Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

13:41:58
20.01.2024
Petrson
-> Eidy 19.01.24 01:09:04: je v těch měrkach taky hodnota 0,22 a 0,28?
09:38:47
20.01.2024
MVM
Hrníčkovy zdvihatka bez hydrauliky se strašně komplikovaně vymezují. V podstatě je nutný téměř vždycky vyhodit ven vačky a ještě předtím si zapsat vůle. Takže vzhledem k pracnosti se zrovna tady vyplatí to udělat co nejvic přesně.
09:18:35
20.01.2024
Milan 136
08:24:46
20.01.2024
SO545
-> Milan 136 19.01.24 13:39:29: takto jemne nastavenie ventilov je bezne aj u moto...
17:33:38
19.01.2024
Milan 136
16:48:07
19.01.2024
Eidy
-> Milan 136 19.01.24 13:39:29: Tak určitě by to ničemu nevadilo. Ale mě trochu jo. 1
Dřív jsem to taky skládal s obyč měrkama, ale když už jsem do toho teď nasypal tolik nových dílů a peněz, tak jsem to chtěl mít v topu.
14:49:19
19.01.2024
Jozka
-> minno 19.01.24 12:28:52: Rusové dávali podobný do výbavy T-72..4
13:39:29
19.01.2024
Milan 136
-> Eidy 19.01.24 13:12:39: Taky bych to chtěl mít perfektně, ale na funkci to asi úplně vliv mít nebude, jestli bude ta vůle jiná o pár setin, ne?
13:12:39
19.01.2024
Eidy
-> minno: Pro správné nastavení ventilové vůle. Pod hrníček se dává na stopku ventilu podložka potřebného rozměru viz. schéma. A jelikož jsou odstupňované po 0,025 mm, tak potřebuješ mezeru změřit přesně. To jde s klasickými měrkami dost blbě, když je třeba 0,15 volná a 0,20 tam nevleze.4
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.01.2024 13:12:39
12:28:52
19.01.2024
minno
-> Eidy: Pekne. A na čo je dobré také jemné rozmedzie mierok?
06:57:40
19.01.2024
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Eidy: Ty jsou super. Někde jsem k nim během života s autem přišel a používám je nejraději. Dobrá volba. 4
01:09:04
19.01.2024
Eidy
S pořádným vybavením je ta práce spíš zábavou. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.01.2024 01:09:04
19:51:11
17.01.2024
SO545
Bomba. 4
07:30:01
16.01.2024
-> Eidy 15.01.24 21:59:20: ten “dekl” je parádní 156
22:01:55
15.01.2024
Eidy
Většina hardwaru je už složená. Jsou tam vačky a teď čekám na velmi jemné spárové měrky pro přesné doladění ventilových vůlí. Poté objednám správné podložky pod zdvihátka a načasuju vačky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.01.2024 22:01:55
21:59:20
15.01.2024
Eidy
Po drobných technických a zdravotních potížích jsem se posunul. V bloku je nově windage tray od Alfaholics sloužící jako "odstínění průvanu" klikového ústrojí od oleje a současně jako zesílení bloku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.01.2024 21:59:20
23:27:27
28.12.2023
Eidy
-> minno: Není to moje zásluha, ale díky. 4
-> Milan 136: Díky. Diana tam měl ze začátku Twinspark. Ale pozdější 16v. Millington je super volba. Moderní motor ve starým stylu. Má k tomu custom závodní skříň a zadek z BMW. To se to pak jinak vybírá pohonná jednotka.
21:33:30
28.12.2023
Milan 136
Jinak ta hlava vypadá moc hezky.
Viděl jsi, co jezdí Diana v tom Abarthu? Chvíli tam měl Hondu K24 a teď tam má Millington Series 2. Ten by Kóče slušel1
Extreme Tyres