Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

18:45:45
21.03.2012
vhml
-> Eidy: pohyb přískokem je normální. Mě se to na čtvrt plynu zadusí a musím to vypláchnout plným. Z křižovatek taky musím jedině na plynej plyn, jinak to zdechne. Jsou to komedie :-)
18:42:52
21.03.2012
johaning
-> Eidy: tak toto sem si presne myslel ze to takove bude,kdyz jsem to zvire vydel,tak sem ti rikal ze to bude asi dost velkly mazec,a hle,je to masakr koukam,tak udelej pekne videa v sobotu ma byt krasne a ja se pristi tyden stavym n akavu a pokec zas,skode zdar a tvemu autu at se nic nestane mas dabla pod kapotou,pozoooor4 5
18:29:47
21.03.2012
Eidy
Před chvíli jsem se vrátil z projížďky a musím říct, že jsem byl po vystoupení trochu rozklepanej. Jede to dost šíleně a trochu jsem i pochopil předchozího majitele, že z něj měl z coby svého prvního motoru obavy.

Netuším, jestli má ten motor slibovaných 190 koní, ale zrychlení by tomu klidně odpovídalo. Předchozí motor kolem 150 zrychloval už "pomalu". Teď jsem při té samé rychlosti odkládal, protože jsem nejel po vhodných cestách, ale šlo by to dál jako nic. 100km/h je tam jako nic, 150 vzápětí. Naučit se s tím na okruhu je jediný řešení, protože to jede opravdu zběsile.

Voda mi nikde neuniká, olej taky ne a ani palivo. Bez termostatu jsem se dostal na nějakých 60°C, čili ani chlazení by nemělo dělat potíže.

Jsem opravdu velmi nadšen. Jen jízda po městě je fakt problém. Ono to jede od 2000, ale člověk musí stát současně na brzdě. Plynový pedál totiž funguje jako volič otáček motoru a pak "nastoupí omezovač", takže to docela cuká a vypadám v tom jako blbec 40.

Už abych to mohl rozbalit v Mostě 5.



Edit: A na mírných silničních vlnkách, který jsem nikdy neregistroval, je slyšet, že pod plným plynem se protočí odlehčená kola 940
upraveno 1x, naposled 21.03.2012 18:31:49
07:20:32
21.03.2012
já bych počkal do soboty a Eidy nám to všem konečně odtajní určitě 4 5
22:34:05
20.03.2012
vhml
Fotky ne, ale popis u půvopdního majitele zůstal :-) ,,Koupil jsem si hračku kterou na příští sezónu zapracuju do xxx. Jedná se o motor xxx se vstřikováním v né zrovna sériovém provedení. Jezdil v xxx tak uvidíme jak mu bude svědčit v xxx" Pod křížkama se skrývá ona záhada :-)
upraveno 1x, naposled 20.03.2012 22:34:25
20:55:37
20.03.2012
m8rinek
-> Milan 136: ajo
20:47:04
20.03.2012
Milan 136
-> m8rinek: myslím, že už ne. Ale byly...1
19:26:33
20.03.2012
m8rinek
-> Shackall: vidiš a přitom na virtu jsou fotky docela detailní...
17:48:24
20.03.2012
Shackall
-> francomk: A co myslíš, že mě napadlo jako první? Alfa Romeo Twin Spark 3



-> Bedřich: Z té fotky jde poznat kulové. ZŘEJMĚ se jedná o řadový čtyřválec OHC/DOHC, ale jenom podle fotky bych na to nevsadil ani pětník.
16:48:54
20.03.2012
francomk
-> Bedřich: Presne, skor to je niečo s 2 sviečkami na valec 1
16:34:58
20.03.2012
Bedřich - zrušená registrace
Pokud už někdo někdy viděl osmiválec a třeba i jej dával do auta jistojistě ví, že na rozmazané fotce osmiválec není...a pozorně sledovat nemusí.
15:08:22
20.03.2012
Shackall
-> m8rinek: Holt sleduju nepozorně, nezbývá, než se nechat překvapit 4
12:36:01
20.03.2012
m8rinek
-> Shackall: Kdo sleduje pozorně, moc dobře ví co tam bude...
12:32:46
20.03.2012
Shackall
-> m8rinek: Tohle auto sleduju, velice se mi líbí, leč naživo ho buhužel neznám. Na ten nový motor jsem zvědavý zvlášť, nicméně tomu, že tam bude osmiválec nevěřím. Bude tam - alespoň co píše majitel motor s 8 svíčkama, a to nemusí být nutně osmivál. -> Eidy: Moc fandím a jsem zvědav!
11:19:24
20.03.2012
m8rinek
-> Shackall: a je jen jeden čudla, co tu hmlu hltá... no možná dva...
09:59:34
20.03.2012
Shackall
-> Bery: Jako nerad bych učil staré orly létat, ale oba jistě víme, že všechny normálnímu smrtelníku dostupné V8 jsou těžké jako kráva, takže aby to Erko také nějak jezdilo, bylo by nutné vzít svářečku a udělat z toho Saloon. To si myslím, že by i bylo realizovatelné (splašit nějaký small block je čím dál snažší 3 ), ale to se zjevně neděje. Jediný V8, který by podle mé chabé fantazie mohl jít do Erka bez nějakých brutálních úprav je 8. 32. Ferrari/Lancia Thema, ale ten je - alespoň se obávám - pod 200 tKč nesehnatelný (navíc za těch 200 je i z autem).
00:02:09
20.03.2012
yaris
-> Eidy: konecne trochu k věci.ty volty nechame na jindy1
23:59:36
19.03.2012
Eidy
Dnes jsem nasadil zadní kapotu a seřídil spojku. Musel jsem nastavit vypínací tyčku spojky, nějak nestačila. Zbývá už jen vyříznout výztuhu v zadním čele bo nějak koliduje s motorem, šoupnout ho tam a přimontovat kameru. Pak bude vše připraveno na první jízdní zkoušku. 40
23:52:20
19.03.2012
yaris
-> Bery: zeptej se Eidyho on ti to vysvětlí 4
23:48:35
19.03.2012
yaris
-> Eidy: teda to bude zajimavy,ja už viděl 16ti voltový ale 8mi ještě ne3
Extreme Tyres