Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

08:24:45
16.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.03.19 00:06:55: No vida, já si myslel, že to nevyjde. Máš tam jen plochac a nebo je to tecko i dolů? Samotný plochac se prohne.
00:06:55
16.03.2019
Eidy
-> Tuner#2: Tak jsem to zkusil složit jen s tlumičem bez dorazu a to bych snad narazil do kufru i s otočenýma horníma ramenama. A tlumič by šel samozřejmě taky do kufru. Dlouho jsem nad tím přemýšlel a nakonec jsem zvážil nejhorší variantu, že bych o doraz teoreticky přišel. Takže jsem to znova pořezal a udělal virtím způsobem s tím, že plocháč je těsně pod úrovní a doraz zkrátím jako ostatní. To bude všude místa dost, i kdybych o ten doraz přišel a šlo železo na železo. Teď jsem skončil. 5

To si tak člověk řekne, že nápravy jen opískuje a nalakuje. Ale když to chce mít ještě lepší, tak se holt musí jít občas zpátky a trochu odbočit. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 16.03.2019 00:06:55
14:14:02
15.03.2019
Eidy
-> Tuner#2: No proto. 1
13:59:09
15.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 15.03.19 13:35:14: Zásada neodpovídat v práci 3 No jasně, že tělo a tím logicky i pístnice a celkový chod je kratší 4 Proto mám upravený i horní doraz, aby se to při případném skoku nedostalo naopak až na druhý konec k víčku.
13:35:14
15.03.2019
Eidy
-> Tuner#2: Tak co teda?? Pístnici nebo tělo? 3
13:09:59
15.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 15.03.19 12:49:44: Pístnici, špatně jsem se vyjádřil. 4
12:49:44
15.03.2019
Eidy
-> Tuner#2: Pístnice nebo i těla? Kratší pístnice nic neřeší. Ale omrknu to.
09:59:32
15.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 14.03.19 23:05:10: Ještě jde o to, aby při opravdu extrému nezničil tlumič tím, že půjde na doraz a nevydrhnul jsi držák. Dobře bych si to odpéroval bez pružiny a gumového dorazu. Já si nechal udělat kratší pístnice a už tak tam v tom extrému moc místa není.
23:38:47
14.03.2019
Eidy
-> ZdrubT: Navaříme, co budeš chtít.4
23:33:36
14.03.2019
ZdrubT
-> Eidy: Na to moje ježdění to je malý.8
23:29:22
14.03.2019
Eidy
-> ZdrubT: No jo, máš pravdu.
Chceš taky navařit? 3
23:23:13
14.03.2019
ZdrubT
-> Eidy 26.12.18 16:52:42: Je to krásně vidět na fotce v komentářích, jak jsi dorazy jezdil.
Jinak katovací ochrana pěkná.3 3 3
23:12:58
14.03.2019
Jozka
-> Eidy 14.03.19 22:51:35: Jo, to dává smysl..
23:05:10
14.03.2019
Eidy
-> Tuner#2: Budu. Už teď byly trochu pobouchaný. Výšku měnit nebudu, ale udělám tomu místo. 4
23:00:55
14.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 14.03.19 22:51:35: Budeš otáčet horní ramena? Tohle jinak už bude hodně nízko když to propéruje.
22:51:35
14.03.2019
Eidy
-> Jozka: To mě taky napadlo. 3 Ale především jsou to výztuhy pro doraz. V předchozí variantě (koukám, že tu nemám fotku) jsem měl misky už otočený (navařený vzhůru nohama) a bylo to skoro u toho spodního plechu. Navíc mi držák dorazu na nápravnici tloukl při velkým propružení do té misky na rameni. Tak jsem to vymyslel takhle. 5
21:54:00
14.03.2019
Jozka
-> Eidy: Důkladný "vymetače-katovače&q uot;..3
21:48:57
14.03.2019
Eidy
A trochu jsem poladil spodní ramena.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.03.2019 21:48:57
21:48:24
14.03.2019
Eidy
Detail přípravku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.03.2019 21:48:24
Extreme Tyres