Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

01:00:19
29.11.2018
Eidy
Chjo, to je zase hodin. Ráno nevstanu. Ale aspoň mám pořádnej držák řízení.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.11.2018 01:00:19
23:10:01
28.11.2018
kraska98
-> Eidy 28.11.18 22:22:21: 3 5



A teď s pravdou ven. Které 3 duše ten můj příspěvek natolik pohoršil a byly tak starostlivé, že mě nahlásily ? Nechť se přiznají a napíší mi do zpráv. 3 Ať se tu neřeší věci mimo téma, ale pěkná stavba.
upraveno 4x, naposled 28.11.2018 23:19:11
22:22:21
28.11.2018
Eidy
-> Tuxik: Já to bral taky jako vtip. A z pohledu veteránismu je to i pravda. 1

Ale restomod je teď v módě. I když já to objevil už před 20 lety. 1
21:30:12
28.11.2018
Tuxik
21:29:58
28.11.2018
Tuxik
-> m8rinek 28.11.18 21:28:05: napsali mi nezavisle 3 lidi, tak jsem dal ban... Uz jsme si to vysvetlili na FB, tak ban zrusen. Snazim se bejt nad veci, ale nikdy se nezavdecis vsem.
21:28:05
28.11.2018
m8rinek
-> Tuxik: zase by to chtělo trochu nadhledu. Já to teda taky pochopil jako vtip a i kdyby nebyl tak ten kluk dostal ban za to, že vyjádřil názor? No ty vole....
21:27:28
28.11.2018
co napsal ?
21:22:16
28.11.2018
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas 28.11.18 21:20:05: chceš bejt další, co? 3
21:21:00
28.11.2018
Kocvin
-> Vojťas: Byl.. Psal mi to i na fb.. 4
21:20:05
28.11.2018
Vojťas
-> Tuxik 28.11.18 20:54:20: tak to byl asi vtipek ne? teda ja to tak pochopil 3
20:55:20
27.11.2018
kraska98
Příspěvek smazal moderátor - Tuxik
20:44:07
27.11.2018
marra_rwd
To je prostě krása, co tady vzniká za dílo ;-)
20:42:14
27.11.2018
madcore
Opravdu krásná a precizní práce
14:09:12
27.11.2018
Petkar
Konečně má Kóča pořádný rám 4
13:04:10
27.11.2018
radekp
-> Syny: anebo při přesunech po ose? Aby nebyl rám vidět?

-> Eidy: moc pěkná práce! Ten odrezovač to ochrání na tak dlouhou dobu?
12:57:13
27.11.2018
Syny
-> Eidy: Predpokladam, ze vyndavat se nebudou moc casto - jen pri udrzbe zhruba 2x na jeden interval prestupnych roku 40
12:47:42
27.11.2018
Eidy
-> Deacon: Díky. Následovat bude přestávka. Aspoň pro kastli. Příští rok vyměnit střechu, prahy a upravit zadní podběhy. Pak svrtat a spasovat všechny díly karoserie. Pak teprve možná lakýra. A ano, ty 2 příčky jsou vyndavací. 4

-> Syny: Až budu po nocích taxikařit, abych si vydělal prachy, co do toho teď strkám. 1
11:32:29
27.11.2018
Syny
-> Deacon: To aby šlo nastoupit dozadu, kdyby někoho vezl na zadních sedačkach 3 1



Jinak se mi moc líbí jak Eidy sviští s těma pracema na karoserii. Sám dobře vím jakej oprc je to vyvařování, tvarování plechů apod. Tim spíš, když člověk chce, aby to nějak vypadalo a nebylo to odfláknutý jen tak hala bala. Super práce celkově :)
11:27:10
27.11.2018
Deacon
-> Eidy: paradni práce. Moc se mi to líbí 4 Co bude následovat, asi už lakýra ne?

Btw asi mi to uniklo, ale kčemu že jsou ty spojky? To budeš nějak vyndavat tuhle část rámu?
Extreme Tyres