Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

14:33:06
05.01.2019
Eidy
-> SO545: Zatím to tak funguje. Ona si kupuje kosmetiku, já železo. 1
09:17:44
05.01.2019
SO545
-> Eidy 05.01.19 00:55:44: velka pravda...a ak ta miluje manzelka a dovoli ti minat ... to je uz dokonalost sama.
00:55:44
05.01.2019
Eidy
-> SO545: Když ji miluješ, není co řešit. 1 4
17:30:25
04.01.2019
SO545
-> Eidy 04.01.19 16:50:20: fajnsmeker sa nezaprie4
16:50:20
04.01.2019
Eidy
Podařilo se mi sehnat z jednoho obchodu poslední kus, zaručeně originál. Zuby pod pilníkem krásně zvoní, ten si tam dám. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.01.2019 16:50:20
21:12:11
30.12.2018
MVM
-> minno 30.12.18 21:02:33: Já si myslim že je to spíš následek nárazu. Hřeben co jsem rozebral (neznámý původ) se nechtěl ani kutálet po rovným stole - byl jak luk. Zkontrolovat rovinnost je už z principu dobrý udělat kdykoliv to člověk rozebírá.
21:02:33
30.12.2018
minno
-> MVM 30.12.18 20:31:57: Tak zabehávať hrebeň a pastorok a hrať sa s každým zúbkom by ma teda nenapadlo. Ale človek sa stále učí niečo nové.



Je možné vyjadriť krivosť hrebeňov nejako percentuálne? Alebo sú to viac-menej len ojedinelé prípady po búračke a pri normálnej prevádzke sa to nestane?



Mne ide riadenie pomerne dobre a rovnako tuho v celom rejde, akurát mám problém s trepaním do volantu na rozbitej (štrkovej) ceste. A s tým, že niekedy to akoby z nenazdajky stuhne, zvlášť pri parkovacích úkonoch.
20:31:57
30.12.2018
MVM
-> Eidy 29.12.18 21:09:42: Taky jsem diamantovým jehlákem srážel hranku každýho zoubku na hřebeni, potom jsem to lehce "zabíhal" jemnou pastou na sedla. Znova rozebral, vymyl,vyfoukal a až nakonec složil na finále a stejně by si stim šlo hrát ještě hodinu. Potom na volantu v autě je to zas uplně něco jinýho.
19:23:45
30.12.2018
SO545
-> Pavel P.. 30.12.18 19:07:39: Obcas je to velka loteria aj s novou suciastkou... Eidy sa tu pekne hraje s hrebenom.

Hold ladenie je potrebne u kazdeho dielu na fajnove auto.
19:23:38
30.12.2018
Eidy
-> Tommyk: Díky. Jako nejsem rád, že to nadělalo takový škody, ale když jsem zjistil stav některých věcí, tak jsem byl nakonec taky rád. A nejsem jediný, kdo to bere od podlahy. Pár dalších aut tu taky vzniká. Ale ubývá nás.



Diskuze o hřebenu mi tu nevadí. Mě ten starý hřeben taky nepřišel nějak špatný, ale porovnání s novým ve složeným řízení hovoří jasně. Asi to nejde poznat tak snadno.
19:07:39
30.12.2018
Pavel P..
-> SO545: jak řikám, vybral jsem ten v nejlepším stavu, zuby neměly viditelný opotřebení ani na hřebenu ani na pastorku, byli jen oleštěný... vůli jsem neměřil, to mě ani nijak nenapadlo u tohodle měřit nějakou vůli.... tim jak byla vůle na plastových vložkách, tak to nedrhlo na koncích... až po složení na autě a po geometrii to bylo poznat.



holt až na to bude čas, dám tam kompletní novej hřeben a snad už to bude dobrý1
18:37:04
30.12.2018
SO545
-> Pavel P.. 30.12.18 18:12:12: OK nic v zlom ale vyberat z 3 pouzitych je obcas lepsie ako kupit v dnesnej dobe nepodarok... ale moj TIP je ze to ma skor volu na zuboch... asi si ich nemeral ?

AK to vezmem s praxe tak skor sa vybeha ako sa ohne... Dufam ze Eidy prepaci balast.
18:12:12
30.12.2018
Pavel P..
-> SO545: já mám řízení po repasu a má najeto 10tis km a dělá to od začátku, vybíral jsem ze třech rozebraných hřebenů ten nejlepší... nikde to nemělo poškozené zuby.
18:05:32
30.12.2018
SO545
-> Pavel P.. 30.12.18 14:42:40: skor su schodene zuby hrebena a preto to v strede ide lahko/najviac hreben pracuje tam/ a tazsie na koncoch kde je hreben OK myslim ze to ma Tuner na mysli...
18:01:41
30.12.2018
Tommyk
WOW... 9 Člověk sem půl roku nejde... pak narazí na Instagramu na fotku od KrobMotorsport, kde je "nějaké" 110R částečně pod plachtou a říká si.. "není to Eidy?".. Tak se sem jdu podívat, půl dne mi trvá než se tím prohrabu a nestačím se divit. 157



Eidy tohleto je velká pecka! Jsem rád, že se ještě najdou takoví blázni, kteří se do toho pustí od základu. 1 A ač to bude znít divně, jsem rád, že se ti roztrhl ten přítlačák. 3



Těším se na další postup a slibuji, že sem teď budu chodit pravidelněji. 1 1



Držím palce! Máš můj obdiv.
14:47:47
30.12.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 30.12.18 14:42:40: Jasný ale to by právě neměl, tam by měla být vůle.
14:42:40
30.12.2018
Pavel P..
-> Tuner#2: no jasný ale když to přitáhneš tak to tlačí příložku na tyč hřebenu a tim jde víc ztuha.... tim je pak hodně poznat že je tyč křivá.
14:20:54
30.12.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 30.12.18 13:13:19: Zrovna teď jsme řešili, že tím šroubem žádnou tuhost nenastavujes, ale jen to, aby hřeben nepreskocil. Tuhost ladis podlozkama.
13:13:19
30.12.2018
Pavel P..
Já mám taky takovej nějakej stav že je nejpíš ta tyč hřebenu prohnutá, jelikož když točim cca v rozmezí jedné otáčky volantu tak to chodí hladce ale když potřebuju zatočit nadoraz při parkování, tak na jednu stranu to jde dobře ale na druhou to ke konci dost ztuhne a volant se ani nevrací... když jsem to povolil na tom seřizovacím šroubku tak to chodilo hladce v celé délce ale když byli kola rovně tak to bylo zase moc volný a na každý nerovnosti mi to cukalo volantem.
Extreme Tyres