skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:13:48
04.06.2024
04.06.2024
Eidy
-> vhml: Koukal jsem na to a AR1 je v tomhle rozměru podle tabulek výrobce jen o 4 mm širší.
13:59:37
04.06.2024
04.06.2024
vhml
-> Eidy 30.05.24 11:43:23: někdo vyrábí i 205/50R15
A nebo pak koupit rallyový hankooky. Z205 mají éčko.
A nebo pak koupit rallyový hankooky. Z205 mají éčko.
07:24:46
31.05.2024
31.05.2024
kpt.Budha
Koukám driftem na cílovku, to je prostě jiná liga
22:33:01
30.05.2024
30.05.2024
M@rtin
-> Eidy 30.05.24 19:21:14: Tak dejte vědět, jsem tady skoro pořád
19:21:14
30.05.2024
30.05.2024
Eidy
-> M@rtin: Tak my chceme letos ještě jednou. Tak pak dáme vědět.
17:53:52
30.05.2024
30.05.2024
M@rtin
-> Eidy: Vědět, že jste v Mostě na okruhu, tak se zastavím, včera jsem v Mostě byl taky.
11:43:23
30.05.2024
30.05.2024
Eidy
-> vhml 30.05.24 10:31:53: No, no, měřím to a bylo by to hodně těsný. Akorát bych je nejdřív potřeboval půjčit. Nechce se mi dělat takhle drahej test.
10:31:53
30.05.2024
30.05.2024
vhml
-> Eidy 29.05.24 23:00:16: 225/45R15 by se nevešly?
10:11:36
30.05.2024
30.05.2024
OndraKrupi
-> pavucina: já se třeba na hluk feldy těším celý rok dříve jsem s tím jezdil denně
09:48:18
30.05.2024
30.05.2024
T
Fajne to bylo
23:00:16
29.05.2024
29.05.2024
Eidy
Dneska jsem měl skvělé odpoledne s kamarády. Byli jsme zařádit v Mostě a spokojenost s novým motorem je obrovská. Limitujícím faktorem jsou jednoznačně zadní gumy, ale jinak jsem nadšenej. V Mostě jsem byl s Kóčou po dvou letech a to auto funguje skvěle. Radost mi nezkazila ani bouchlá hadice chlazení v 15. kole.
23:08:49
29.04.2024
29.04.2024
pavucina
Zas tak to neprozivejte, hluk k tomu patří, jen uz toho za ty roky hlučných aut mám dost. Nic víc
Patri k tomu vic veci, treba ten muj blbej turborit, je to supr, kdyz do toho sednes, tvrdy silentbloky, podvozek, nastartujes to vse cejtis(vcetne odvetrani nadrze), motor taky nebezi sametove, protoze vacka, dodava to komplet pocit, jak to ma byt v takovem aute.. no a pak shodou okolnosti jsme byly s klukama v sobotu jezdit, 220km okresek docela v tempu, ja to jel Teslou model 3. Z toho auta po totalnim kalupu vylezes a jak tam neni ten hluk, tak ti nic neni, tohle kdyz jsem jel s hlucnym autem, tak je proste clovek unavenej.. ja vim, jsem zkurvenej novou dobou.
Patri k tomu vic veci, treba ten muj blbej turborit, je to supr, kdyz do toho sednes, tvrdy silentbloky, podvozek, nastartujes to vse cejtis(vcetne odvetrani nadrze), motor taky nebezi sametove, protoze vacka, dodava to komplet pocit, jak to ma byt v takovem aute.. no a pak shodou okolnosti jsme byly s klukama v sobotu jezdit, 220km okresek docela v tempu, ja to jel Teslou model 3. Z toho auta po totalnim kalupu vylezes a jak tam neni ten hluk, tak ti nic neni, tohle kdyz jsem jel s hlucnym autem, tak je proste clovek unavenej.. ja vim, jsem zkurvenej novou dobou.
22:18:59
29.04.2024
29.04.2024
Eidy
-> minno: Víš, jak se pozná, že jsem starej? Že všechno vytlumím.
Ale po dlouhé jízdě s tebou souhlasím.
Ale po dlouhé jízdě s tebou souhlasím.
21:58:09
29.04.2024
29.04.2024
minno
-> Eidy 29.04.24 15:20:25: Jak to chodí... chodí to výborně, ale je to hlučný... Čo ale na závodné auto nie je moc podstatná závada
Ja by som také auto asi rovno vyhodil
Ja by som také auto asi rovno vyhodil
21:06:24
29.04.2024
29.04.2024
T
-> pavucina 29.04.24 12:37:30: nojo kravál to dělá i mě… to erko je strašnej papír a řve to pekelně, ale něco vydržíme ještě a hlavně znáš to… lidi to chtěj
15:20:25
29.04.2024
29.04.2024
Eidy
-> vhml: Šikmý mám a převodovka dělá slušnej kravál. Ale jednak hadice do sání krz mezistěnu perfektně netěsní a kolem je mezera, takže motor je taky slyšet dost a za další ta hliníková střecha je fakt slušnej buben. Takže ono je to jedno s druhým.
13:21:40
29.04.2024
29.04.2024
vhml
-> Eidy 29.04.24 13:16:27: ale v převodovce máš šikmý zuby ne? Protože pokud jo, tak to je ještě hovno kravál v závodním autě vždycky dělá největší brajgl převodovka