Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:07:55
03.04.2012
-> Luky.: : tak nějak 40



-> Eidy: : no budeš muset vybírat, máš jich od něj víc, než dost 40
14:39:30
03.04.2012
Eidy
-> havlik: Tak já zrovna nejsem člověk, kterej by musel gumovat kolečka, ale spíš jsem to myslel jako příklad. Nový auta testujou v Emirátech a na poušti při vysokých teplotách, jízdou po městě atd. No a to by už chlazení asi neustálo. Tak proto jsou chladiče dimenzované z našeho pohledu přespříliš. Nicméně z chladiče jsem měl obavy, ale ukázalo se, že zbytečné. Při 20°C jsem to ani nedostal na provozní teplotu a to jsem to první kolo solil, než to začlo škubat. A při tlaku 1,6 baru v chladící soustavě mám teplotní rezervu víc než velkou.

-> T: Tak by se to dalo taky říct. A havlik udělal hezký fotky. Večer nasypu ještě od T2.
14:17:42
03.04.2012
Luky
-> T: myslíš proto, že auta ostatních účastníků by byla viditelná pouze skrz zadní okýnko po dobu několika vteřin, a pak už ne? 1
14:04:21
03.04.2012
-> Eidy: : ještě, že to letos nejelo koukám...na podzim už by havlik takový hezký fotky za jízdy asi neudělal 40 4
13:21:59
03.04.2012
havlik
-> Eidy: no myslim si že v tom případě by stejně dřív vzdala převodovka než chlazený i když člověk nikdy neví
13:12:17
03.04.2012
Eidy
-> Lukky_sk: Ventilátor tam mám už 3 roky, ale moc ho nepoužívám. Teď v Mostě jsem startoval s 80 a po chvilce to slezlo na 60 stupňů. I David V6 chladil chladičem ze 120/130, stejně jako TUNER doposavad. Ono to chlazení není zas takovej průšvih, jak zjišťuju. Jde spíš o to, že třeba nemůžu gumovat, protože pak už chladič nestačí.
12:32:56
03.04.2012
Lukky_sk
-> Eidy: páni jo to s tou ladenou lamelou som aj nejak tušil. Ale nebere mi stále jedna vec ako že to ten náporák stále stíha chladiť... ventilátor tam stále nemáš však?
10:17:11
03.04.2012
havlik
-> radekp: nikon d90
10:12:13
03.04.2012
radekp
-> havlik: jsem se Tě chtěl zeptat, čím jsi fotil, protože fotky za jízdy hodně dobré...

-> Eidy: sorry za ot
10:08:38
03.04.2012
Eidy
Nasypal jsem ještě pár fotek motoru.
10:03:56
03.04.2012
Shader
-> Eidy: Páni... jsem myslel, že tohle nutně musí běhat na keramice9 , dík za objasnění.
09:56:55
03.04.2012
Eidy
-> havlik: Děkuju. Ale máš pěkný fotky. Díky 4

-> Shader: Dá se tam škodováckej setrvák ohoblovanej na hmotnost loukoťovýho, zesílená lamela se sériovým obložením a celý se to dá odladit panu Čepkovi z Motorexcelu. On vybere silnej přítlačák a zahloubí setrvák pro co největší přítlak dle tlouštky lamely. Časem tam asi přijde keramika, ale tahle zatím zvládá dobře.
09:40:44
03.04.2012
Shader
-> Eidy: Jsem se chtěl zeptat... když na sériovou převodovku namontuješ 190ti koňový agregát, jak se potom řeší spojka? Co tam je vlastně za spojka?
09:38:07
03.04.2012
havlik
-> Eidy: v klidu jen je tu nech;-)
09:32:16
03.04.2012
Eidy
-> havlik: jestli si děláš autorský nároky na fotky, klidně je smáznu 4
08:36:27
03.04.2012
havlik
asi bych si měl začít dávat nějaký vodoznaky na fotky47
13:38:58
01.04.2012
Lukky_sk
-> TTomas: ako píše Bedřich bolo by tam treba potom aj prepad naspet do velkej nadrze - ako to maju bezne starsie mechanicke vstrekovacky (vw a pod) - na veku hlavy pripevnena asi 2 dcl nadrzka do ktorej tlaci cerpadlo benzin a tym sa kompenzuju nerovnomernosti pri dodávke paliva z nadrze
upraveno 1x, naposled 01.04.2012 13:39:28
13:38:07
01.04.2012
TTomas
-> Bedřich: Vetsina vykonych aut to pouziva, takze bych se toho nebal. Jedine minus jsou 2 cerpadla.
13:21:16
01.04.2012
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Čerpadlo je v nádrži a jak jsi psal o bradavici na nádrži tak stejná je v nádrži kolem čerpadla.Po obvodu jsou udělané díry aby se benzín dostal dovnitř a při odletí se podstatně pomaleji odleje.Celé to drží na dně nádrže, ale dá se to naroubovat i na trubku od čerpadla v nádrži.

-> TTomas: Tento systém mi příjde poměrně dost složitý a náročný.Nádobka musí být samostatně odvzdušněná a navíc se to musí odladit na rychlost odsávání pumpy.Celé to vypadá poměrně hezky když jsou použité opletené hadice a hliníkové matky.Ale systém je to složitý skoro jako jaderná elektrárna...
11:24:53
01.04.2012
TUNER
-> Eidy: Kdyby jsi chtěl zkoušet jiný čerpadlo,mam tady jednu funglovku co vozim jako rezervní....4



tuning-individual.cz/esho p/palivova-pumpa-225lh-5ba r-pro-motory-az-500koni-p- 24002.html
Extreme Tyres