skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
11:17:28
31.05.2012
31.05.2012
Eidy
-> T: Doma asi nebudu, ale na srazování nebude asi počasí. Běšky nee a Skodahome? Zatím nevím. Taky jde o finance.
08:02:00
31.05.2012
31.05.2012
T
-> Eidy: : tak jak čtu problematiku řídící jednotky, tak budeš asi o víkendu doma, co?
15:11:39
26.05.2012
26.05.2012
T
-> Eidy: : žádný takový, tak máš na výběr, buď nabereš Ty mě a jedeme do Běšin a nebo já se zastavím a jedem na škoda home
na to, že tam je dost plastových tunerů , tak jak to, že máš odtamtaď pohárek
na to, že tam je dost plastových tunerů , tak jak to, že máš odtamtaď pohárek
15:04:56
26.05.2012
26.05.2012
Eidy
-> U-Geen: Má to logiku, na druhou stranu diesely mají na altíku většinou vývěvu pro posilovač brzd.
-> T: Já zatím plánuju jen FCC u Plzně. Na Skodahome je pro mě moc tunerů plastařů. I když člověk se tam zasměje.
-> T: Já zatím plánuju jen FCC u Plzně. Na Skodahome je pro mě moc tunerů plastařů. I když člověk se tam zasměje.
13:34:34
26.05.2012
26.05.2012
T
-> Eidy: : stále se rozmýšlím...daleko to mam stejně a ani na jednom ze srazů jsem nebyl, takže to mam do pátku otevřený
-> ZdrubT: : jasný, já jak píšu...ještě se rozmýšlím
-> ZdrubT: : jasný, já jak píšu...ještě se rozmýšlím
12:58:53
26.05.2012
26.05.2012
U-Geen
-> m8rinek: podle me pro to, aby meli jeden typ altiku pro naftu i benal
11:35:28
26.05.2012
26.05.2012
m8rinek
-> Eidy: nový auta maj snímání otáček pro budík v altíku, ale proč? Zeptám se kolegy co je repasuje...
11:30:54
26.05.2012
26.05.2012
ZdrubT
-> T: Já jedu určitě do Běšin.
11:22:03
26.05.2012
26.05.2012
Eidy
-> T: Už je to odladěný. Ty jedeš Skodahome?
-> m8rinek: To nevím jestli má, ale k čemu by to bylo? Stejně potřebuješ snímat přesnou polohu na klikovce. Nebo to je jen informační pro budík?
Každopádně jsem včera ještě něco proměřoval a zkoušel a teď ráno jsem jen dal LED místo žárovky na kontrolku dobíjení a vše funguje skvěle. Altík prostě po vypnutí klíčku generuje slabé napětí do kablíku kontrolky a protože ten je paralelně připojen ke káblu na relé (původně na cívku) stačí na přidržení relé.
-> m8rinek: To nevím jestli má, ale k čemu by to bylo? Stejně potřebuješ snímat přesnou polohu na klikovce. Nebo to je jen informační pro budík?
Každopádně jsem včera ještě něco proměřoval a zkoušel a teď ráno jsem jen dal LED místo žárovky na kontrolku dobíjení a vše funguje skvěle. Altík prostě po vypnutí klíčku generuje slabé napětí do kablíku kontrolky a protože ten je paralelně připojen ke káblu na relé (původně na cívku) stačí na přidržení relé.
09:20:43
26.05.2012
26.05.2012
m8rinek
-> Eidy: hele a nemá v sobě altík z Fabie už snímání otáček a není to právě to co generuje?
08:08:05
26.05.2012
26.05.2012
T
-> Eidy: : tak to se odladí a příští týden jedeme na škoda home nebo do Bešin?
jinak tohle se stalo Petrovi na rapidovi a bylo to špatný relátko na zadní vyhřívání okna...ale to jsem asi moc neporadil
jinak tohle se stalo Petrovi na rapidovi a bylo to špatný relátko na zadní vyhřívání okna...ale to jsem asi moc neporadil
00:45:14
26.05.2012
26.05.2012
Eidy
Tak jsem nahodil altík z fabie, připojil kontrolku a altík dobíjí, kontrolka zhasíná, řemen tam pasuje, všechno super až na takový malý detail. Nezhasíná motor. ŘJ mám spínanou hlavním relátkem a relé je ovládaný klíčkem. Jenže když připojím kablík ke kontrolce, tak altík generuje něco, co vytváří proud pod klíčkem ačkoliv je vypnutej a tím samozřejmě zůstává sepnutý hlavní relé k ŘJ a motor bublá na zbytkovej tlak paliva v liště. Po odpojení kablíku to zhasíná hned. To jsem z toho jelen. Tušíte někdo kde je chyba? Nebo mám něco špatně?
08:56:59
20.05.2012
20.05.2012
T
-> Eidy: : hurá, už nebudeš strašit sousedy v okolí 5 km
21:46:13
19.05.2012
19.05.2012
U-Geen
-> Eidy: ona ta fotka zezadu asi klame, tlumic vypadal hodne schovanej
21:41:30
19.05.2012
19.05.2012
Eidy
-> Tommyk:
-> U-Geen: Jenže kdybych tam dal vlnovec, tak bude tlumič 10cm za autem. Na svodech je koleno, za ním trubkové spojení a hned tlumič. Taky jsem sháněl co nejkratší tlumič. Tenhle má jen 400mm. A to jsem ještě rozmýšlel, jestli neupálit kousek koncovky, ale chlapík z Demonu mi to rozmluvil kvůli funkci.
-> U-Geen: Jenže kdybych tam dal vlnovec, tak bude tlumič 10cm za autem. Na svodech je koleno, za ním trubkové spojení a hned tlumič. Taky jsem sháněl co nejkratší tlumič. Tenhle má jen 400mm. A to jsem ještě rozmýšlel, jestli neupálit kousek koncovky, ale chlapík z Demonu mi to rozmluvil kvůli funkci.
21:34:18
19.05.2012
19.05.2012
U-Geen
-> Eidy: by stacilo dat vejs jen konec a klidne pres vlnovec, nejakej malej permanentni ohyb snad zkousne
21:22:09
19.05.2012
19.05.2012
Tommyk
-> Eidy: jojo, myslel jsem si to že kvuli svodům to moc vejš nepůjde ostatně kdyby to šlo, tak bych ti to asi ani nemusel říkat
20:48:21
19.05.2012
19.05.2012
Eidy
-> Tommyk: Šlo by to, ale to bych asi musel nechat udělat komplet nový svody. Pod motorem jsou svedený větve dohromady a po 10cm je koleno dozadu. Trochu jsem to zvedal, ale nechci tam dělat zbytečně velký ohyby.
20:45:43
19.05.2012
19.05.2012
Tommyk
-> Eidy: nešlo by ten tlumič posunout trošku výš? takle to vypadá divně
19:58:39
19.05.2012
19.05.2012
Eidy
-> johaning: Jo, zastav se.
-> jarda.u1: Nene, příčák teď jezdí na eRku u -> T . Tenhle je nový.
-> jarda.u1: Nene, příčák teď jezdí na eRku u -> T . Tenhle je nový.