Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

14:23:53
09.06.2011
mb136gl
-> Eidy: Prepáč, ak si to už videl pár obrázkov nižšie, ale asi o tom vieš keď je tam aj tvoje meno 6 speedhunters.com/archive/ .../readers-rides-gt-gt-yo ur-classics-pt-6.aspx
23:23:57
07.06.2011
Eidy
Jinak dneska jsem zase připravoval Kóču na sraz FCC. Přetáhnul jsem hlavu, nastavil ventilové vůle a přemeřil kompresi. Od rozborky o vánocích mám najeto už 100km! 1 3

Ale měl jsem radost. Komprese byly 14,2 - 14,5 - 14,8 - 14,5. Takže jsem spokojen a uvidíme, jak se kroužky zajedou dál.
23:05:25
07.06.2011
Eidy
-> Filip: Ty díly ti asi sehnat nemůžu. Já sám jsem na ně čekal několik měsíců. Ale na závodění ti stačí i normální. Všichni na tom jezdí a drží to. 4
22:44:12
07.06.2011
Filip
jo 4mm je trochu hodne, ale kdi zavodim tak se nebudu baat. 3 . Muzes mne ty kusi taky sehnat, potrebuju neco silniho protoze budu ji zavodit. Dekuji 1
12:02:33
07.06.2011
Eidy
-> Filip: Ahoj. Tyhle díly mi vyráběl kamarád na CNC stroji. Jsou to "custom made" díly 1

Není 4mm plech příliš? To bude jak ruský tank 1
22:10:27
06.06.2011
Filip
Ahoj eidy tak sem ty zadni napravy uz spravil diky za radu sem pouzival 4 mm plech. Muzu se zeptat odkud ste dostali ty dily na predni napradvu vypadaj o hodne silnejsi nez origo. Jako ty drzaky na ramena a stabilzatory. 1
22:10:26
06.06.2011
Filip
Ahoj eidy tak sem ty zadni napravy uz spravil diky za radu sem pouzival 4 mm plech. Muzu se zeptat odkud ste dostali ty dily na predni napradvu vypadaj o hodne silnejsi nez origo. Jako ty drzaky na ramena a stabilzatory. 1
17:57:31
06.06.2011
vhml
By mělo zajímalo jakej původ má moje zběsilá emulzka F57, s kterou to je na 190/145 šíleně chudý a funguje až s 160/145
09:33:17
06.06.2011
Eidy
-> m8rinek: Dif tam nebyl, to máš pravdu. Ale proč to budu čárkovat, když mám rozdělenej volnoběh, hlavní a akcelerační na řádky?

Jinak jsem koukal, že by snesla zmenšit. Akcelerační byly 35, ale dávalo to málo, resp. motor se strašně dusil, takže jsem zvětšoval.
upraveno 2x, naposled 06.06.2011 09:36:20
09:27:17
06.06.2011
m8rinek
-> Eidy: v tom pčípadě je to volnoběžná tryska 50f15, jako taková je nerozebiratelná, takhle to rozepisovat vidim prvě... Nebo to alespoň dobře načárkuj...



A dif tam předtim nebyl :))). Jinak mi to přijde jako nějaký ,,obyč,, nastavení. Pokud není vršek chudej tak bych tomu i věřil.



Volnoběžka serie z původního auta (nějakej 2ltr), ale akceleračky máš větší, docela o dost...



Co řešíš za problém? Možný bych ještě zkusil menší dif, ale jinak bych to asi nechal...
09:18:11
06.06.2011
Eidy
-> m8rinek: Přečti si to pořádně. Myslíš, že mám k karbu jen jednu hlavní trysku a jeden vzdušník?
09:15:59
06.06.2011
m8rinek
-> Eidy: v první řadě bych si srovnal emulzky pokud máš jednu f15 a jednu f16:)). Jinak doplň ještě hlavní difuzor...
01:08:31
06.06.2011
Eidy
Doplnil jsem osazení svýho karbu a teď potřebuju, aby se na to zkušenější mrkli a řekli mi, co mám špatně.
00:03:18
27.05.2011
Eidy
-> vhml: původně jsem to chtěl se stabíkem svrtat a dát šroub krz. Ale když už mám to COčko 1
19:54:20
26.05.2011
vhml
-> Eidy: už jo. Já nerozuměl těm tyčkám, že se maj přivařit. Mě stabík 21mm nadchnul. Jízdný vlastnosti plus mínus autobus stejný, ale spousta trakce navíc.
19:01:05
26.05.2011
Eidy
-> vhml: Jo a už ti došlo, jak je ten stabík složenej?
18:59:20
26.05.2011
Eidy
-> vhml: Tak o tom žádná. Věřím.
18:21:59
26.05.2011
vhml
-> Eidy: Jenom pro zajímavost, u nás na vrchu 2km, kterej mam sježděj víc jak stokrát, udělala skládáná převodovka 5 sekund. Docela mazec
17:24:37
26.05.2011
Eidy
-> T: Pěkný, ale není za co. A navíc je to 5Q.
13:27:57
26.05.2011
Extreme Tyres