Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:46:13
16.01.2022
U-Geen
-> Eidy: ja s tim mam takovej trochu moralni problem ze ten ventilek pak v podstate tesni jen pres u tpms krytku
23:47:17
15.01.2022
Eidy
-> minno: Chceš odkaz? 1
23:35:34
15.01.2022
minno
-> Eidy 15.01.22 20:23:09: Super. To sa mi páči.
22:38:12
15.01.2022
SO545
-> Eidy 15.01.22 22:25:12: nooo u teba -obcas- urcite sedi....3
ale dobre...jepotrebne inspirovat...
22:25:12
15.01.2022
Eidy
-> SO545: Občas ji musím trošku rozmazlovat. 1
20:38:28
15.01.2022
SO545
-> Eidy 15.01.22 20:23:09: to sa tu uz niekto len mazli...1
20:23:09
15.01.2022
Eidy
Plánované servisní úkony hotovy, tak jsem nainstaloval jednu kravinku. Zatím jen snímače v čepičkách. Pokud to bude fungovat, koupím vnitřní snímače.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.01.2022 20:23:09
11:02:04
04.01.2022
Eidy
-> SO545: Jasně. Jinak by mě to nebavilo. 4
-> minno 04.01.22 09:07:36: 3 3 Aspoň na chvíli.
-> Bukaj 04.01.22 10:03:32: Drážky jsem probrousil, čili zvětšil vůli. Není to ideální, ale aspoň něco. Ve všech převodovkách, co jsem zatím dělal, to bylo stejně. Díry pro kuličky v obalu jsou v rovině, ale důlky v táhlech jsou mimo. Tam by to chtělo zavařit a znovu vybrousit.
U tebe ten těžký posuv může být buď vydřenou kuličkou, vodící trubičkou, důlkem v táhlech a nebo tam někdo dal špatný pružinky. Na 5 a R patří tvrdší než na 1-2 a 3-4. Třeba tam jsou všechny 3 tvrdší.
-> Bukaj 04.01.22 10:05:39: Manžety jsem sehnal tyhle a mám je tam už asi 15 let. Nikdy s tím nebyl problém a žádné velká vůle tam není. Manžeta to stáhne. 4
-> Milan 136 04.01.22 10:17:13: Díky.
-> Bukaj 04.01.22 10:20:52: To umě to bude pár měsíců. Až začnu jezdit, tak se postupně taky zašpiní, neboj. Každá převodovka aspoň lehce zvlhne. 4 1
10:20:52
04.01.2022
Bukaj
-> Eidy 03.01.22 20:00:44: Je to nádhera - u mého vozu to v takovémto stavu vydrží tak maximálně dva týdny...3
10:19:37
04.01.2022
Bukaj
-> minno: Hm, to je též možné - spíš jsem si myslel, že to bude v těch válečkách proti zařazení více kvaltů najednou, ale tohle je asi pravděpodobnější4
Každopádně jak jsem psal, ta převodovka už (opět) dosluhuje, takže buď půjde na repas, když budu mít čas a náladu, nebo spíš až tehdy, až se něco fatálně vysype...7
10:17:13
04.01.2022
Milan 136
10:15:11
04.01.2022
minno
-> Bukaj 04.01.22 10:03:32: Na jednej prevodovke mi šlo ťažko vyraďovať R, musel som ju radičkou vyskubnúť. A chyba bola vo vodítku aretačnej guličky na boku prevodovky, vodítko (trubička) bolo vydraté, podarilo sa mi to vymeniť bez demontáže prevodovky.
10:05:39
04.01.2022
Bukaj
-> Eidy 03.01.22 20:00:44: Manžety na poloosách máš stejné na obou stranách z důvodu, že jsi nesehnal jednovlnkové nebo...?
Co se týče funkce, tak to takto funguje - spona to stáhne, i když ten vnější kloub má menší průměr, než manžeta...6
10:03:32
04.01.2022
Bukaj
-> Eidy 28.12.21 18:24:50: A jak jsi to (viz foto) řešil? Pouhým propilováním (a zvětšením vůle řazení), nebo zavařením a novým profrézováním? Případně zavařením a posunutím těch 3 drážek na tyčce? Nebo jsi hledal a našel nějaké tyčky, které k sobě sedí?

Nikdy jsem si tohoto nevšiml ani jsem s tím neměl problém, jen u převodovky, kterou teď mám ve 130LPG mi jdou víc ztuha kvalty dopředu/dozadu, takže tam bude nějaká chybka v těch aretačních "bobánkách" (zapomněl jsem na to při skládání nových vnitřností do tohoto obalu a nechal jsem to tak). Ale stejně půjde ta skříň brzy ven, nevěřím, že se dožije léta - diferák už zase v serpentýnách vydává příšerné zvuky8
09:07:36
04.01.2022
minno
-> Eidy 03.01.22 20:00:44: Zbytočne moc čisté3
20:33:56
03.01.2022
SO545
to si uzivas ....parada
20:00:44
03.01.2022
Eidy
A je tam. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 03.01.2022 20:00:44
01:25:13
31.12.2021
Eidy
-> minno: Přesně tak. Sice by bylo příjemný, kdyby bylo všechno 100%, ale pak by nebylo o čem povídat. 1
20:55:54
30.12.2021
minno
-> Eidy 28.12.21 23:24:55: Tak to áno. No, to tak so všetkým u týchto áut. Na všetkom je vždy čo poladiť1 A u niečoho aj opakovane3 Preto nás to tak baví.
16:12:54
29.12.2021
Eidy
-> MVM: 3
Extreme Tyres