CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

13:30:07
16.08.2013
-> vhml: : díky :-)

pokukuju po svíčkách a jelikož mám podobnou sestavu motoru, tak tohle bych mohl i já, ne ?
13:29:22
16.08.2013
vhml
13:27:27
16.08.2013
-> mirecek.666: : jaké označení svíček přesně prosím ? jinak pokračuješ pěkně 4
08:25:52
16.08.2013
vhml
-> mirecek.666 15.08.13 21:34:53: a jakou facetu sháníš, že není k sehnání? Daves nemá?
08:17:21
16.08.2013
Eidy
-> mirecek.666: A ty chceš vyloženě facetku? Co vybrat něco tady www.palivove-cerpadla.cz/ ?

A co to kuckání motoru? Vyřešils?
23:01:29
15.08.2013
m8rinek
-> mirecek.666: kondík tu asi i nějakej mam, kdyžtak napiš...
22:54:57
15.08.2013
ZdrubT
Opravdu to auto jede dost dobře. 9
21:34:53
15.08.2013
mirecek.666
-> m8rinek: kondík problém je, i ten facet neni skladem a neví se kdy bude
21:33:54
15.08.2013
mirecek.666
-> vhml: m8 tuší samozřejmě správně:-) jinak kontakty jsou objednaný z kelly a maj je skladem
20:47:21
15.08.2013
m8rinek
-> vhml: Kontakty nejsou problém, jediný co je horší je kondík...



Svíce tušim 7čky...
20:42:01
15.08.2013
vhml
-> mirecek.666: ty kontakty se ještě dají sehnat? Jaký je to přesně typ?



A jaký jsi zvolil svíce?
07:30:16
13.08.2013
Jozka
-> mirecek.666: Díky, mrknu.
16:43:17
12.08.2013
mirecek.666
-> Jozka: kupoval jsem je přímo u výrobce www.omniplast.cz/ cena podle mě dobrá:-)
16:37:56
12.08.2013
mirecek.666
-> Eidy: díky to je pochvala nad pochavaly:-) sám jsem byl překvapenej
08:24:13
12.08.2013
Jozka
-> mirecek.666: Kdes ty desky objednával/ kupoval? Já kdysi opatřil PSH desky bílý, což je možná to samý ("tvrzený polystyren"), na jaře jsme sháněli znova a v obchodní síti nic, jen u výrobců a s dopravou za cenu, pomálu převyšujícím cenu materiálu..
00:19:14
12.08.2013
Eidy
-> mirecek.666: Moooc pěkně ti to jede.4
16:24:38
31.07.2013
mirecek.666
-> sikula: no už se to hledá blbě, asi budu muset hubnout já místo auta:-)
16:22:25
31.07.2013
mirecek.666
-> Eidy: nene je to HPS neboli houževnatý polystyren, jinak kličky zůstaly zachovaný všechny protože ty otvírací okýnka jsou super:-) jen vzadu je samozřejmě o jednu mín a neni tam ten pásek na zavírání bo tam není potřeba:-)
22:16:04
30.07.2013
Eidy
-> m8rinek: Já vím, ale proti eRku je to o 50% víc 3
22:12:53
30.07.2013
m8rinek
-> Eidy: Šak to jsou standardní litří kličky ;).
Extreme Tyres