skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
11:17:57
11.08.2011
11.08.2011
m8rinek
-> vhml: -> T: pssst
10:13:43
11.08.2011
11.08.2011
T
-> m8rinek: : tak třeba bude mít Eidy hotovo...teda jestli se nepletu, že se tu mluvilo o tom, že si vezmeš ty starý....a nebo jak píše vhml, myslim, že ví to čem mluví
09:19:56
11.08.2011
11.08.2011
vhml
-> m8rinek: kup DS2500, neco lepsiho budes tezko vymejslet. 3000 písknou jen obcas, spise jen sumi stejne jak ty SBSka na motorce ( taky je v nich zapecena nejaka med ci co to je )
21:15:38
10.08.2011
10.08.2011
m8rinek
-> T: s pískačkou nikam nejedu :D.
20:24:51
10.08.2011
10.08.2011
Eidy
-> U-Geen: Mít doma váhu, řeknu vám to. Takhle v ruce se to jeví stejně.
19:14:50
10.08.2011
10.08.2011
U-Geen
-> Eidy: no rek bych ze hadice budou temer dycky tezsi
16:42:47
10.08.2011
10.08.2011
T
-> Eidy: : já vim, legrace
15:47:06
10.08.2011
10.08.2011
Eidy
-> bifavo: Díky. Hmotnost momentálně neznám, jen odhaduju. Už 2 roky to jedu zvážit, ale ještě jsem tam nedojel.
-> T: On ten rozdíl není tak strašnej. Hadice má 5mm stěnu, měď jenom 1mm. A navíc chladící výkon
-> T: On ten rozdíl není tak strašnej. Hadice má 5mm stěnu, měď jenom 1mm. A navíc chladící výkon
15:35:31
10.08.2011
10.08.2011
T
-> m8rinek: : a proč bys neměl čim brzdit, nedělej Dášu
-> Eidy: : trubky hezký, ale ta váha oproti hadicím co?
-> Eidy: : trubky hezký, ale ta váha oproti hadicím co?
15:27:14
10.08.2011
10.08.2011
bigfavo
-> Eidy: super auto fakt, také sa len tak nevidí chcel by som sa opýtať že koľko váži tvoje teraz ?
22:31:54
09.08.2011
09.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.08.11 22:30:41:
22:30:41
09.08.2011
09.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: Tu na AHC? Jasně. Najel jsem s xenonama asi 500km a no problem. Ale ať si říkají co chtějí.
22:26:58
09.08.2011
09.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.08.11 22:23:28: Tak ale vzpomínáš si na diskuzi ;-) Aha, tak i tak je to pěkný.
22:23:28
09.08.2011
09.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: na AHC se můžu víš co viď? Nejsou to spoileří váztuhy, ale chladiče. Neměl jsem problémy, ale kdybych se někde lehounce opřel, tak aby to něco podrželo (mimo vzpěry uprostřed). Spoiler je chycenej právě k chladiči, takže ok.
-> Fifa: Ona ta hadice se na měď krásně přilepí a pak mám problém to sundat. Ale jistota je jistota. Válcovat netřeba, stačí naklepnout oříšek z goly nebo nakrájet kroužky z větší trubky a naletovat je. Ale já mám 2 spony spíš kvůli tlaku, než kvůli sesmeknutí.
-> Fifa: Ona ta hadice se na měď krásně přilepí a pak mám problém to sundat. Ale jistota je jistota. Válcovat netřeba, stačí naklepnout oříšek z goly nebo nakrájet kroužky z větší trubky a naletovat je. Ale já mám 2 spony spíš kvůli tlaku, než kvůli sesmeknutí.
22:21:41
09.08.2011
09.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
m8rinek 09.08.11 22:15:55 napsal:
→ m8rinek: pokud bude čim brzdit :)))).Samomluva?
→ m8rinek: pokud bude čim brzdit :)))).Samomluva?
22:16:21
09.08.2011
09.08.2011
Fifa
-> Eidy: By to chtělo na koncích trubek naválcovat pertl, co? Hned by zase byla větší jistota. Máš tam 2 spony tak to snad udržej.
Budu se nad tím muset do budoucna taky zamyslet...
Budu se nad tím muset do budoucna taky zamyslet...
22:15:55
09.08.2011
09.08.2011
m8rinek
-> T: pokud bude čim brzdit :)))).
22:13:55
09.08.2011
09.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.08.11 22:00:45: No paráda, teď už to můžeš dát na AHC bez obav a navíc pěkně vyztužil spojler koukám. Hmm, hmm pěkně si hraješ, sakra už abych měl tu zedničinu z krku, taky mě svrbí prsty
22:00:45
09.08.2011
09.08.2011
Eidy
Včera jsem dodělal chlazení. Vpředu jsem místo zahradní hadice konečně nainstaloval Cu trubky. Teď to bude držet a navíc jsem zvětšil o trochu chladící plochu.
07:13:33
08.08.2011
08.08.2011
Eidy
-> ZdrubT: To bylo narychlo. Byl jsem v montérkách, boural něco na baráku a celej den tak střídavě pršelo. No a když jsem skončil bylo hezky a musel jsem toho hned využít. Na domlouvání nebyl čas. Třeba příště.