skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:10:51
29.11.2019
29.11.2019
SO545
-> MVM 29.11.19 23:02:05: az teraz som si tu fotku rozklikol...ak to zoberie slusnu sponu.... boh ochranuj ruky co budu drzat vrtacku...
23:02:05
29.11.2019
29.11.2019
MVM
-> Eidy: Ten vrták budí repekt.. Nečekáš že bude "bebino" u vrtání v ruce ?
22:20:32
28.11.2019
28.11.2019
Minott
-> Eidy 19.11.19 22:14:09: určite na miesto kde bude pekne videt,,ja by som ju dal na palubku,pekne upravit kabelaž,,pecka,,
otázne je ci tam je dosť miesta,,,
otázne je ci tam je dosť miesta,,,
22:17:34
28.11.2019
28.11.2019
radekp
-> Eidy: myslel jsem si to, ze je tloustka vetsi. Myslel jsem ze bys udelal 2,3mm stromeckem kvuli ovalite a zbytek klasikou.
22:15:03
28.11.2019
28.11.2019
Eidy
-> T: Jop. Podlahu v kufru.
-> radekp: Není, jelikož jsem nejdřív neuváženě vyztužil uložení šesti milimetry nerezu a stromeček to nezvládá. Díky tvaru se rychle přehřívá. Navíc takovýhle stromek vyjde ještě dráž.
-> radekp: Není, jelikož jsem nejdřív neuváženě vyztužil uložení šesti milimetry nerezu a stromeček to nezvládá. Díky tvaru se rychle přehřívá. Navíc takovýhle stromek vyjde ještě dráž.
21:57:44
28.11.2019
28.11.2019
radekp
-> Eidy: neni lepsi stupnovity vrtak?
21:54:11
28.11.2019
28.11.2019
T
-> Eidy: co budeš vrtat ? Uložení v kufru ?
21:43:21
28.11.2019
28.11.2019
Eidy
To je divný, že ta moje žena mi vždycky koupí to, co nejvíc potřebuju. Třeba takovej menší kobaltovej vrtáček.
To je tak, když je člověk blbej a nezměří si pístnici tlumiče. Pak musí převrtávat.
To je tak, když je člověk blbej a nezměří si pístnici tlumiče. Pak musí převrtávat.
22:14:09
19.11.2019
19.11.2019
Eidy
Přišla pojistovka. Kluci čínský to mají pěkný. Pouze nerez šrouby na hlavních přívodech jsem vyměnil za mosaz. Nerez mám rád, ale kluci asi v tabulkách přehlídli kolonku vodivosti. Jen nevím, kam ji dám. Nejlíp mi zatím vychází středový tunel.
19:07:09
18.11.2019
18.11.2019
MVM
-> minno 18.11.19 18:59:14: No já jsem si s tim právě hrál taky poměrně dlouho když jsem skládal to poslední s ostrým pastorkem. A potom jsem to vzdal a udělal to na cit. Protože si to stejně sedne. Ale samozřejmě je v pořádku když se budeš držet ofiko postupu.
18:59:14
18.11.2019
18.11.2019
minno
-> Eidy: Mal som prelink na tú diskusiu uložený, lebo tam bolo popísané veľa praktického. No vidíš, drôt je dobrý nápad, to ma nenapadlo :) Určite by som niečo potom vymyslel, ale chcel som vedieť, ako si to robil ty.
-> MVM: Dá sa aj tak, ale chcem sa s tým pohrať precízne.
-> MVM: Dá sa aj tak, ale chcem sa s tým pohrať precízne.
18:17:04
18.11.2019
18.11.2019
MVM
-> minno: Já jsem to vždycky dělal odhadem..
18:00:17
18.11.2019
18.11.2019
Eidy
-> minno: To jsou brouzdal do historie. Popravdě si nepamatuju přesně, ale rozhodně jsem kvůli tomu nic nevyráběl. Já myslím, že jsem na konec hřebenu natočil matku a pod ní jen zaháknul hák od mincíře. Nic speciálního. Nebo si můžeš z drátu udělat hák a přichytit maticí.
14:59:26
18.11.2019
18.11.2019
minno
-> Eidy 27.12.18 13:02:14: Ahoj. K tomuto príspevku by som mal otázku: Akým spôsobom si prichycoval silomer k hrebeňu? Bude ma to čakať a bez vyrábania (zvárania) prípravku si to celkom neviem predstaviť :)
13:02:54
16.11.2019
16.11.2019
Eidy
-> J.T.: To vypadá taky pekně. Dvousložka v jedný kartuši. Ale to už nechám lakýrovi.
Teď koukám na to lepidlo a doufám, že nebude nikdy potřeba tu střechu dát dolu. To by asi bylo lepší to uřezat ve sloupcích.
Teď koukám na to lepidlo a doufám, že nebude nikdy potřeba tu střechu dát dolu. To by asi bylo lepší to uřezat ve sloupcích.
12:22:53
16.11.2019
16.11.2019
J.T.
-> ZdrubT: Tak to jsem nezkousel, ale na lepeni karoserii pouzivame powerbond od wuertha
09:20:53
16.11.2019
16.11.2019
ZdrubT
-> J.T. 16.11.19 08:53:41: To by šlo použít i na pal. nádrž.
08:53:41
16.11.2019
16.11.2019
J.T.
Na poslední foto bych možná použil tohle: eshop.wuerth.cz/Nahrada-z
a-cinovani-2K-2K-CINOVACI-
NAHRADA/.../CZK?CampaignNa
... . Teď to používáme.
08:24:22
16.11.2019
16.11.2019
ZdrubT
Je to tam.
23:26:14
15.11.2019
15.11.2019
Eidy
-> Jozka: Nic se nesmí podcenit.