skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série
Karoserie:
- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku
- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou
Podvozek:
- úzké nápravy nahrazeny M nápravami
- přední:
* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu
* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku
* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit
* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita
* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi
* odlehčené náboje s klasickou roztečí
* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *
- zadní:
* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton
* pružiny od Omareta na vrchy
* nastavování sbíhavosti alá m8
* tlumiče HP Sporting po repasi
* sbíhavost 2,2mm
* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů
* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům
Kola a pneumatiky:
- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu
- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13
Brzdy:
- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák
vlastní konstrukce
- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi
- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton
- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem
Motor 120LS:
Blok
- eM, plnoprůtok, litinová víka
- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem
- výměník voda - olej
- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej
- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR
- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele
- upravené šály pro mazání hlavních ložek
- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla
Klika
- 120, druhý brus
- odlehčený setrvák
- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda
- dynamicky vyváženo
- certalová řemenice
Písty
- 120LS, včetně vložek, nové
Ojnice
- nové Fa
- odlehčené, vyleštěné
- vyvážené
Vačka
- 280°, Krejbich
Zapalovaní
- Ignitech TCIP4
- rozdělovač BMM
- nová cívka Pal bez odporu
Hlava
- nová 120LS
- upravené ventily 34/30, 7mm dřík
- konické pružiny
- vodítka, gufera
- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině
- 1,2mm těsnění
- KP10,5/1
- velké kanály
Karburátor
- Weber 40 DCOE
- svod přes hlavu výroba p. Doupovec
- filtr K&N
Alternátor
- 35A
- po kompletní repasi, ložiska NTN C4
- dle možností odlehčen
- certalová řemenice s průměrem 90mm
- olej Q8 Formula 10W-50
- svíce NGK BPR7HS
- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování
Výfuk:
- 3-1 svod p. Hrcina
- nerez tlumič Burgess
Převodovka:
- uložena o 15mm níž
- po opravě a úpravě od Vrby
- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem
- SP 4.22
- Převodové poměry:
1° - 3,09 (série 3,80)
2° - 2,12
3° - 1,41
4° - 1,08
5° - 0,83
- rozpěrka mezi 3kou a 4kou
- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola
- startér 1kW z Fabie
Chlazení:
- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule
- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta
Exteriér:
- maska modelu 64
- upravené mřížky v zadních blatnících
Interiér:
- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra
- volant Momo Cavallino C36
- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor
- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu
- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou
- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím
- osvícení interiéru vybaveno stmívačem
- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá
- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku
více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .
první video , je co doladovat
Sprinty Pohofest 2013
Sprinty Hundertgang 2013
První start s TCIP4
Karoserie:
- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku
- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou
Podvozek:
- úzké nápravy nahrazeny M nápravami
- přední:
* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu
* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku
* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit
* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita
* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi
* odlehčené náboje s klasickou roztečí
* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *
- zadní:
* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton
* pružiny od Omareta na vrchy
* nastavování sbíhavosti alá m8
* tlumiče HP Sporting po repasi
* sbíhavost 2,2mm
* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů
* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům
Kola a pneumatiky:
- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu
- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13
Brzdy:
- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák
vlastní konstrukce
- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi
- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton
- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem
Motor 120LS:
Blok
- eM, plnoprůtok, litinová víka
- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem
- výměník voda - olej
- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej
- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR
- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele
- upravené šály pro mazání hlavních ložek
- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla
Klika
- 120, druhý brus
- odlehčený setrvák
- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda
- dynamicky vyváženo
- certalová řemenice
Písty
- 120LS, včetně vložek, nové
Ojnice
- nové Fa
- odlehčené, vyleštěné
- vyvážené
Vačka
- 280°, Krejbich
Zapalovaní
- Ignitech TCIP4
- rozdělovač BMM
- nová cívka Pal bez odporu
Hlava
- nová 120LS
- upravené ventily 34/30, 7mm dřík
- konické pružiny
- vodítka, gufera
- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině
- 1,2mm těsnění
- KP10,5/1
- velké kanály
Karburátor
- Weber 40 DCOE
- svod přes hlavu výroba p. Doupovec
- filtr K&N
Alternátor
- 35A
- po kompletní repasi, ložiska NTN C4
- dle možností odlehčen
- certalová řemenice s průměrem 90mm
- olej Q8 Formula 10W-50
- svíce NGK BPR7HS
- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování
Výfuk:
- 3-1 svod p. Hrcina
- nerez tlumič Burgess
Převodovka:
- uložena o 15mm níž
- po opravě a úpravě od Vrby
- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem
- SP 4.22
- Převodové poměry:
1° - 3,09 (série 3,80)
2° - 2,12
3° - 1,41
4° - 1,08
5° - 0,83
- rozpěrka mezi 3kou a 4kou
- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola
- startér 1kW z Fabie
Chlazení:
- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule
- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta
Exteriér:
- maska modelu 64
- upravené mřížky v zadních blatnících
Interiér:
- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra
- volant Momo Cavallino C36
- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor
- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu
- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou
- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím
- osvícení interiéru vybaveno stmívačem
- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá
- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku
více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .
první video , je co doladovat
Sprinty Pohofest 2013
Sprinty Hundertgang 2013
První start s TCIP4
CML / 1000MB - komentáře:
14:21:09
05.01.2011
05.01.2011
Habřík
→ mirecek.666: K tvému čistě subjektivnímu názoru mohu říct snad jen jedno: Prvnímu " člověku ", který začal chodit po zemi, se druhá opice také smála a dnes chodíme všichni heh
10:20:51
05.01.2011
05.01.2011
doking
není nad originál,ale to je každého věc...
20:54:32
04.01.2011
04.01.2011
mirecek.666
-> Habřík chtěl bych říct to samý, ale nemůžu. Aspon do tý doby než si to lehne k zemi
19:38:59
04.01.2011
04.01.2011
Mirek MBG
-> mirecek.666: vypadá parádně, jen tak dál
18:06:51
04.01.2011
04.01.2011
Habřík
jen Letohrad Nenadchne ani neurazí
23:28:22
24.10.2010
24.10.2010
mirecek.666
Tomáššš 24.10.10 15:08:01 napsal:
nadhera
díky
nadhera
díky
15:08:01
24.10.2010
24.10.2010
Tomáššš
nadhera
12:47:46
24.10.2010
24.10.2010
mirecek.666
Ba.jogi 24.10.10 12:16:19 napsal:
fakt super to vyzera na tych gumach
díky :-) mám stejnej názor
fakt super to vyzera na tych gumach
díky :-) mám stejnej názor
12:46:47
24.10.2010
24.10.2010
mirecek.666
fidelmc 24.10.10 11:08:28 napsal:
Zdarec, vesmes chci mit MB ve stejnem duchu, jev vic dobove upravene, jako
sedacky z erka, uzke poloosy, 130 litinu motor, snek, a tak. Co ti na to
rekli na STK, asi znamost vid, bych taky potreboval:( Je pekna, jen ty 14tky se
mi libi vic, ale to s Mkama uz moc nejde vid
Co myslíš na technickej? na technickou jsem ji trošku odstrojil (světla dolu, 14 kola) na nápravy mi neřek nic, ani 4 pístů si nevšim. Žádná známost tam nebyla. Já se možná tky vrátím k uzkejm nápravám, ted je to pěkně široký, ale zase sem limitovanej lemama blátníku co se týče kol, chtěl bych širší ráfek, ale ted je to tak jak je a řek bych že to je líbivý, i jízdní vlastnosti jsou parádní. 13ky jsou tam proto, že hliniky jsou hliníky a bohužel 14 v nějakym starším provedení aby se na tisícovku hodily jsem nesehnal.
Zdarec, vesmes chci mit MB ve stejnem duchu, jev vic dobove upravene, jako
sedacky z erka, uzke poloosy, 130 litinu motor, snek, a tak. Co ti na to
rekli na STK, asi znamost vid, bych taky potreboval:( Je pekna, jen ty 14tky se
mi libi vic, ale to s Mkama uz moc nejde vid
Co myslíš na technickej? na technickou jsem ji trošku odstrojil (světla dolu, 14 kola) na nápravy mi neřek nic, ani 4 pístů si nevšim. Žádná známost tam nebyla. Já se možná tky vrátím k uzkejm nápravám, ted je to pěkně široký, ale zase sem limitovanej lemama blátníku co se týče kol, chtěl bych širší ráfek, ale ted je to tak jak je a řek bych že to je líbivý, i jízdní vlastnosti jsou parádní. 13ky jsou tam proto, že hliniky jsou hliníky a bohužel 14 v nějakym starším provedení aby se na tisícovku hodily jsem nesehnal.
12:16:19
24.10.2010
24.10.2010
Ba.jogi
fakt super to vyzera na tych gumach
11:08:28
24.10.2010
24.10.2010
fidelmc
Zdarec, vesmes chci mit MB ve stejnem duchu, jev vic dobove upravene, jako sedacky z erka, uzke poloosy, 130 litinu motor, snek, a tak. Co ti na to rekli na STK, asi znamost vid, bych taky potreboval:( Je pekna, jen ty 14tky se mi libi vic, ale to s Mkama uz moc nejde vid
12:59:11
11.03.2010
11.03.2010
Jakuza
-> mirecek.666: 15000 když nespěcháš
15:57:26
10.03.2010
10.03.2010
mirecek.666
novej lak je novej lak. Moc ji to sluší:-) na kolik cca vyjde celolak v lakovně ted? já se ptal tady a bylo by to tk 30000
17:34:45
09.03.2010
09.03.2010
Jakuza
Potvora před jarem zezelenala. Jen se při tom oklepala a shodila ze sebe mimo palubky všechno co šlo. JO to jsem já, se koukni do karty na fotky.
12:10:15
09.03.2010
09.03.2010
mirecek.666
jasny:-) tk už vim o kerou jde
22:40:36
08.03.2010
08.03.2010
Fifa
-> mirecek.666: Jakuzova MB byla kdysy vínová, teď už je lahvově zelená ;-)
21:57:50
08.03.2010
08.03.2010
mirecek.666
Děkuji za ty pochvalný slova, hezky se to poslouchá:-)
Už si tky vzponímám to je ta modrá omega že? a ta tuším hnědé tisicovka?
Už si tky vzponímám to je ta modrá omega že? a ta tuším hnědé tisicovka?