skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
14:23:53
09.06.2011
09.06.2011
mb136gl
-> Eidy: Prepáč, ak si to už videl pár obrázkov nižšie, ale asi o tom vieš keď je tam aj tvoje meno speedhunters.com/archive/
.../readers-rides-gt-gt-yo
ur-classics-pt-6.aspx
23:23:57
07.06.2011
07.06.2011
Eidy
Jinak dneska jsem zase připravoval Kóču na sraz FCC. Přetáhnul jsem hlavu, nastavil ventilové vůle a přemeřil kompresi. Od rozborky o vánocích mám najeto už 100km!
Ale měl jsem radost. Komprese byly 14,2 - 14,5 - 14,8 - 14,5. Takže jsem spokojen a uvidíme, jak se kroužky zajedou dál.
Ale měl jsem radost. Komprese byly 14,2 - 14,5 - 14,8 - 14,5. Takže jsem spokojen a uvidíme, jak se kroužky zajedou dál.
23:05:25
07.06.2011
07.06.2011
Eidy
-> Filip: Ty díly ti asi sehnat nemůžu. Já sám jsem na ně čekal několik měsíců. Ale na závodění ti stačí i normální. Všichni na tom jezdí a drží to.
22:44:12
07.06.2011
07.06.2011
Filip
jo 4mm je trochu hodne, ale kdi zavodim tak se nebudu baat. . Muzes mne ty kusi taky sehnat, potrebuju neco silniho protoze budu ji zavodit. Dekuji
12:02:33
07.06.2011
07.06.2011
Eidy
-> Filip: Ahoj. Tyhle díly mi vyráběl kamarád na CNC stroji. Jsou to "custom made" díly
Není 4mm plech příliš? To bude jak ruský tank
Není 4mm plech příliš? To bude jak ruský tank
22:10:27
06.06.2011
06.06.2011
Filip
Ahoj eidy tak sem ty zadni napravy uz spravil diky za radu sem pouzival 4 mm plech. Muzu se zeptat odkud ste dostali ty dily na predni napradvu vypadaj o hodne silnejsi nez origo. Jako ty drzaky na ramena a stabilzatory.
22:10:26
06.06.2011
06.06.2011
Filip
Ahoj eidy tak sem ty zadni napravy uz spravil diky za radu sem pouzival 4 mm plech. Muzu se zeptat odkud ste dostali ty dily na predni napradvu vypadaj o hodne silnejsi nez origo. Jako ty drzaky na ramena a stabilzatory.
17:57:31
06.06.2011
06.06.2011
vhml
By mělo zajímalo jakej původ má moje zběsilá emulzka F57, s kterou to je na 190/145 šíleně chudý a funguje až s 160/145
09:33:17
06.06.2011
06.06.2011
Eidy
-> m8rinek: Dif tam nebyl, to máš pravdu. Ale proč to budu čárkovat, když mám rozdělenej volnoběh, hlavní a akcelerační na řádky?
Jinak jsem koukal, že by snesla zmenšit. Akcelerační byly 35, ale dávalo to málo, resp. motor se strašně dusil, takže jsem zvětšoval.
Jinak jsem koukal, že by snesla zmenšit. Akcelerační byly 35, ale dávalo to málo, resp. motor se strašně dusil, takže jsem zvětšoval.
09:27:17
06.06.2011
06.06.2011
m8rinek
-> Eidy: v tom pčípadě je to volnoběžná tryska 50f15, jako taková je nerozebiratelná, takhle to rozepisovat vidim prvě... Nebo to alespoň dobře načárkuj...
A dif tam předtim nebyl :))). Jinak mi to přijde jako nějaký ,,obyč,, nastavení. Pokud není vršek chudej tak bych tomu i věřil.
Volnoběžka serie z původního auta (nějakej 2ltr), ale akceleračky máš větší, docela o dost...
Co řešíš za problém? Možný bych ještě zkusil menší dif, ale jinak bych to asi nechal...
A dif tam předtim nebyl :))). Jinak mi to přijde jako nějaký ,,obyč,, nastavení. Pokud není vršek chudej tak bych tomu i věřil.
Volnoběžka serie z původního auta (nějakej 2ltr), ale akceleračky máš větší, docela o dost...
Co řešíš za problém? Možný bych ještě zkusil menší dif, ale jinak bych to asi nechal...
09:18:11
06.06.2011
06.06.2011
Eidy
-> m8rinek: Přečti si to pořádně. Myslíš, že mám k karbu jen jednu hlavní trysku a jeden vzdušník?
09:15:59
06.06.2011
06.06.2011
m8rinek
-> Eidy: v první řadě bych si srovnal emulzky pokud máš jednu f15 a jednu f16:)). Jinak doplň ještě hlavní difuzor...
01:08:31
06.06.2011
06.06.2011
Eidy
Doplnil jsem osazení svýho karbu a teď potřebuju, aby se na to zkušenější mrkli a řekli mi, co mám špatně.
00:03:18
27.05.2011
27.05.2011
Eidy
-> vhml: původně jsem to chtěl se stabíkem svrtat a dát šroub krz. Ale když už mám to COčko
19:54:20
26.05.2011
26.05.2011
vhml
-> Eidy: už jo. Já nerozuměl těm tyčkám, že se maj přivařit. Mě stabík 21mm nadchnul. Jízdný vlastnosti plus mínus autobus stejný, ale spousta trakce navíc.
19:01:05
26.05.2011
26.05.2011
Eidy
-> vhml: Jo a už ti došlo, jak je ten stabík složenej?
18:59:20
26.05.2011
26.05.2011
Eidy
-> vhml: Tak o tom žádná. Věřím.
18:21:59
26.05.2011
26.05.2011
vhml
-> Eidy: Jenom pro zajímavost, u nás na vrchu 2km, kterej mam sježděj víc jak stokrát, udělala skládáná převodovka 5 sekund. Docela mazec
17:24:37
26.05.2011
26.05.2011
Eidy
-> T: Pěkný, ale není za co. A navíc je to 5Q.
13:27:57
26.05.2011
26.05.2011
T
-> Eidy: : www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.
php?advert=212...