skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
15:26:21
22.08.2011
22.08.2011
Mr_Kubas
-> Eidy: Hele Eidy, ty jezdíš vystavovat Kóču na vinobrání v Roudnici, viď? Přijedeš i letos?
12:40:08
22.08.2011
22.08.2011
Eidy
-> radekp, vhml: Proto jsem si pořídil motor s velkým rozsahem otáček, abych mohl i se 4Q prohánět kde co. Takovej Moby Dick od Porsche měl taky jen 4Q a jak jezdil :).
5Q ve 4Q obalu je spoust peněz za defakto žádnou muziku. Je to balík peněz a výhoda žádná.
Jinak na novej motor vymejšlím širší gumy a další voloviny :) O víkendu jsem kecal s bratrancem a Zelené Peklo vypadá už na příští rok celkem nadějně. On jezdí Ring a Spa každej rok se svojí Hondou CTR 8G a vždycky jedou ve skupině. Tak bych jim to mohl obohatit dalším eRkem
5Q ve 4Q obalu je spoust peněz za defakto žádnou muziku. Je to balík peněz a výhoda žádná.
Jinak na novej motor vymejšlím širší gumy a další voloviny :) O víkendu jsem kecal s bratrancem a Zelené Peklo vypadá už na příští rok celkem nadějně. On jezdí Ring a Spa každej rok se svojí Hondou CTR 8G a vždycky jedou ve skupině. Tak bych jim to mohl obohatit dalším eRkem
12:17:31
22.08.2011
22.08.2011
vhml
-> Nwkt: to je strasne penez.
-> Eidy: taky bych šel cestou 5kvaltů. 4 kvalty je proste malo a nenadelas s tim nic. Sice je to rezani do kastle, ale nebal bych se toho. Nez pachat harakiri s prevodovkou, ktera uz tak bude na hranici unosnosti.
-> Eidy: taky bych šel cestou 5kvaltů. 4 kvalty je proste malo a nenadelas s tim nic. Sice je to rezani do kastle, ale nebal bych se toho. Nez pachat harakiri s prevodovkou, ktera uz tak bude na hranici unosnosti.
12:14:26
22.08.2011
22.08.2011
radekp
-> Nwkt: vím ve svém okolí jen o jednom a ten je zabudovaný v RS, kdo to dělá? na kolik vyjde?
12:04:47
22.08.2011
22.08.2011
Nwkt
-> radekp: Co 5q ve 4q obalu?
12:04:11
22.08.2011
22.08.2011
radekp
-> Eidy: A proč nechceš jít rovnou do 5q??těch se válí všude dost. Ikdyž chápu proč jsi jezdil 5kanál a čtyřkvalt, k tomu autu to sedí, ale s takovým motorem bys ji konečně i využil .
Zvlášť v zeleném peklu.
Taky mám teď gardí 4q, ale časem říznu tunel a bude 5ka
Zvlášť v zeleném peklu.
Taky mám teď gardí 4q, ale časem říznu tunel a bude 5ka
19:07:37
21.08.2011
21.08.2011
Eidy
-> Filip: Já už mám jednotku naprogramovanou přímo k motoru.
13:55:19
21.08.2011
21.08.2011
Filip
Super ale koukni si na tohle, je nastavitelny ECU a neni to az tak drahy. Ouzivas EDIS od ford fiesta a pak muzes ladit na pocitace. Jestli bys chtel strikacku taky tak skus mega squirt.
Megajolt:
www.autosportlabs.net/Meg aJolt_Lite_Jr._-_A_DIY_Pro grammable_EDIS_Ignition_Co ntroller_-_Users_Welcome!
Megajolt:
www.autosportlabs.net/Meg aJolt_Lite_Jr._-_A_DIY_Pro grammable_EDIS_Ignition_Co ntroller_-_Users_Welcome!
11:17:34
21.08.2011
21.08.2011
Eidy
-> havlik: ne, nemělo.
08:55:09
21.08.2011
21.08.2011
havlik
-> Eidy: ale garde stejne nemelo 3.9 ne?
00:54:39
21.08.2011
21.08.2011
Eidy
-> Felinka 1.3mpi: Díky.
-> Filip: Jo, přijde tam ECU od pana Bosche.
-> Filip: Jo, přijde tam ECU od pana Bosche.
00:40:19
21.08.2011
21.08.2011
Filip
Ahoj eidy budes tam davat ECU do auta? Vydim ze mas ozubneni na remenice
00:21:41
21.08.2011
21.08.2011
Felinka 1.3mpi
pěkný éro ,dobra práce
23:18:49
20.08.2011
20.08.2011
Eidy
-> havlik: Tak když už brát střeva odněkud, tak 3,9 by se hodil víc.
21:39:33
20.08.2011
20.08.2011
havlik
-> Eidy: ale užovkových je dost ne? nebo chceš aspon 3.9
21:36:39
20.08.2011
20.08.2011
Eidy
Nikdy jsem neměl otevřený 5Q. Je možný přestav+t střeva z 5Q do 4Q? Třebas uříznout konec hřídelí pro 5° karbinou nebo tak nějak. Gardích převodovek se nikde kvanta neválej a proto zjišťuju možnosti.
11:28:29
11.08.2011
11.08.2011
Eidy
Už musím zavolat Sakymu a zeptat se na postup prací. Beztak si to yzvednu a holt si díly budu muset nechat dofrézovat jinde. Ale to nebude takovej problém.
Pak může šroubek počítat s deskama.
Pak může šroubek počítat s deskama.
11:17:57
11.08.2011
11.08.2011
m8rinek
-> vhml: -> T: pssst
10:13:43
11.08.2011
11.08.2011
T
-> m8rinek: : tak třeba bude mít Eidy hotovo...teda jestli se nepletu, že se tu mluvilo o tom, že si vezmeš ty starý....a nebo jak píše vhml, myslim, že ví to čem mluví
09:19:56
11.08.2011
11.08.2011
vhml
-> m8rinek: kup DS2500, neco lepsiho budes tezko vymejslet. 3000 písknou jen obcas, spise jen sumi stejne jak ty SBSka na motorce ( taky je v nich zapecena nejaka med ci co to je )