Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

07:22:43
01.10.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.10.13 00:51:40: nevím kudy se jelo, ale na motorkách jezdíme od Běšin po hlavní na Rudu a přes Špičák dolů do Nýrska ( nebo naopak ). je z toho 50km slušný kličkovaný mapy.cz/
00:51:40
01.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Kam se hrabou moje fotky na fotku Kóči pod plachtou 1 My jsme schválně ráno s MATTESSem vyrazili na obchůzku chatek, ale bylo už pozdě 8 5



-> vhml: To píská i Lubošovi na Zelence když je to studený 4



-> Mates: Co jsi říkal na podvozek na Šumavský cestičkách?



BTW kudy přesně se jelo? Tak jste mě vyprávěním zlákali, že se tam příští rok snad pojedu povozit 4
22:47:26
30.09.2013
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: Jasně, oba štítky jsem kdysi dělal. Dneska bych je udělal líp. Nebo aspoň ten přední. Zadní jsem dělal později a je to vidět. Ten jsem podlakoval a je to super. Přední je jen plexi s nálepkou zespod a samozřejmě se pod štítek dostal bordel a je to vidět. Ale aspoň to můžu přes zimu opravit.6
22:42:59
30.09.2013
Radek Retro eLeSo
-> Eidy: a klidně do sz,oba ty štítky jsou samodomo komplet?
22:39:21
30.09.2013
Eidy
-> Radek Retro eLeSo, Mates: Díky 5 .
22:37:40
30.09.2013
Radek Retro eLeSo
Gratulace k pohárům a diplomům,kóča to má zaslouženě

jinak ty červený štítky sou hodně libový 1 4
19:56:38
30.09.2013
Mates
-> Eidy: Gratulace k pohárům, jsou opravdu zasloužené.



GoPro na tyči měl Jan Tripes s číslem 271 130rs, chvilku jsem se s ním bavil před sprintem a zjistil jsem, že má úplně stejný motor a taky ho dělal Saky.
08:23:39
30.09.2013
Eidy
-> Vrba: Díky. Nevím, kolik jsem jel, oči jsem měl upřený na cestu, protože to není úplně rovná plocha a houpe to. Nechtěl jsem trefit blbej hup. Problémem je, že nikdo neví, jak přesně je ten sprint dlouhej. Říkají cca 400m.

-> vhml: Nee, když je to studený, píská mrkev v klice. Jak se to ohřeje, tak to neudělá.

-> radekp: Ona je ta trať malinko z kopce. Já si toho nějak nevšimnul, ale všichni to říkali 1 Čili je těžký porovnávat časy se starou skříní. Tentokrát jsem měl zase jinej rozjezd než na Pohofestu. Spojku jsem pustil rychle až to zahrabalo a katapultovalo mě to dopředu.
08:12:34
30.09.2013
Vrba
-> radekp: Musíš zamakat na motoru 6
07:53:36
30.09.2013
radekp
-> Eidy: Krásný čas! Předpokládám že už s novou špajzkou 3,9. Chtěl bych vědět čas s původní skříní. Poté, co jsem nahodil 5q 3,9 mám pocit, že auto točí, řve a nejede3
07:41:01
30.09.2013
MOLSO
-> vhml: to sa asi kruti kasna 40
07:36:07
30.09.2013
vhml
-> Eidy: co tě v tom vrže když se rozjíždíš? keramika?
07:34:50
30.09.2013
Vrba
-> Eidy: Gratulace k výsledkům 4 Kolik jsi jel v cílovce?
upraveno 1x, naposled 30.09.2013 07:37:19
20:07:26
29.09.2013
MATTESS
-> Eidy 29.09.13 16:27:17: dík za foto, toto jsme ráno nestihli :-)

-> Rapid05: už se jezdí tady: 49°22'8.515"N, 13°13'16.760"E
20:06:53
29.09.2013
Eidy
-> Milan 136: Já tebe taky. Škoda jen, že jsme pokecali málo.

Ale s tím mám problém pokaždý.

-> vhml: Dyk to máš fuk.

-> David V6: Jasný, srazy vždycky po ose. I ta cesta mě baví.

-> Rapid05: Jezdí se za Rohoznem. Na rampě by to fakt nešlo.
20:06:48
29.09.2013
jate-line
-> Eidy: Gratulace pane 158
19:38:27
29.09.2013
Rapid05
-> Eidy: Gratulace k úspěchům 4 Kde se teď vlastně jezděj sprinty? V Malonicích na rampě už asi ne, co? To už by teď s Kóčou asi byl móc velkej adrenalin... 5 1
19:36:20
29.09.2013
David V6
-> Eidy: ty si jel po ose?Tak to jsi machr1
19:32:11
29.09.2013
vhml
-> Eidy 29.09.13 18:39:31: aha, tak já celou dobu žil v tom, že je v tom benzinak.
19:26:44
29.09.2013
Milan 136
Tohle auto je bomba. A ten sprint masakr. Jen v cíli to bylo asi na brzdy o fous co?

-> Eidy: rád jsem tě poznal
Extreme Tyres