Čokin Rapid Čokin Rapid

komentáře | popis | fotky | Čokin | 01.01.22 17:02 | 360x v oblíbených


Škoda Rapid 130

rok výroby: 1985

původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová

počet majitelů předemnou: 3





Karoserie:



- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)

- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem

- všechny úchyty náprav vystuženy

- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny

- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné

- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)

- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar

- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce

- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta

- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta

- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík



Interiér:



- volant Rally (nástrojárna Kolín)

- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)

- 3 bodové pásy Sparco

- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou

- koberce lepené - šedý zátěžový koberec

- nové střešní okno

- autoradio Clarion

- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus

- kontrolka řazení od ŘJ

- otáčkoměr Stacc





Přední náprava:



- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A

- tvrdé silentbloky od Pemita

- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)

- pružiny 80kN (Tuner2)

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)

- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky

- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil

- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm

- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá



Zadní náprava:



- vystužená dle L/A

- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda

- na ramenech udělány ,,podvěsy"





Brzdy:



- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)

- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)

- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu

- destičky Ferodo DS 2500 v předu

- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu

- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda

- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)

- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou

- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)



Převodovka:



Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička



V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.



Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT



www.vrbamotorsport.cz





- stálý převod 4,22

- nové origo synchrony

- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)

- seřízení vůlí a přetěsnění

- zaslepený náhon tachometru

- rozpěrka 3. převodového stupně

- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)

- tmel Victor Reinz

- olej Mogul PP80



Motor:



- základ Škoda Fabia 1,4 8V

- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)

- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)

- upravené ojnice na pístní čep 18mm

- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)

- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený

- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)

- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)

- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak

- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)

- vačka 304 / 304

- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D

- olejový filtr Fram PH3614

- olej Total Quartz Racing 10W60

- olejový cath tank

- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI

- rovné Alu sání ala Weber

- vstřikovací čtyřklapka

- vzduchový filtr Piepr Cross 2x

- zapalovací svíčky Denso IridiumPower

- ŘJ IgniJet

- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)

- svody omotány a výfuk omotány termo páskou

- startér Magneton 1kw s reduktorem

- alternátor Magneton 70A





Kola a pneu:



- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá

- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick





Čokin Rapid - komentáře:

20:34:16
03.11.2012
Čokin
-> m8rinek: Ne tohle je větší a nehladkého povrchu......ale malá nápověda ano je to z motoru :))))
20:24:50
03.11.2012
Martin NM
-> Čokin: pekná gulička ? 3
20:24:42
03.11.2012
m8rinek
Kulička regulátoru tlaku olejového čerpadla?
21:30:40
13.09.2012
Čokin
-> Vencars: Díky pane, snažím se ať to jede a i trochu vypadá4



-> anubis: To víš měnivka, co úhel to jiná barva (v noci je zase černý) 3



-> Dušan: To bylo první čeho jsem si všiml když jsem tu fotku prvně viděl1



-> škodec: Takže mám ještě co dělat, aby to vypadalo dobře i na fotkách4
21:49:46
12.09.2012
škodec
musim povedat ze to auto je na zivo velmi pekne ked som ho omrkol v Pasohlavkach, fotky riadne klamu.
21:49:18
12.09.2012
Dušan
na fotce 200 to tam dotycny pekne tlaci do trenek 3
21:46:43
12.09.2012
anubis
na tom náhledu karty vypadá normálně červenej3
13:11:21
09.09.2012
Karel.
-> Čokin: mám pocit,že jsi tam byl, ale jistej si nejsem3
19:03:03
08.09.2012
Čokin
-> Karel.: -> ŠKODA 120 GLS: Možná se potkáme......1 1 1 1 1
16:30:01
06.09.2012
ŠKODA 120 GLS
Čokin 31.08.12 10:22:18 napsal:

→ Karel.: No asi to nezvládnu, mám ted nějaký rodiný

problémy a musím to řešit, ale úplně jsem to ještě nezavrhl,

každopádně pokud bych přijel bylo by to spíš pouze na sobotu.




Dítě na cestě 3 Určitě doraž kamaráde 4
upraveno 1x, naposled 06.09.2012 16:30:32
16:23:09
06.09.2012
Karel.
-> Čokin: tak co jedeš?1
00:28:20
03.09.2012
Vencars
m-> Čokin: Máš to pěkný chlape! 4 4
10:47:23
31.08.2012
Karel.
-> Čokin: i sobota by byla super, tak ať ti to dobře dopadne a doraž4
10:22:18
31.08.2012
Čokin
-> Karel.: No asi to nezvládnu, mám ted nějaký rodiný problémy a musím to řešit, ale úplně jsem to ještě nezavrhl, každopádně pokud bych přijel bylo by to spíš pouze na sobotu.
07:56:15
31.08.2012
Karel.
-> Čokin: prej nejedeš na sraz8
11:47:42
28.08.2012
radekp
-> Čokin: do převaření nahoře se mi nechce...jestli se rozhodneš pro toto, můžu poslat výkresy pro výpalky, ikdyž jsem je dolaďoval flexou:-)
10:31:51
28.08.2012
Čokin
-> ŠKODA 120 GLS: Ono to není moc fajn řešení, protože ta guma co trčí přes okraj tlumiče má pružnou funkci a když se to odpiluje není to ono.
10:30:36
28.08.2012
Čokin
-> radekp: Hezké řešení, sice to čučí pod rameno ale ne moc, já to ted mám stejně vypodložkováno, takže mě to trčí min. stejně. Celkem se mě to i líbí to tvoje řešení, ale stejně to bude chtít asi převařit i horní uchycení, myslím, že už ted to mám tak tak na doraz tlumiče při velkém propružení.



Jo ze zvedáku mám celkem radost, až sním skončím bude to krasavec 1
09:18:25
28.08.2012
ŠKODA 120 GLS
-> radekp: a nebo spilovat uchycení tlumiče na seriový držák
Extreme Tyres