CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

20:26:21
22.05.2018
mirecek.666
po zimě konečně venku. Najeto pár km a už je zase pod plachtou. Jsme bohužel bez STK a nějak není čas:-(
18:17:53
14.11.2017
mirecek.666
-> Tuner#2: dík za fotky;-)

-> sikula: dík:-)
18:02:04
14.11.2017
sikula
-> mirecek.666: Krásnej bočánek1
17:55:51
14.11.2017
mirecek.666
-> T: taky že jo:-)
16:46:31
14.11.2017
-> mirecek.666: a jakdyž myslel, že ty nové pneu drží 40
16:39:44
14.11.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
20:01:03
06.11.2017
Vojťas
-> wlad: jasny, tak to byla skoda, jinak ten valec neřeš, penize si mi dal a jinej snad jeste normalne sezenu. Kdybych vedel ze to stejne nerozchodim tak sem se jel podivat, ale az do odpoledne sem to zkousel dat dokupy, po vymene spajzky mi nejak nejde radit petka, ale asi je to v kulise. To sou ty upravy samy....
19:26:25
06.11.2017
wlad
-> Vojťas 06.11.17 17:03:30: To jsme ještě nevěděli, že ten šlauch budeme potřebovat. Ještě jednou díky všem za nasazení. Bez Vás bych to tak natáhl na vlek a jelo by se dom. Snad jsem Vám to oplatil aspoň tím svezenim. Fífo ten benzin sis měl nalejt všechen. To bylo všechno pro tebe.
upraveno 2x, naposled 06.11.2017 19:29:54
17:03:30
06.11.2017
Vojťas
-> Fifa: jste meli rict hned, to bych taky nasel 3
16:11:40
06.11.2017
Fifa
-> Vojťas: Stejně jsem ještě letěl domů pro hadici k pracovnímu válci.

Ale i přes drobný potíže jsme si to všichni užili soudě podle vysmátých obličejů ;-)
14:48:38
06.11.2017
Vojťas
-> mirecek.666: tak spojkovej valecek byl pro Wlada? no tak to mě těší 1 no ja predpokladam ze jeste pujde normalne sehnat, ale jak vidim ten vyvoj v posledni dobe...tak bych se uz nedivil nicemu
10:53:50
06.11.2017
mirecek.666
-> Vrba: jak jsem ti psal lepsi prubeh urcite.

-> T: trikrat jsem je upek, a objevila se tam nejaka mastnota z nohavic. Vsechno kvuli krivejm poloosam

-> Milan 136: :-D:-D
07:45:18
06.11.2017
-> mirecek.666: copak s brzdama ?
22:20:35
05.11.2017
Milan 136
-> mirecek.666: pěkný, mně se to líbí1
21:10:42
05.11.2017
Vrba
-> mirecek.666: co ten novy setup? Nejake poznatky?
20:46:21
05.11.2017
mirecek.666
-> Pegy: Díky

-> T: je to, už jsem si trochu zvykl, ale nižší bych to snesl-> U-Geen: líp to funguje to určitě:-)
20:41:19
05.11.2017
mirecek.666
Dneska krásné ježdění v Mýtě. Gumy jsou opravdu jiná třída, auto fungovalo skvěle. Nicméně na příští sezónu bude muset přijít úprava/oprava zadních brzd. Jinak vrcholem bylo svezení ve Wladově RSu:-)
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 05.11.2017 20:41:19
09:46:41
05.11.2017
U-Geen
-> mirecek.666: to vypada hodne dobre :)
09:31:06
05.11.2017
-> mirecek.666: jak jsem se obával...je to trošku balonek :-/ ale dá se zvyknout a myslím, že to vlastnosti vyváží 4
07:21:54
05.11.2017
Pegy
Moc pěkné autíčko !
Extreme Tyres