CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 12.03.22 20:39 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

05:59:51
28.07.2017
mirecek.666
-> Eidy: ten je novej:-) i když nějakej ostrej 2T Melkus by nevadil:-)
01:09:28
28.07.2017
Eidy
-> mirecek.666: A silnější motor :))
21:21:17
27.07.2017
mirecek.666
-> Eidy: docela me prekvapil. Priste to chce jen lip nalozit:-)
22:53:00
26.07.2017
Eidy
-> mirecek.666: Super 6
21:06:18
26.07.2017
mirecek.666
Dělnická:-)
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 26.07.2017 21:06:18
17:48:43
23.07.2017
mirecek.666
-> ochoda: jooo auto jsem viděl, ještě jsem stihl Janě říct, hele Volvo :-)
17:40:21
23.07.2017
ochoda
-> mirecek.666: Tam, zhruba v úrovni Penny marketu. Vyvážam sa teď na Volvu 740 (hranatá krabice hnusná olezlá). 3 Už sem nestihl mávnout tušim.
09:39:49
22.07.2017
sikula
-> mirecek.666: Tak to je paráda4 že bude Most
16:32:48
21.07.2017
mirecek.666
-> ochoda: kde přesně? to jsme jeli bud tam a nebo zpět:-D
15:53:45
21.07.2017
ochoda
-> mirecek.666: V nedělu sem tě potkal v Mejtě. To auto je luxusní, taková placka jen blížící se protisměrem. 2 2
10:11:10
21.07.2017
mirecek.666
-> sikula: most se uvidí, mejto letos ještě aspon jednou:-) jen by to chtělo už ty papuče nový
23:09:35
20.07.2017
sikula
-> mirecek.666 20.07.17 11:56:58: To se ani nedivím4 co ten Most3
13:37:30
20.07.2017
mirecek.666
-> Antony: Cobol sice jede, ale porad kratkej:-)
12:34:19
20.07.2017
Antony - zrušená registrace
-> mirecek.666: takže na podzim do Mostu s obouma? 1
11:58:31
20.07.2017
mirecek.666
-> Luky: trvalo nez mi doslo, ze myslis cobola:-) jooo auto je to zajimavy
11:56:58
20.07.2017
mirecek.666
-> sikula: dobry to bylo, i ty stary dunlopky zacly trochu lepit:-)byli jsme jen na chvili, byla tam kupa aut
upraveno 1x, naposled 20.07.2017 11:59:30
11:54:15
20.07.2017
Luky
-> mirecek.666: moc pěkný, hezčí než nějaká 1203 1
11:48:16
20.07.2017
sikula
-> mirecek.666: Jak dopadlo testování VM?
19:52:15
05.07.2017
mirecek.666
-> Vojťas: kdyz to funguje tak je to super, hlavne jizda s volnobezkou:-)
09:11:19
05.07.2017
Vojťas
-> mirecek.666 04.07.17 22:07:40: se mi to libi cim dal vic 1
Extreme Tyres