Čokin Rapid Čokin Rapid

komentáře | popis | fotky | Čokin | 01.01.22 17:02 | 360x v oblíbených


Škoda Rapid 130

rok výroby: 1985

původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová

počet majitelů předemnou: 3





Karoserie:



- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)

- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem

- všechny úchyty náprav vystuženy

- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny

- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné

- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)

- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar

- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce

- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta

- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta

- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík



Interiér:



- volant Rally (nástrojárna Kolín)

- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)

- 3 bodové pásy Sparco

- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou

- koberce lepené - šedý zátěžový koberec

- nové střešní okno

- autoradio Clarion

- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus

- kontrolka řazení od ŘJ

- otáčkoměr Stacc





Přední náprava:



- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A

- tvrdé silentbloky od Pemita

- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)

- pružiny 80kN (Tuner2)

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)

- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky

- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil

- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm

- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá



Zadní náprava:



- vystužená dle L/A

- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda

- na ramenech udělány ,,podvěsy"





Brzdy:



- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)

- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)

- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu

- destičky Ferodo DS 2500 v předu

- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu

- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda

- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)

- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou

- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)



Převodovka:



Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička



V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.



Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT



www.vrbamotorsport.cz





- stálý převod 4,22

- nové origo synchrony

- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)

- seřízení vůlí a přetěsnění

- zaslepený náhon tachometru

- rozpěrka 3. převodového stupně

- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)

- tmel Victor Reinz

- olej Mogul PP80



Motor:



- základ Škoda Fabia 1,4 8V

- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)

- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)

- upravené ojnice na pístní čep 18mm

- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)

- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený

- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)

- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)

- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak

- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)

- vačka 304 / 304

- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D

- olejový filtr Fram PH3614

- olej Total Quartz Racing 10W60

- olejový cath tank

- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI

- rovné Alu sání ala Weber

- vstřikovací čtyřklapka

- vzduchový filtr Piepr Cross 2x

- zapalovací svíčky Denso IridiumPower

- ŘJ IgniJet

- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)

- svody omotány a výfuk omotány termo páskou

- startér Magneton 1kw s reduktorem

- alternátor Magneton 70A





Kola a pneu:



- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá

- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick





Čokin Rapid - komentáře:

21:02:09
10.07.2012
Vrba
Pěkně jsi tu spojku potrápil 4
21:49:53
26.06.2012
Čokin
-> Peca: Tak času nebylo, ještě když člověk oraganizuje. Ale díky za pochvalu i když furt je co vylepšovat........ale co ti budu povídat vždyt to máš taky doma4 5
21:15:18
25.06.2012
Karel.
-> Čokin: 3 3 já už to ani mladé říkat nemůžu3
21:13:35
25.06.2012
Peca
Ani jsem ti nestihl pochvalit bezva auto 4
21:33:38
18.06.2012
Čokin
-> Karel.: No v plánu by byli, ale ted dokud nevybavím byt, tak mám od Zuzany zákaz větších investic do auta1
11:29:19
14.06.2012
Karel.
-> francomk: to snad už vůbec ne3

-> Čokin: máš v plánu jiný kola?
21:31:47
13.06.2012
mario609
krasavica jak sa patri 156 a aj tie gumy proste parada 5
21:00:47
13.06.2012
ŠKODA 120 GLS
ty mřížky v černé jsou super 157
20:40:40
13.06.2012
francomk
-> Karel.: Na funkci rostlináře, jo? 1
12:09:32
31.05.2012
Karel.
-> škodec: no horní byly v pohodě,taky jsem měl jen spodní,taky si myslím, že v tomhle případě to nemá vliv na fnkci4
12:03:44
31.05.2012
škodec
-> Karel.: skus si to na pokusnom ramene, oni sa nezvlnia..su tvrde a rukou ich nestlacis ale pri dotahovani sa stlacia dost. Mne trcali len spodne na kazdej strane tak 3mm. Ale niekto to aj skracuje a jazdi tu kopu ludi tak, tak to asi funguje aj tak.
11:53:37
31.05.2012
Karel.
-> škodec: mně to teda nešlo a nijak si myslím, že to říznutí nevadí,ale při dotahování se ti to muselo kroutit to mi neříkejj, dáš je dovnitř obě strany a už se uprostřed dotýkají a z každé strany leze, tak kam je pak schováš?se ti vevnitř nějak zvlní, no fungovat to asi bude tak i tak1
11:29:32
31.05.2012
škodec
-> Karel.: sam som ich dával na svoju nápravu a stlačili sa po doťahovaní, tak udáva aj Pemit aby sa neskracovali.
upraveno 1x, naposled 31.05.2012 11:30:14
11:25:20
31.05.2012
Karel.
-> škodec: taky tvrdý bys fakt nestlačil, navíc čuměli celkem dost, spíš by se to zdeformovalo
19:26:31
28.05.2012
Čokin
-> peti: Jojo tvrdé od Pemita.
22:25:26
27.05.2012
peti
-> Čokin: seriove urcite su tak, ale ty si daval tvrde nie? tie neviem ako sa chovaju
22:24:29
27.05.2012
Čokin
-> škodec: To teda fakt nevím, ale možný to je....
22:21:09
27.05.2012
škodec
-> Karel.: tie gumy sa rezat nemaju, stlacia sa po dotiahnuti
22:20:38
27.05.2012
Čokin
-> havlik: Mě to prostě nesedělo, ty gumy byly ,,delší" cca o 4 mm každá, ale nesedělo to tuším jen u spodních ramen, už je to taky nějaký pátek co jsem to skladál.
22:10:54
27.05.2012
havlik
-> Čokin: jo to jo, ale to musíš i s origo:). každopádně fakt sem nic neřezal
Extreme Tyres