CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

18:19:28
04.11.2017
mirecek.666
-> Tuner#2: to zjistim zitra v Myte. Je to linejsi na rozjezdy, ale jede to rychlej.
18:08:00
04.11.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> mirecek.666 04.11.17 16:07:18: A poznatky? Nevypadá to špatně a funkčně to bude proti sériové gumě někde jinde. 4
16:07:18
04.11.2017
mirecek.666
16:06:06
04.11.2017
mirecek.666
18:37:56
31.10.2017
Eidy
-> vhml: Jak stejná?
18:35:15
31.10.2017
vhml
-> Eidy 31.10.17 18:05:17: a fakt je to jinej rozměr? Třeba 205/50 15 jestejna guma jak 195
18:31:05
31.10.2017
-> Eidy: hurá, sice je to trošku dražší, ale v mém případě si asi nemůžu moc vybírat :-/
18:28:45
31.10.2017
mirecek.666
-> Eidy: to jsou přesně ony

-> T: ještě je nemám ani hotový, takže tam tyhle kola chvíli ještě vydržej. Nicméně měl jsem v ruce Fondmental 6J 13 a oproti těmhle z Capri jsou jak pírko
18:27:06
31.10.2017
mirecek.666
konečně pořádný obutí
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 31.10.2017 18:27:06
18:05:17
31.10.2017
Eidy
-> vhml: Dělají, ale to je naprd vysoký. Lepší je 185/55. A jsou to Extreme Tyres. Ale je to to samý co MaxSport. A koukám, že dělají i Téčkovo rozměr.

www.extreme-tyres.cz/pneu /.../8-extreme-vr2-nova-ko stra
17:42:02
31.10.2017
-> vhml: to bude ještě horší než v té 14 8



-> mirecek.666: plechy místo těhle kol ? není to škoda ?
15:27:40
31.10.2017
vhml
-> Eidy 31.10.17 15:21:59: a R888 už se nedělají ve 185/60 R14?
15:21:59
31.10.2017
Eidy
-> mirecek.666: 14" jsou naprd. Tam asi ty Maxsporty, jak jsem říkal. Zbytek rozměrů stojí za starou bačkoru.
14:45:01
31.10.2017
mirecek.666
-> T: uz dlouho delam siroky plechy. Koukal jsem na pohofestu na nejaky polaky, tak bych zkusil asi ty
13:12:14
31.10.2017
-> mirecek.666: a co za 14 ? a co na to za gumy ? zeptej se Eidyho jak jsou na tom 14 :-/ nevim, jestli neni lepší zůstat u těch 13....jsem zvědav, jak to bude vypadat na všech 4 :-)
12:15:59
31.10.2017
mirecek.666
-> Eidy: gumy zatim vybrany nemam. Musim dodelat disky a pak se uvidi

-> Milan 136: no nevim jeste to ani nebylo na vsech ctyrech a prislo mi to vysoky
21:57:57
30.10.2017
Milan 136
-> mirecek.666: to bude dobrý, profil akorát na MB1
21:14:24
30.10.2017
Eidy
-> mirecek.666: Už to nebude taková žehlička. Ale v současný situaci nejde nic jinýho sehnat, je to bída. Ale to bude dobrý. Zvykneš si. A co chceš za 14"? Maxsport jako sikula? To jsou pěkný žvejkačky.
21:03:12
30.10.2017
mirecek.666
-> T: jj a048. Nejsou nový, dvě jsou dá se říct dost jetý:-) koupil jsem je vyloženě na zkoušku. Mám v plánu 14ky. Tohle se tam vejde, ta 185ka je stejně široká jako ta 175 na tomle ráfku jen to je vyšší. Uvidíme, nechám obou zbytek kol, zatim jsem měl jen jedno abych viděl jak to vyjde.
20:59:33
30.10.2017
-> mirecek.666: tak třeba to nebude tak strašný v celku...to jsou yoka ? Taky jsi nenašel nic ve 175/50 ? :-/
Extreme Tyres