Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

09:58:23
05.05.2011
MATTESS
-> vhml: když to nepřenese guma na silnici, tak můžeš mít sebelepší brzdy a je to prd platný
09:56:20
05.05.2011
fidelmc
Nebyla by fotka , jak si odlehcoval 130 pist? jak si dal dohromady 125 blok a 130 palici? Co je to motor se snekem? 9
09:49:39
05.05.2011
Péďa17
-> Eidy: pěkný brzdy,možná že se na sraze FCC klubu potkáme
09:28:23
05.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 05.05.11 09:00:22: Aha a proč jsem teda pořád tak vydřenej z rozdílu sériová guma versus R888 hlavně na brzdách? Podotýkám na stejném autě, ve stejném rozměru, na chlaďákách s deskama ATE?
09:00:22
05.05.2011
vhml
-> Eidy: ale unesou. Já taky nechápal co všechno je schopná DS3000 vyndat ze sériový gumy. Já už pochopil že o gumách a o chladákách to není, ale jen a jen o destičkách
08:55:37
05.05.2011
M@rtin
-> T 05.05.11 07:45:31: To je fakt, teďka už to bude jenom "horší"



-> Eidy 05.05.11 07:54:39: To je fakt, za tenhle styl jízdy by se ti sériová guma odvděčila něčím nehezkým. Taky bych měl vymyslet nějaký jiný gumy na takovýhe ježdění, ty sériovky co mám nic moc.47
08:23:48
05.05.2011
michal.tuareg
k brzdám gratuluji 4 ještě je potřeba k tomu najít vhodnou směs na deskách ( jako kompresibilitu mat. ) vůči kotouči, laborace je to slušná ale výsledek pak stojí za to.

Jaky budou kotouče ? značka atd.
08:20:08
05.05.2011
Minik03
Ty třemeny jsou opravdu třída, ale škoda že je na auto zaděláš až přes zimu. 2 Nebo se Sakyho dodací lhuty zlepšily? Rád bych to viděl co nejdřív v akci. 6
08:15:19
05.05.2011
Norton
-> Eidy: moc pekna ides medzi oblubene :o)
08:12:07
05.05.2011
Zazaa
-> Eidy 05.05.11 07:54:39: no tak potom poridit dalsi sadu na slickach nebo prezout a je to :) beztak vozis kocu na podvale a po silnici s tim moc nenajezdis nebo jo ?
08:09:50
05.05.2011
m8rinek
-> Eidy: nezbude Ti kousíček DS na otestování? :P
07:54:39
05.05.2011
Eidy
-> M@rtin: No to se mi ulevilo 1

Tak on se zlepší spíš nástup a slibuju si lepší dávkování, ale jinak už je to dávno o gumách. O moc víc už toho neunesou.

-> T: Jojo, to je Tábor. A to ještě musím (chci) předělat ten stabík. Už abych začal dělat.
07:52:37
05.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 05.05.11 07:45:31: Ano 4
07:45:31
05.05.2011
-> Eidy: : FCC...to je ten Tábor? 4 no tak držim palce ať to všechno Saky dodá včas :-)



-> M@rtin: : takhle už jezdí teď 3
07:41:50
05.05.2011
M@rtin
-> Eidy: No vyndavat mě ho zrovna ty nemusíš, na to jsou jiný lidi ....3 3



Ale i tak pecka, jsem na to zvědavej ..... to budeš v Mostě stát na plynu když všichni už dávno brzdí a brzdit budeš 3 délky auta před zatáčkou 47
07:34:05
05.05.2011
Eidy
-> M@rtin: No to ti ho radši vyndavat nebudu 3

Zadek bude letos na bubnu, ale už vymejšlím co dozadu. Nějak jsem zjistil, že s Octávkovým třmenem by byl rozměrově asi trochu problém. Ale jsou to jen předpoklady. Musím to oměřit. Příčinou se zdá být rozteč 4x130.

-> T: No snad v květnu. Pořád tak nějak uháním Sakyho. V červni je sraz FCC klubu a to už to chci mít na autě. Tak snad no.
06:58:04
05.05.2011
-> Eidy: : 156 4 a ostatní díly nápravy? kdy to bude komplet? 4
06:24:48
05.05.2011
M@rtin
-> Eidy: No to mě ho vyndej, Wilwood, pecka .... a teďka co na zadek?
01:31:53
05.05.2011
Eidy
-> stevotuner: mrkni na speedpro. S deskama to bylo 10000. A normální desky tam samozřejmě nepasujou. Tyhle třmeny jsou uchycený radiálně, čili držáky musí být taky jiný.
01:17:44
05.05.2011
stevotuner
-> Eidy: kolko ta vysli tie 4piestiky?? idu tam klasika oblozenia a co drziaky musis ich vyrabat
Extreme Tyres