Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:48:21
19.05.2012
Eidy
-> Tommyk: Šlo by to, ale to bych asi musel nechat udělat komplet nový svody. Pod motorem jsou svedený větve dohromady a po 10cm je koleno dozadu. Trochu jsem to zvedal, ale nechci tam dělat zbytečně velký ohyby.
20:45:43
19.05.2012
Tommyk
-> Eidy: nešlo by ten tlumič posunout trošku výš? takle to vypadá divně
19:58:39
19.05.2012
Eidy
-> johaning: Jo, zastav se.

-> jarda.u1: Nene, příčák teď jezdí na eRku u -> T . Tenhle je nový.
19:48:57
19.05.2012
jarda.u1
-> Eidy: tenhle tlumic vyfuku jsi uz jezdil,ne?Ale jako pricnak predtim...
23:11:01
18.05.2012
johaning
-> Eidy: Je vydet ze se budu muset zas stavet a okouknout to,co jsi zas poresil a na pokec ;-)
22:58:47
18.05.2012
Eidy
Nasadil jsem na hotovo nový tlumič a bohužel je na můj vkus moc tichý. Je slyšet převážně mechanický hluk motoru. Ale ještě jsem s tím nejel, nebudu dělat ukvapené závěry.
21:47:44
18.05.2012
Tommyk
-> Eidy: tak fajn :)
21:32:37
18.05.2012
Eidy
-> Tommyk: Jo, už jsem to tu psal. Celý vedení je překopaný a dává to dvojnásobek proti původní trubce. Ještě jsem s tím nejel, ale věřím, že to bylo tím. Není důvod, aby to nefungovalo.4
18:20:11
18.05.2012
Tommyk
-> Eidy: ahoj, tak co krmení, už si to nějak pořešil? 6
15:06:44
10.05.2012
Eidy
00:08:21
29.04.2012
Eidy
-> Mr_Kubas: Ty seš taky všude. Přítelka šla pro zmrzlinu a světlo nesvítí kvůli špatný kostře ve světlometu. To pořeším.
17:52:16
28.04.2012
Mr_Kubas
-> Eidy: Před chvilkou jsem tě míjel nad náměstím v Roudnici, když si vysazoval nějakou kočendu 1 Akorát ti nesvítí přední pravý světlo 4
12:37:05
24.04.2012
Eidy
-> vhml: Jo, přinejhorším to poběží stejně jako teď.
12:21:32
24.04.2012
vhml
-> Eidy: tudíž jediný potencionální kurvítko může bejt v relátku, ale bude-li rozpínací, tj. potřebující impuls na vypnutí, tak maximálně poběží pořád na tvrdo. Asi do toho půjdu. A proud budu dál žrát od cívky
12:17:57
24.04.2012
Eidy
-> vhml: V principu by to nemělo ničemu vadit. Je to připojený paralelně a to stačí.
12:13:49
24.04.2012
vhml
Ještě, mám čerpadlo napájené od stejného kabelu jako cívka, může to cívce vadit? Že by jí to bralo nějakej proud? Nechtělo se mi tahat další kabel.
12:12:13
24.04.2012
vhml
-> ZdenoR: oni by to vlastne vyresili dva dráty, od čidla do vypínače dopředu a zpátky do relátka. Pokud je vypínač zaplý, je relé řízeno ukotřením čidla, pokud je vypínač vyplý je to připojené natvrdo, protože se relé nemá podle čeho vypnout
upraveno 1x, naposled 24.04.2012 12:12:37
12:04:43
24.04.2012
ZdenoR
-> vhml: Napumpování po delší době řeším odpojením kabelu od čidla...
08:01:41
24.04.2012
vhml
-> Eidy: něco takovýho, ale nechce se mi tahat další kabely v týhle kastli. Popř by se mi líbilo řešení s časovačem, ale kdo ví jakou to bude mít spolehlivost.
21:35:31
23.04.2012
Eidy
-> vhml: To si pak musíš udělat asi zvlášť tlačítko pro načerpání před samotným startem, pokud to chceš řešit levně. Taky je to řešení. Na druhou stranu, pokud není baterko KO, aspoň se ti líp promaže motor, než to nahodíš. Mě se to takhle vlastně líbí.
Extreme Tyres