODA 120 GLS
-> dakar.cz: to byla přímo ostrá ruleta s přestřelkou 40
17:15:49
05.11.2012
dakar.cz
-> Čokin: Ty vogo,tak ta kulička to je mazec,to bych vůbec neřekl,že tak může vypadat to,co to bylo předtím 3
18:40:43
04.11.2012
ŠKODA 120 GLS
Luxusní to fotečka s číslem 212 3
13:51:54
04.11.2012
J3STER
-> Čokin: Ještě řekni že je to kulička z konce vypínací tyčinky spojkového válečku.
13:47:53
04.11.2012
Čokin
Samá voda...... motor to vyplivl mezi prevodovku a spojkovy valeček......
13:17:07
04.11.2012
Maťulo
-> Vrba: spodna cast srobika s ktorym sa na vahadlach nastavuju ventilove vole... 6
13:04:23
04.11.2012
Vrba
Přidám s nápovědou,...motor jel i bez toho,jen to v nem semtam ku.evsky zarachotilo
22:36:47
03.11.2012
ZdrubT
To je jasná disko koule.3 Neni to náhodou ze sacího koše olejováho čerpadla?9
22:26:27
03.11.2012
havlik
-> Čokin: spodek tyčky od ventilů
22:00:09
03.11.2012
Vojtisek
takovou kuličku jsem měl na fa na zadním ložisku, co bylo 1500 KO3
21:57:01
03.11.2012
J3STER
-> Čokin: Ještě řekni že je to kulička z ložiska vodní pumpy.3 A není to třeba záhadně odlomená kulová plocha z rozvodových tyček?
upraveno 1x, naposled 03.11.2012 21:59:27
21:53:24
03.11.2012
J3STER
-> MOLSO: Hééj pane pojďte si zahrať!!! Tu je gulička, tu nie je gulička. Pěťsto na guličku!1
21:45:15
03.11.2012
J3STER
-> Čokin: Tak pokud to nemáš z nosu, a není to ani prd v kuličce pak by to mohlo být něco co asi v motoru být nemělo.4
20:41:40
03.11.2012
haso
-> MOLSO: podla mna to ma tvar jak zem po vyschnuti vsetkeho vodstva, podla mna to bude geoid! 1
20:40:04
03.11.2012
MOLSO
-> m8rinek: to už gulička nebude ... to bude hruda alebo mnohouholník 3
Extreme Tyres