Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:23:30
24.03.2014
Luky
-> Klubko_: jj, něco takového - termín se používá u vytrvalostních závodů, kde stint je jízda mezi zastávkami v boxech.


-> Eidy: hnusná krize v prvním stintu (47), skvělá reakce 171 Bez strmého hřebenu by ses ale asi trochu zapotil 3 4
15:15:38
24.03.2014
Klubko_
-> Eidy: co znamená "stint"? To je anglicky vyraz pro "jízda"? Jakože 1. jízda, 2. jízda?
14:34:32
24.03.2014
pitrs-84@
neuveřitelna kára 158 aj volantovat umis skvele 171
12:29:30
23.03.2014
-> Eidy: : to by mohlo jít 4
11:59:59
23.03.2014
Eidy
-> spyker: Aha. Koukal jsem, kdo tam prohání starýho pašíka. 1
-> Fifa: Trochu mě to překvapilo. Už jsem si říkal, že se asi otočím.
-> T: Na podzim bude motivace. Včerejší stopa, původní tlak pneu, dvojka ze šikany a jen se soustředit na pozdější brzdění. Na gumách už nebude záležet, takže to můžu hnát na hranici.5
11:27:46
23.03.2014
spyker
-> Eidy: Jo přesně tak s tím passatem
11:20:27
23.03.2014
Fifa
-> Eidy: Fakt bravúrní reakce při první jízdě. To jsi ani sám nečekal, že to půjde až tolik bokem, co?
10:01:08
23.03.2014
-> Eidy: : nojo, tak ono je to těžké teď něco nahnat, když máš ten okruh tak najetej 4takže bych si z toho tak moc nedělal.....spíš je strašná škoda toho omezovače, je to fakt nepříjemné :-/ to my, co máme pár kol, tak se dá nacházet spousta vteřinek 6
09:48:18
23.03.2014
Eidy
-> T: Jo, s dvojkou ze šikany souhlasím. Zkusil jsem to takhle a není to ono. To může být vteřina, která mi chybí na nejlepší čas. Nicméně pocitově jsem jel rychleji než kdy dřív a mrzí mě, že je to jen pocit.
09:24:10
23.03.2014
-> Eidy: : videa jsem viděl a já mylsím, že dobrý...asi ty pneu.....já jsem na zadek na poseldní jízdu přifouknul a přišlo mi to o něco lepší a jak jsi viděl, tak jsem byl skoro bez žmolků a to čas je orpoti loňsku jinde....
jen mi přijde, jestli by to nechtělo za cílovkou 2-ku....ta trojka mi přijde na výjezdu taková utahaná....4
23:07:03
22.03.2014
Eidy
-> spyker: Na časy jsem koukal a žádný zlepšení. Dávám to za vinu nižšímu tlaku v pneumatikách. Zkusil jsem to je to na houby. Tys tam byl tím tmavě modrým passatem?
23:01:28
22.03.2014
spyker
tak to mě docela sejří že jsem nevidě?Já jsem si to docela užil oproti minulému roku tam je znát posun ... lepší brzdy jsou znát 1 co ty už jsi koukal na svoje časy?
22:52:26
22.03.2014
Eidy
-> spyker: Byli jsme tam od osmi do tří? Možná do čtyř. Ani nevím.
22:51:18
22.03.2014
spyker
čoveče vůbec jsem tě tam neviděl v kolik si jel domu?Já přijel kolem 12 a asi v půl2 jsem jel první jízdu... aut tam bylo kvanta ale počasí parádní
20:35:43
22.03.2014
Eidy
-> Flanel: 3 Kéž by. Že mám karbonový nádobí ještě neznamená, že mi to jede rychleji než ostatním.

Jsou tu videa z dnešního Mostu.
07:24:04
21.03.2014
Flanel
To je hnus velebnosti. Vy jste pořád deset kroků napřed před celým virtem 1 2 neskutečné 5
22:11:51
20.03.2014
Eidy
Díky.
21:36:43
20.03.2014
tapo145ap
Parádna robota a ten poriadok vsade 9
21:34:02
20.03.2014
ochoda
Já chci taky takovej pulitr! 22
21:19:39
20.03.2014
castrol
-> Eidy: ty jo carbon krigel 9 1
Extreme Tyres