Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:44:16
22.03.2012
Eidy
-> všichni: V sobotu se budu snažit neudělat škodovkám ostudu a prohnat ostatní auta. Videa tu budou asi až v pondělí.
10:14:48
22.03.2012
Danster
-> Eidy: No pěkně už aby tu byli ty videa z Mostu to bude masakr2 ten poměr výkon váha je velmi slibný 1
23:14:10
21.03.2012
Minik03
-> Eidy: mno myslím, že nový motor bude alfou(-romeo?) a omegou tvých bokařských choutek, tak bych se pásal už kvůli udržení se v sedle. 3
upraveno 1x, naposled 21.03.2012 23:15:17
23:09:59
21.03.2012
kamikaze
-> Eidy: Tak na to se těším. 2
23:03:18
21.03.2012
Qwak
těším se na most 1, škoda že tě neznám víc že bych tě mohl obtěžovat se svezením ale i tak to bude super něco takovýho vidět 1
23:03:02
21.03.2012
francomk
-> ochoda: Aj mňa pri tomto čítaní napadol 5kvalt 4 Pokial je to fakt taký výkonový skok, tak by auto získalo na všestrannosti 5
22:58:49
21.03.2012
Kurier Grobar
-> Eidy: úplne si to zaslúžiš, po takom dlhom čase zaoberania sa škodovkami 6
22:57:38
21.03.2012
Kurier Grobar
-> yaris: 3 3 3 3 3 3
22:57:06
21.03.2012
yaris
-> Eidy: já to ani neměl číst málem mi spadli hračky do kanálu3 3 3 Teda slušnej výkonovej skok :-)
upraveno 1x, naposled 21.03.2012 22:58:39
20:01:50
21.03.2012
ochoda
uz at je nedele a je tu naky video podle toho co sem se tu docet to bude brutalita 2 ..nechces Rapid 5q ?:D
19:49:11
21.03.2012
Eidy
-> Mantrabeach: Už to tak vypadá.

-> Minik03: Snad ne, ale nějak mi problesklo hlavou, že teď už snad ani nemá smysl se poutat.

-> Nwkt: Budu se snažit.

-> T: Trochu kultivovanosti. Už jsem řídil i silnější auta. Jenže ty byly z fabriky a vážily dvojnásobek.

-> bifavo: Jo, Gardí 4q a najednou je to nějak málo.
19:35:57
21.03.2012
bigfavo
-> Eidy: a to v tom mas stale iba 4 kvalt ?? 1
19:22:21
21.03.2012
-> Eidy: : a co jsi čekal od 190 koní? 40 3

děkuju, bude mi ctí 4 42

jinak to zatím vypadá na pátek s Blažejem, když to nebude vadit...zítra ještě cinknu 4
19:16:07
21.03.2012
Nwkt
-> Eidy: Tak se v tom hlavně nezabij a doufám, že někdo bude fotit ty protáhlý ksichty ostatních řidičů 3
19:14:55
21.03.2012
Minik03
-> Eidy: Aby to nedopadlo jako v Upíru z Feratu a ty tam nejezdil do roztrhání těla 1
19:12:43
21.03.2012
Mantrabeach
-> Eidy: no ty pyčo to mi neříkej že tam máš takový peklo v erku9.to musím vidět v akci.ale je škoda že musíš tak brzo domů.to asi nebudu mít šanci se s tebou povozit 8
19:04:43
21.03.2012
Eidy
-> T: Jenže to jsem netušil, že místo motoru to je vyšinutej psychopatickej maniak 3.

Letos plánuju maximálně 4 jízdy. Kolem poledne musím zmizet. Ale tebe svezu 4.
18:57:57
21.03.2012
Péďa17
-> Eidy: Gratuluji k oživení motoru a těším se na videa z jízd
18:51:55
21.03.2012
-> Eidy: : a neptal jsem se jestli nemáš strach? ptal a ty že prej nééé 40 tak už vidíš co jsem myslel 3

musí to být strašný peklo, gratuluju k oživení a budu se těšit na sobotu 4

doufám, že budu mít tu čest udělat zase těžítko 42 a plenky si beru, abych nezadělal Kóče sedačku 40 1
18:46:14
21.03.2012
Shader
-> Eidy: Sákra, já se tak těším na videa. Každý den sem chodím a koukám, zda už se neví co to vlastně v Kóči teď vrčí3 . No holt si bude třeba počkat na víkend, držím palce4
Extreme Tyres