Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:10:19
27.02.2014
Eidy
-> T: Málo malých děr.
20:09:47
27.02.2014
mirecek.666
-> T: malej vrták a málo děr?:-) já ted taky odlehčoval u motoru a doufám že půjde přes kilo pryč:-)
20:06:42
27.02.2014
-> Eidy: : tak co jsem dělal špatně, když mam 80g na obou 3 8
20:06:00
27.02.2014
Eidy
-> T: Na jednom. 4
20:05:08
27.02.2014
-> Eidy: : 90g na jednom nebo obou ?
20:01:30
27.02.2014
Eidy
-> T: Jasný. Na zadním pantu á 90g, na předním á 150 (čekal jsem víc) a zbytek na držáku baterky.
19:50:43
27.02.2014
-> Eidy: : těch 700g je ale za všechny 4 držáky předpokládám ?

mám chuť si zasoutěžit a udělat ty držáky ještě lehčí 168 1 3
19:46:36
27.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> Eidy 27.02.14 19:42:38: hmm, pěknej merkur 47
19:46:27
27.02.2014
mirecek.666
-> Eidy: to je moda:-)
19:42:38
27.02.2014
Eidy
Před chvílí jsem vyzvednul v lakovně u johaninga nějaký děravý kusy plechu. Prostě si jdu takhle do garáže, zakopnu o vrtačku a pak mi na to ještě upadne flexa a 700g je ušetřeno. 40
14:27:23
21.02.2014
Eidy
-> De&coN: Odlehčil jsem to 40.
14:25:20
21.02.2014
Deacon
-> Eidy: Jakto, že nemáš kapoty? 2
16:59:55
17.02.2014
castrol
-> Mára-rs: na nete je aj schema tak si to mozes vyrobit
11:13:46
17.02.2014
Eidy
-> Mára-rs: dělat to z toho mýho by bylo dost zvrhlý. Je programovatelnej a stá´ 950Kč.
23:42:52
16.02.2014
Mára-rs
-> castrol: jo jasně vubec to není drahé 3
23:33:23
16.02.2014
castrol
-> Mára-rs: tak si to kup sak to nieje drahe 1 www.race-shop.sk/index.ph p?option=com...
23:24:25
16.02.2014
Mára-rs
-> Eidy: no to nevil ale to by šlo stoho udělat v podstatě i to co máš ty ale nevim do kolka to je ještě jsem to naživo neviděl
19:31:36
16.02.2014
Eidy
-> Mára-rs: Plánek nemám. Tohle už je moc složitý. Je to programovací, takže nějaká EPROMka atd. Jinak třeba jak říká Luky, sežeň něco staršího a hotovo. Do kolika byl ten ve Favoritech?
19:22:01
16.02.2014
Luky
-> Mára-rs: diodový otáčkoměr a necháš jen diodu pro 6 tisíc otáček, zbytek zahodíš 4
18:49:44
16.02.2014
Mára-rs
-> Eidy: to já zas nechci nemyslím si že je to složité na výrobu já bych teda chtěl jel jednu diodu někde kolem 6tis. ale nemůžu najít žadnej návod tak jsem myslel že máš homemade a mohl by jsi poradit 1
Extreme Tyres