Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:25:31
26.02.2023
Eidy
Trocha CNC pilník&svěrák.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 26.02.2023 16:25:31
16:24:48
26.02.2023
Eidy
Laminování ve vakuu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 26.02.2023 16:24:48
16:23:57
26.02.2023
Eidy
-> Skury 24.02.23 10:02:01: Tak svým způsobem trochu je. 1



Dnes došlo na instalaci nových dílů. Primárně je to pokus o zefektivnění chlazení. Sekundárně se mi to začalo hrozně líbit.

Cílem je tlačit vzduch hlavně přes chladič, čemuž má pomoct i kryt mezi chladičem a předním čelem. Ty zvedlý okraje by měly pomoct obtékání kolem předních kol a snížit přetlak v předních podbězích + to má profil křídla. Uvidím.

Takhle to začalo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 26.02.2023 16:23:57
upraveno 1x, naposled 26.02.2023 16:30:36
10:02:01
24.02.2023
Skury
-> Eidy: Křídlo snad ne. 1 Přijde mi to moc rovné... Hádám buď kryt podvozku nebo obložení střechy zespoda.... Ale nechám se překvapit. 6
22:42:46
21.02.2023
Eidy
-> T 21.02.23 21:59:55: Pořádný zadní křídlo přece pozná každej. 1
22:07:22
21.02.2023
11mAjA11
Že by kapota, střecha či podobně velké a těžké dílce 1

Teď sme řešili jednu kapotu z Nka spec. Edition a v porovnání s klasickou plechovkou je ten karbon neuvěřitelně lehký v tom rozměru přední kapoty..

Krásná práce s karbonem 4
21:59:55
21.02.2023
A nikoho nezajímá, co by to tak mohlo být 40
09:06:06
19.02.2023
ZdrubT
-> Eidy: Parádní fotečka.
07:54:10
19.02.2023
SO545
To uz je na paradu sa len takto pohravat...5
21:55:01
18.02.2023
-> Eidy 18.02.23 20:58:44: parádní fotka 156
20:58:44
18.02.2023
Eidy
A pak tu mám jeden velký díl, ale s nasazením čekám, až vytvrdne lak. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.02.2023 20:58:44
20:57:08
18.02.2023
Eidy
Abych se přes zimu tolik nenudil, udělal jsem si pár karbonových věcí. Například zarážku pod kola.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.02.2023 20:57:08
22:46:51
30.11.2022
Eidy
-> Milan 136 30.11.22 20:08:44: tak určitě! Nevím, ještě jsem to nezkoušel.

-> MVM 30.11.22 20:28:17: nevím, ještě jsem to nezkoušel. 1
20:28:17
30.11.2022
MVM
-> Eidy: Jsem to nemyslel konkrétně aby sis kupoval furt novy gumy. Spíš jako tak,že jistě poznáš rozdil mezi novou a změkčovačem zazimovanou.
20:08:44
30.11.2022
Milan 136
-> Eidy 30.11.22 20:04:00: Takže nějaká lepší alternativa českého Regumu1

Jak se to pak chová po první jízdě? Není to mastný?
20:04:00
30.11.2022
Eidy
-> Milan 136 30.11.22 19:37:00: jsem si to myslel. 3 speedpro.eu/produkt/grip- regenerator-pneumatik

-> MVM: Balit kočky jsem si šel schválně zkusit a je to dost opruz. Strašně mňoukaj, koušou a škrábou. 10

Asi pořídím i černou folii. Jasně, že nová guma je lepší, ale přece je nevyhodím v půlce. Až budu jezdit MS světa, tak to budu řešit. 1
19:40:54
30.11.2022
MVM
-> Eidy: Ono to baleni gum neni to samy jako balení koček. 3 Ale pochází to ze závodů do vrchu,kde ty top Avony jsou měkký jak čerstvě vyplivnutá žvejka. A taky se zavodí na běžných silnicích a zázemí je většinou někde bokem, tudíž i ten povrch bývá vic či miň s "bordelem,piskem,kam inky vajgly" atd. A tohle každá [vrchařska tim víc] pneu na sebe nalepí a je "problém" to očistit. Na vršich navic neni moc nejak prostor. Tudíž se to zamotá a zůstanou čistý.

Guma jako taková tzv. je vystavená fotooxidaci. Tj.na všechny povrchy působí UV záření. Spolu s pusobenim okolního kyslíku pusobi oxidačně na povrch gumy.

Tudíž proti kaminkům bych balil pruhlednou strečkou. Proti stárnutí spíš tou černou, kola nechal na tmavém místě, v teple. Což -> vhml: trefně lokalizoval a definoval léty bádání jako volnej flek v kotelně. 4

Nicméně stejne pak zjistiš, že nová guma je prostě nová, a tohle je takový jakoby prémiový uskladnění gum na zimu. 4
19:37:00
30.11.2022
Milan 136
-> Eidy 30.11.22 11:33:05: Já měl na mysli ten sajrajt, ne samotnou aplikaci 1
19:16:20
30.11.2022
Eidy
-> MVM: Z toho bych byl taky “nadšenej”. Ale zbytečný to teda asi nebude. Gumy už pár roků mají.
18:59:01
30.11.2022
MVM
-> vhml: Změkčovač asi "funguje" byť jsme to nikdy neaplikovali. Ale zato vim naprosto přesně, že jsme v Německu na pohárových [cup] závodech museli každej den, v určitým časovým okně všechny kola i s diskama odvézt na TP, tam to zamkli do skladu a kola vydali zase druhej den ráno. Aby se právě nemohly dělat kejkle právě timto směrem. Nicméně každej mechanik byl doslova nadšenej ze krom jiny prace musi trmacet pres celej paddock s kolama tam a zpátky. Nemluvě o tom je stihnout shodit z auta, omýt, označit a teprve pak odvézt....
Extreme Tyres