CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

22:09:28
30.07.2013
Eidy
-> mirecek.666: Ty jo, na dveřích máš páček jak v letadle. 1 To je lakovanej hliník?
22:02:31
30.07.2013
sikula
-> mirecek.666: 3kg cca 0,4 koně, kde to najdeš co1
20:45:09
15.07.2013
mirecek.666
-> radar75: je to určitě znát, ale mohl bych to za sebe mít ještě tužší, já tu gumu trochu seřezal a dal to tam, myslim že místo si tam ta pružina najde
23:03:41
14.07.2013
radar75
Áno myslel som zadok, ja dávam do Rapida na vlečku dorazy zo 120 s podviazaním, ale pružiny chcem dať z octavie, mám ich dlhšie doma, ale nebol som rozhodnutý či odrežem časť zrovnaného závitu aby som to dal do gumy, alebo či mám gumu zrovnať flexou, preto ma zaujíma ako si to riešil ty a či pocitovo oproti serii pružiny 40 kN je to trochu tvrdšie. 4
09:27:33
13.07.2013
mirecek.666
-> radar75: ještě by si to klidně mohlo kousek sednout, myslíš zadek?
21:33:09
12.07.2013
radar75
Chcem sa opýtať ako sa správajú pružiny po dosadnutí a ako sa vyriešila zrovnaná plocha, lebo teraz robím auto mám nachystané pružiny a rozmýšľam ako to vyrieším. Díky.
23:28:01
07.07.2013
Fifa
-> m8rinek: Já měl se svým MB s 1.3 Feldou na SEDRu čas 17.75 Takže asi tak.
20:20:17
07.07.2013
mirecek.666
-> Martin120L: ještě aby ten řidič se pro příště polepšil:-) jinak moc dík
20:12:46
07.07.2013
Martin120L
Dost dobrý, já ti říkal, že to jede jako blbec.
15:34:35
07.07.2013
mirecek.666
-> T: díky, tak příště:-)
13:54:48
07.07.2013
-> mirecek.666: : gratulace, máš to parádní :-), jen jsem to chtěl ještě prolézt v kempu,ale nějak jsem to nestihnul :-/
13:23:57
07.07.2013
mirecek.666
-> Eidy: díky moc, nicméně tvoje auto bylo na živo teprve zážitek:-)
13:22:56
07.07.2013
mirecek.666
-> Fifa: diky:-)
13:21:52
07.07.2013
mirecek.666
-> m8rinek: výsledky jako takový jsem neviděl
13:17:05
07.07.2013
m8rinek
-> mirecek.666: Tak to zní docela dobře, kdo byl za tebou a s jakym časem?
13:08:34
07.07.2013
mirecek.666
První místo v kategorii cena pořadatele ve sprintu na 400m s časem 17,35s
11:56:11
07.07.2013
m8rinek
Já s timhle motorem jezdil na HG první do 1200 a druhej ve specialech a ještě na velkejch kolech, ale ofiko čas nemam…
09:32:48
07.07.2013
Fifa
-> m8rinek: Neboj, určtě se velmi brzo pochlubí. Nechám to na Mírovi. Můžu navnadit, že čas na sprintu víc než dobrý4
08:56:49
07.07.2013
m8rinek
-> Alenka: Jen vevnitř to je k nevydržení, ale jo, takhle to má bejt to je to vintage speed:).



E: BTW jak to jede z venku? Zevnitř to znám, nějakej čas sprintu, nebo tak něco?
upraveno 1x, naposled 07.07.2013 08:57:50
08:49:41
07.07.2013
Alenka
-> m8rinek: hlavne se do te litrovky skvele hodi a s tim burgesem ma super zvuk :)
Extreme Tyres