Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:27:16
27.02.2014
TTomas
-> mirecek.666: To jo ale musis jeste odecist tech 500g tuku co spalis u toho vrtani a rezani:)



-> Eidy: To jsou rozdily v hmotnosti uz po laku?
20:44:35
27.02.2014
Eidy
-> T: Mám větší díry (zase je jich míň), odvrtanej domeček, říznutej a díky tomu odvrtanej pant až k čepu. Se to tak prostě sešlo.
20:41:36
27.02.2014
mirecek.666
-> T: se jeden víc napije nebo si dá předtim o kolečko víc teplý sekaný a je to na stejno:-)
20:27:15
27.02.2014
-> mirecek.666: , -> Eidy: : img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_108_3539__2013 -06-16_20-27-51_49.jpg zase tak málo a malých tam neni přece :-O sice nemám vrtaný ten vnitřek,ale ten je stejně jak papír....asi taky ten svár něco přidá...divný :-/
20:21:12
27.02.2014
m8rinek
Já mam na zadním á 70g a na předních á90g. To ořezání je dobrej nápad...
20:10:19
27.02.2014
Eidy
-> T: Málo malých děr.
20:09:47
27.02.2014
mirecek.666
-> T: malej vrták a málo děr?:-) já ted taky odlehčoval u motoru a doufám že půjde přes kilo pryč:-)
20:06:42
27.02.2014
-> Eidy: : tak co jsem dělal špatně, když mam 80g na obou 3 8
20:06:00
27.02.2014
Eidy
-> T: Na jednom. 4
20:05:08
27.02.2014
-> Eidy: : 90g na jednom nebo obou ?
20:01:30
27.02.2014
Eidy
-> T: Jasný. Na zadním pantu á 90g, na předním á 150 (čekal jsem víc) a zbytek na držáku baterky.
19:50:43
27.02.2014
-> Eidy: : těch 700g je ale za všechny 4 držáky předpokládám ?
mám chuť si zasoutěžit a udělat ty držáky ještě lehčí 168 1 3
19:46:36
27.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> Eidy 27.02.14 19:42:38: hmm, pěknej merkur 47
19:46:27
27.02.2014
mirecek.666
-> Eidy: to je moda:-)
19:42:38
27.02.2014
Eidy
Před chvílí jsem vyzvednul v lakovně u johaninga nějaký děravý kusy plechu. Prostě si jdu takhle do garáže, zakopnu o vrtačku a pak mi na to ještě upadne flexa a 700g je ušetřeno. 40
14:27:23
21.02.2014
Eidy
-> De&coN: Odlehčil jsem to 40.
14:25:20
21.02.2014
Deacon
-> Eidy: Jakto, že nemáš kapoty? 2
16:59:55
17.02.2014
castrol
-> Mára-rs: na nete je aj schema tak si to mozes vyrobit
11:13:46
17.02.2014
Eidy
-> Mára-rs: dělat to z toho mýho by bylo dost zvrhlý. Je programovatelnej a stá´ 950Kč.
23:42:52
16.02.2014
Mára-rs
-> castrol: jo jasně vubec to není drahé 3
Extreme Tyres