Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:09:14
21.09.2021
vhml
-> Eidy 21.09.21 22:05:48: Jasný. Ale třeba na sprinty to bude úplně zabitý bych si myslel. Ale Janovickej slalom to defakto celý dá na jedničku, když je takhle dlouhá a 15" kola.

Já měl 2.92 a 540mm průměr kola. Někde od půlky je to na slikách.

140LS - Janovice 2014
upraveno 3x, naposled 21.09.2021 22:13:39
22:05:48
21.09.2021
Eidy
-> vhml: Jasně, ale kdy já pojedu s Kóčou rally? 1 To spíš sprinty, okruhy a občas nějakej ten slalom na Běšinech. Tam to bude dobrý. Jak jsi sám kdysi poznamenal, ten můj rumpál zvládne hodně. 1
22:00:04
21.09.2021
vhml
-> Eidy 21.09.21 21:31:18: Na tvoje použití to bude fajn. Ale třeba pro rally by to bylo nepoužitelný, protože taková dvojka není schopná se rozumně rozjet ze standartního retarderu.
21:31:18
21.09.2021
Eidy
-> vhml: 2,9 a 1,85 čímž budou rozdíly mezi všemi převody téměř identické. Navíc to bude na SP 4,22, takže to bude celkově nasekaný víc k sobě. Jsem na to zvědavý.
21:04:15
21.09.2021
vhml
-> Eidy 21.09.21 20:41:51: jak to budeš mít zpřevodovaný?
20:43:58
21.09.2021
Milan 136
20:41:51
21.09.2021
Eidy
Dorazil balíček od Freiů a v něm pár hezkých koleček. Delší 1. a 2. stupeň. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.09.2021 20:41:51
09:44:37
19.09.2021
Milan 136
-> Eidy 18.09.21 22:40:53: Abys měl do čeho strčit trn a vystředit lamelu při montáži spojky 4
22:40:53
18.09.2021
Eidy
-> Milan 136 18.09.21 19:49:56: Ocelový kroužek, říkáš. Hmm, tak teď jsi mě znejistěl. A proč by tam byl? Když do toho mrkev nejde? Vypadalo to prostě jako futro, ale o materiálu si nejsem teď jistý.

Každopádně Alfy 164 a 155 tam stopro měly bronzový futra. Bohužel na jiný průměr, takže jsem si nechával dělat další díl na zakázku.4
19:49:56
18.09.2021
Milan 136
-> Eidy 18.09.21 13:57:29: Favomotorů mi prošlo rukama několik a nikdy jsem pouzdro neviděl 1

Byl tam vždy jen ocelový kroužek bez ničeho místo ložiska, co má zadohrab. Jen poslední MPi to má součástí kliky a nejde vyndat.
13:57:29
18.09.2021
Eidy
-> Milan 136 18.09.21 13:48:18: divný. Ten motor jsem vyndaval z pojízdnýho favorita, takže pouzdro tam muselo být z fabriky.
13:48:18
18.09.2021
Milan 136
-> Eidy 18.09.21 13:02:08: Tak už ho tam někdo dal pro použití v zadohrabu. Si vygoogli obrázky převodovky Fa/Fe.
13:02:08
18.09.2021
Eidy
-> minno 18.09.21 11:34:06: to je pravda.

-> Milan 136 18.09.21 12:22:33: jakto? Vždyť Fa klika má bronzový futro. Aspoň ta moje měla.
12:22:33
18.09.2021
Milan 136
-> Eidy 17.09.21 23:55:37: Favorit nemá hřídel z převodovky do kliky.
11:34:06
18.09.2021
minno
-> Eidy 17.09.21 23:55:37: No, len Favorit má "mrkvu" na ložiskách už v prevodovke.
23:55:37
17.09.2021
Eidy
-> Antony: Mám. Pasujou tam maličký ložiska, ale ty se hodně rychle vysypou. Pouzdro se používalo už od Favorita a fungovalo to. Alfa měla taky pouzdra.
21:14:36
17.09.2021
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: ty máš na mrkvi kluzný futro? Já se toho docela bojím, ale kuchat kvůli tomu kliku se mě nechce.
13:53:56
17.09.2021
Eidy
-> CHIP: Nedávno jsem slyšel, že dokonalost přichází se zkušeností a zkušenost přichází s ponaučením z chyb.

-> MVM: Tak tak.
13:47:14
17.09.2021
MVM
-> Eidy: Nám zase profesor na prumce říkal, když se probiralo mazání, že jak jistě vime - snižuje tření. A děvčata by nam o mohly vyprávět, že ano. 4 Taková vzpomínka na dávné časy.
13:10:22
17.09.2021
CHIP
-> Eidy: Jak zní známe rčení .. jo holt chybama se člověk učí .. 1 1
Extreme Tyres