Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

13:12:39
19.01.2024
Eidy
-> minno: Pro správné nastavení ventilové vůle. Pod hrníček se dává na stopku ventilu podložka potřebného rozměru viz. schéma. A jelikož jsou odstupňované po 0,025 mm, tak potřebuješ mezeru změřit přesně. To jde s klasickými měrkami dost blbě, když je třeba 0,15 volná a 0,20 tam nevleze.4
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.01.2024 13:12:39
12:28:52
19.01.2024
minno
-> Eidy: Pekne. A na čo je dobré také jemné rozmedzie mierok?
06:57:40
19.01.2024
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Eidy: Ty jsou super. Někde jsem k nim během života s autem přišel a používám je nejraději. Dobrá volba. 4
01:09:04
19.01.2024
Eidy
S pořádným vybavením je ta práce spíš zábavou. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.01.2024 01:09:04
19:51:11
17.01.2024
SO545
Bomba. 4
07:30:01
16.01.2024
-> Eidy 15.01.24 21:59:20: ten “dekl” je parádní 156
22:01:55
15.01.2024
Eidy
Většina hardwaru je už složená. Jsou tam vačky a teď čekám na velmi jemné spárové měrky pro přesné doladění ventilových vůlí. Poté objednám správné podložky pod zdvihátka a načasuju vačky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.01.2024 22:01:55
21:59:20
15.01.2024
Eidy
Po drobných technických a zdravotních potížích jsem se posunul. V bloku je nově windage tray od Alfaholics sloužící jako "odstínění průvanu" klikového ústrojí od oleje a současně jako zesílení bloku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.01.2024 21:59:20
23:27:27
28.12.2023
Eidy
-> minno: Není to moje zásluha, ale díky. 4

-> Milan 136: Díky. Diana tam měl ze začátku Twinspark. Ale pozdější 16v. Millington je super volba. Moderní motor ve starým stylu. Má k tomu custom závodní skříň a zadek z BMW. To se to pak jinak vybírá pohonná jednotka.
21:33:30
28.12.2023
Milan 136
Jinak ta hlava vypadá moc hezky.

Viděl jsi, co jezdí Diana v tom Abarthu? Chvíli tam měl Hondu K24 a teď tam má Millington Series 2. Ten by Kóče slušel1
16:29:34
28.12.2023
minno
-> Eidy 20.12.23 23:35:20: Ou, tak to vyzerá dosť dobre1
19:13:08
25.12.2023
m8rinek
-> Fifa: prehazovani je trochu utopie a v podstate i trochu cesta k tomu si odstrelit nejaky vystup. Ale jako u jednotky za 17tkc? Proc bych to delal?
11:44:54
25.12.2023
Fifa
-> Eidy: Pěkný upgrade od Petra. ECU Master je dobrá volba a prakticky nutnost. S jiným motorem bych o něm taky vážně uvažoval. Navíc se dá použít na víc aut a třeba i prehazovat mezi nimi.
11:04:18
25.12.2023
czechino
-> Eidy: Páradička těším se na výsledek 5
13:23:34
24.12.2023
Eidy
-> MVM: 107 107

-> czechino: Pavučina.
12:33:00
24.12.2023
SO545
-> Eidy 23.12.23 22:45:36: asi tak....jednoducho precizna praca.
10:41:29
24.12.2023
czechino
Paráda, na to se těším a líbí se mi neutichající vývoj 6

Kdo bude ladit?
03:23:14
24.12.2023
Kocvin
Tady to krásně žije, i když mám od škodovek dočasnou a možná i doživotní pauzu, na tento profil vždycky rád dojdu a jsem moc rád, že je vidět progres. Moc hezká práce Eidy, těším se na videa jak nový motor pojede. Hodně štěstí a krásné Vánoce.
Extreme Tyres