-> m8rinek: Ale houbeles. Rozdělovač ti přehodí jiskru až v okamžiku, kdy jednotka řekne. A rozsah přeskoku je docela velkej. Tam vůle na řetězu nevadí. Ale mít IMF, abych seřizoval předstih na rozdělovači mi přijde jako zvrhlost a rouhání.
Chce to snímat z kliky a pak na jednu cívku v přesně daný okamžik a nechat rozdělovač poslat to na konkrétní válec nebo mít dva snímače na klice a k tomu lištu z Feldy třeba. Ale to co říkáš je nesmysl.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:52:40
17.04.2011
17.04.2011
Eidy
21:42:52
17.04.2011
17.04.2011
m8rinek
-> Eidy: cesta nejmenšího odporu, nezasahuju do jinak funkčního celku a pak mam předstih takovej jakej potřebuju, rozděluju li pak jiskru rozdělovačem, tak je to jako z bláta do hovna. Cestou jsou zapalovací moduly řízený TTL signálem, ale mam za to, že to obyč IMF neumí.
21:38:38
17.04.2011
17.04.2011
Eidy
-> m8rinek: Ale fuj! Dávat na IMF snímání z rozdělovače. To musíš rovnou na klice, resp setrvačníku, abys měl nějakou přesnost.
21:37:18
17.04.2011
17.04.2011
m8rinek
-> matoo: nj tak to tam rovnou můžu nechat snímání ne? Samo bez regulací...
21:36:07
17.04.2011
17.04.2011
matoo
-> m8rinek: rozdelenie iskri bude cez rozdelovac,...ten tam ostane, ale bude vykuchany, bez odstredivej regulacie, potlaku a elektriky, ciste len palec a oska....
21:33:16
17.04.2011
17.04.2011
m8rinek
-> matoo: a jak řešíš zapalování? Resp. rozdělení jiskry na svíce?
21:31:31
17.04.2011
17.04.2011
matoo
-> m8rinek: no diera je tam len na weber, na obyc jednokomorak Solex 26dif to ide nadherne, len nedokaze plnit ako by mal...
ja by som IMF na rozdelovac nedaval, ak nechces castejsie menit toleranciu a prednastaveny setup, nakolko na rozdelovaci ti budu rast rozne vole/retaz, kolik,..../
ja by som IMF na rozdelovac nedaval, ak nechces castejsie menit toleranciu a prednastaveny setup, nakolko na rozdelovaci ti budu rast rozne vole/retaz, kolik,..../
21:29:34
17.04.2011
17.04.2011
m8rinek
-> matoo: zkus 31 a 32, měl bys na tom být stejně jako já, 33 má strašnou díru...
Na úpravu řemenice jsem línej, asi poladim Fa rozdělovač...
Na úpravu řemenice jsem línej, asi poladim Fa rozdělovač...
21:27:24
17.04.2011
17.04.2011
matoo
-> m8rinek: ja mam 1169ccm a podla vacky/tovarenska 280/ by to malo ist v tom hornom spektre, tak ak vam dvom
imf snimam z dvoj remenice, kde mam urobene zarezy
imf snimam z dvoj remenice, kde mam urobene zarezy
21:25:33
17.04.2011
17.04.2011
m8rinek
-> matoo: jakej objem? Kde to má jet? Mm na difu udělá opravdu strašně moc. Máš nějaký foto k IMF?
21:24:29
17.04.2011
17.04.2011
matoo
-> m8rinek: mam aj hliniky nejake, musim to pomerat, momentalne su usadene 33, ale ma to divny prechod a ziadny spodok...
imf snimanie uz mam poriesene, akurat vcera sa mi vratila suciastka na snimanie...uz len dorobit drziak senzora a hura testovat...
imf snimanie uz mam poriesene, akurat vcera sa mi vratila suciastka na snimanie...uz len dorobit drziak senzora a hura testovat...
21:23:37
17.04.2011
17.04.2011
m8rinek
-> Eidy: což o to někde k tomu je i rozdělovač se závorou, ale kde? :D
21:21:42
17.04.2011
17.04.2011
Eidy
-> m8rinek: Ta mi to IMF dej a snímání si pořeším
21:19:37
17.04.2011
17.04.2011
m8rinek
-> Eidy: mě to s 30 vůbec nefunguje, 31 nemá díry a vršek jde, 33 jede nahoře super, ale nedá se s tím rozjet.
Trysky jsem testoval pokus omyl. Do 4tot jsem řešil trysky a pak při plnym vzdušníky. Ale rozdíl byl znát hlavně u vzušníku při velkym skoku na nesmyslnou úroveň.
IMF se mi tu válí, ale musim pořešit snímání rozdělovače...
-> matoo: Jakej má smysl jezdit silonový? Jezdim hlínu. 29 a 30 jsou dobrý tak na zvětšení :D.
Trysky jsem testoval pokus omyl. Do 4tot jsem řešil trysky a pak při plnym vzdušníky. Ale rozdíl byl znát hlavně u vzušníku při velkym skoku na nesmyslnou úroveň.
IMF se mi tu válí, ale musim pořešit snímání rozdělovače...
-> matoo: Jakej má smysl jezdit silonový? Jezdim hlínu. 29 a 30 jsou dobrý tak na zvětšení :D.
21:18:04
17.04.2011
17.04.2011
matoo
-> Eidy: no mame doma aj nejake silonove, tak ze si sa to oplati tam pchat...musim zmerat aj priemer, ale tusim je to 29 alebo 30
21:15:50
17.04.2011
17.04.2011
Eidy
-> matoo: Difuzory mám Al, trumpety silonový.
21:13:23
17.04.2011
17.04.2011
matoo
-> Eidy: kuci, ake mate difuzore? origo alebo silonove?
21:11:13
17.04.2011
17.04.2011
Eidy
-> m8rinek: No tak IMF by bylo taky dost dobrý.
A co se ti nelíbí na spodku? S dnešníma olejema je to docela ok.
Ojnice mám taky Fa.
Jinak já zkoušel dify 30 a 33 a různý trysky a třeba mezi hlavníma 125, 130 a 135 jsem nepoznal rozdíl. S difem 30 to jede líp dole, ale zase to nemá takovej vršek jako 33.
A co se ti nelíbí na spodku? S dnešníma olejema je to docela ok.
Ojnice mám taky Fa.
Jinak já zkoušel dify 30 a 33 a různý trysky a třeba mezi hlavníma 125, 130 a 135 jsem nepoznal rozdíl. S difem 30 to jede líp dole, ale zase to nemá takovej vršek jako 33.
21:08:47
17.04.2011
17.04.2011
m8rinek
-> Eidy: Dá, ale zas k tomu neni spodek, já mam ojnice Fa, jen bych se pak bál o kliku...
Jinak u mě měl největší přínos difuzor, pak už se jen nastavovalo na směs a dle ,,zadušení,,. Dám 32 a končim :).
Ještě tak laborace s rozdělovačem, případně IMF...
Jinak u mě měl největší přínos difuzor, pak už se jen nastavovalo na směs a dle ,,zadušení,,. Dám 32 a končim :).
Ještě tak laborace s rozdělovačem, případně IMF...
21:04:12
17.04.2011
17.04.2011
Eidy
-> m8rinek: Ale jo, já myslím, že z 5k se dá vytáhnout 100 koní spolehlivě. V tý mý palici jsou ještě rezervy a vačka by taky něco hodila. Ale to už je teď škoda financí.