Nejradši bych ten rám dal jen do čirýho laku, aby vynikla ta perfektní práce. Jirka říkal, že to je jeden z nejhezčích rámů, co kdy vyrobil.
Dneska asi spím v garáži.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
20:14:30
25.11.2018
25.11.2018
Eidy
20:11:19
25.11.2018
25.11.2018
J.T.
-> Eidy: jj, jinak super klec, je to luxus
20:08:08
25.11.2018
25.11.2018
MOLSO
-> Eidy: tak ten rám je dokonalý totálna špica ! teším sa na ďalšie fotky z prestavby a veľmi ti fandím
20:07:10
25.11.2018
25.11.2018
Eidy
-> J.T.: Plech ano, ale z trochu lehčí slitiny. Takový hodně hliníkový.
20:05:44
25.11.2018
25.11.2018
sekyn
Moc pěkná klec. Ty sváry jsou jak z učebnice, klobouk dolu před mistrem.
20:05:36
25.11.2018
25.11.2018
k.jarek
Tož to je hodně luxusní záležitost Už sa nemůžu dočkat, až to uvidím živě
20:05:06
25.11.2018
25.11.2018
Eidy
Dneska sem přivezl Kóču zase domů i s nádherně odvedenou prací od Jirky z Krob Motorsport. Naprosto parádní domluva, všechno je přesně, jak jsem chtěl. Takhle si představuju práci odborné dílny.
A hned jsem tu měl schvalovací komisi v podobě ZdrubT, T a Tuner#2.
A hned jsem tu měl schvalovací komisi v podobě ZdrubT, T a Tuner#2.
20:03:41
25.11.2018
25.11.2018
J.T.
-> Eidy: Ta střecha je plech?? Že vypadá líp jak ta moje
20:02:11
25.11.2018
25.11.2018
T
Je to boží
16:03:44
25.11.2018
25.11.2018
radekra
-> Eidy: -> Eidy: Tak jak vypadá Kóča s rámem? Nenapínej nás :-)
17:33:41
24.11.2018
24.11.2018
Eidy
-> Luky: Ale v tom je to kouzlo.
16:53:35
24.11.2018
24.11.2018
Luky
-> Tuner#2: hele já za ním jel asi 5 kol ve Spa, já bych se při takový jízdě v nevyrámované krabičce od sirek asi fakt bál
16:36:54
24.11.2018
24.11.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 24.11.18 10:15:45: Srabe...
16:31:38
24.11.2018
24.11.2018
Luky
-> T 24.11.18 10:54:42: ...si piš
14:25:44
24.11.2018
24.11.2018
MVM
-> Eidy 24.11.18 12:52:17: Tak já se nebojím, jen ono to potom konči při montáži mírným násilím a speciálním slovníkem Taky mi došel před lety krásný nerezový rám do Porsche které nebylo na závody, tudíž leštěnka - a člověk by řekl že to půjde samo, no nenapacis ani milimetr jak je to tuhý. Potom Fortuna a dobrušování děr. Jako v závodním autě sem tam oděrku sneses,ale toto v Alcantare..
12:52:17
24.11.2018
24.11.2018
Eidy
-> MVM: Nebej, není to vyfrézovaný jako Johansonky . Měl by tam být +- 0,5mm v každý spojce. Takže se to svaří s vloženejma 0,5mm plechama a pak se uvidí.
12:32:30
24.11.2018
24.11.2018
MVM
-> Eidy: Máš tam doufám nějakou rezervu na " napnelismus" - ještě jsem se nesetkal s demontovatelnou částí rámové konstrukce,s tím,aby šla bez pnutí buď montovat nebo demontovat. A převlečený trubky třeba - to už nechávám jako pastičky na mladý
12:28:20
24.11.2018
24.11.2018
MISCHO
-> Eidy: veelmi elegantne spojky
11:35:46
24.11.2018
24.11.2018
m8rinek
-> Eidy: jj tak jsem si to nějak myslel :)). Když toho budeš chtít 1000ks tak to vystřelíš na CNC za zlomek.... hold kouzlo kusový výroby :D
11:32:37
24.11.2018
24.11.2018
Eidy
-> Luky: Nene, zasuneš to do sebe ze strany a zajistíš šrouby. A ano, navaří se na to trubka.
-> m8rinek: Hmm, pod tisíc to nebylo. Ta sranda na fotce je za 6kKč. Ale za ty peníze máš jeden okyslej hlinikáč na Škodovku. Z tohodle pohledu je to vlastně levný.
-> Bery: Původně jsem chtěl nějaký klasický oko a 2 plechy, ale Jirka mě přesvědčil, že to chce něco míň nápadnýho.
-> m8rinek: Hmm, pod tisíc to nebylo. Ta sranda na fotce je za 6kKč. Ale za ty peníze máš jeden okyslej hlinikáč na Škodovku. Z tohodle pohledu je to vlastně levný.
-> Bery: Původně jsem chtěl nějaký klasický oko a 2 plechy, ale Jirka mě přesvědčil, že to chce něco míň nápadnýho.