Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:49:24
01.02.2014
Eidy
-> T: Snad jo, teta. 4

-> Nwkt: Napadlo mě to náhodou. Pak jsem jsem řešil polohování, a nakonec mi kluci v práci strčili do ruky takovej malej zajišťovací kolíček a bylo to. Věděl jsem, že takhle nějak a chtěl jsem to vyrábět. Ale když už to někdo nabízí, proč se s tím trápit.
17:44:43
01.02.2014
-> Eidy: : jo, tohle by mohlo fungovat 4
17:40:37
01.02.2014
Nwkt
-> Eidy: Super nápad 4
17:38:54
01.02.2014
Eidy
Dole :)
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.02.2014 17:38:54
17:38:36
01.02.2014
Eidy
Nahoře
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.02.2014 17:38:36
17:38:22
01.02.2014
Eidy
Jsem zase o kousek dál. Dodělal jsem diskrétní držák kamery kvůli Nordschleife. Je to udělaný z hliníkovýho jeklu s ocelovými doplňky. Pro zajištění polohy je tam trn, kterej zapadne do děr v požadované poloze. Přestavení je otázka vteřiny a jednou rukou. Čili přesně tak, jak budu potřebovat.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.02.2014 17:38:22
12:20:15
26.01.2014
Mantrabeach
-> Eidy: no u mě kdybych nezačal šílet a kupovat další a další auta tak se to mohlo taky zvrtnout tvým směrem ale sem celkem rád že u erka ne a bude to snad jednou u žlutý
10:33:52
26.01.2014
Eidy
-> Mantrabeach: No jo, vzal jsem si až poslední ročník, protože tam byly vychytaný všechny mouchy. 47

Tehdy jsem chtěl eRko a ročník jsem neřešil. Beztak bylo jasný, že bude čtyřoký + pár drobných úprav. No a časem se to zvrtlo.1
07:29:36
26.01.2014
Mantrabeach
-> Eidy 25.01.14 01:29:02: ty jo to máš ještě docela mladici:),moje bude mít v únoru 39 let.to to letí.
12:50:59
25.01.2014
-> Eidy: : tak dobře, snad se to dozvíme všichni brzo 4
11:55:44
25.01.2014
Eidy
-> T: Nevíš. Jsem kecal. Jako vždycky.3
11:51:07
25.01.2014
-> Eidy: : za tu cenu ? 131 dobrej kauf 40

a že vim, co to je ve skutečnosti ? 40 4
11:21:16
25.01.2014
Tommyk
11:11:08
25.01.2014
Eidy
08:47:32
25.01.2014
01:29:02
25.01.2014
Eidy
Jsem úplně zapomněl, že Kóča oslavila 16.1. svoje 34. narozeniny. Dárek bude snad brzy. Záleží na speedpru. 1 Všecko nejlepší.
07:13:25
24.01.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.01.14 15:07:42: to kdybych si pamatoval. Kdysi jsme to zkoušeli, koženej volant ve škodovce a semišový Sparco v Pežotu versus moje kožený Alpinestary a kámošovo semišový Sparca. Myslím že semišový rukavice nefungovali na koženým volantu, ale 100% jistej si nejsem.
20:12:46
23.01.2014
-> vhml 23.01.14 15:04:44: : 3



-> Tuner#2: : tak to má být 40
15:07:42
23.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 23.01.14 14:55:17: Jak to vůbec je přesně? Já mám na semiš nějaký kartingový mám pocit, to asi teda není úplně správně?



-> T 23.01.14 14:59:00: Vzdálený strejda z DE jezdil se svým MB 190 zásadně v kožených hnědých rukavicích, jinak jsem ho nikdy neviděl a to i pro "rohlíky" do města.
15:05:13
23.01.2014
Luky
Já bych hlavně řekl, že tyhle úpletové pracovní rukavice na ruce moc nedrží. Že sice možná hezky přilnou k volantu, ale jak začneš šněrovat kontra v nějaký krizovce, tak z nich vystoupíš...
Extreme Tyres