skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
09:58:23
05.05.2011
05.05.2011
MATTESS
-> vhml: když to nepřenese guma na silnici, tak můžeš mít sebelepší brzdy a je to prd platný
09:56:20
05.05.2011
05.05.2011
fidelmc
Nebyla by fotka , jak si odlehcoval 130 pist? jak si dal dohromady 125 blok a 130 palici? Co je to motor se snekem?
09:49:39
05.05.2011
05.05.2011
Péďa17
-> Eidy: pěkný brzdy,možná že se na sraze FCC klubu potkáme
09:28:23
05.05.2011
05.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 05.05.11 09:00:22: Aha a proč jsem teda pořád tak vydřenej z rozdílu sériová guma versus R888 hlavně na brzdách? Podotýkám na stejném autě, ve stejném rozměru, na chlaďákách s deskama ATE?
09:00:22
05.05.2011
05.05.2011
vhml
-> Eidy: ale unesou. Já taky nechápal co všechno je schopná DS3000 vyndat ze sériový gumy. Já už pochopil že o gumách a o chladákách to není, ale jen a jen o destičkách
08:55:37
05.05.2011
05.05.2011
M@rtin
-> T 05.05.11 07:45:31: To je fakt, teďka už to bude jenom "horší"
-> Eidy 05.05.11 07:54:39: To je fakt, za tenhle styl jízdy by se ti sériová guma odvděčila něčím nehezkým. Taky bych měl vymyslet nějaký jiný gumy na takovýhe ježdění, ty sériovky co mám nic moc.
-> Eidy 05.05.11 07:54:39: To je fakt, za tenhle styl jízdy by se ti sériová guma odvděčila něčím nehezkým. Taky bych měl vymyslet nějaký jiný gumy na takovýhe ježdění, ty sériovky co mám nic moc.
08:23:48
05.05.2011
05.05.2011
michal.tuareg
k brzdám gratuluji ještě je potřeba k tomu najít vhodnou směs na deskách ( jako kompresibilitu mat. ) vůči kotouči, laborace je to slušná ale výsledek pak stojí za to.
Jaky budou kotouče ? značka atd.
Jaky budou kotouče ? značka atd.
08:20:08
05.05.2011
05.05.2011
Minik03
Ty třemeny jsou opravdu třída, ale škoda že je na auto zaděláš až přes zimu. Nebo se Sakyho dodací lhuty zlepšily? Rád bych to viděl co nejdřív v akci.
08:15:19
05.05.2011
05.05.2011
Norton
-> Eidy: moc pekna ides medzi oblubene :o)
08:12:07
05.05.2011
05.05.2011
Zazaa
-> Eidy 05.05.11 07:54:39: no tak potom poridit dalsi sadu na slickach nebo prezout a je to :) beztak vozis kocu na podvale a po silnici s tim moc nenajezdis nebo jo ?
08:09:50
05.05.2011
05.05.2011
m8rinek
-> Eidy: nezbude Ti kousíček DS na otestování? :P
07:54:39
05.05.2011
05.05.2011
Eidy
-> M@rtin: No to se mi ulevilo
Tak on se zlepší spíš nástup a slibuju si lepší dávkování, ale jinak už je to dávno o gumách. O moc víc už toho neunesou.
-> T: Jojo, to je Tábor. A to ještě musím (chci) předělat ten stabík. Už abych začal dělat.
Tak on se zlepší spíš nástup a slibuju si lepší dávkování, ale jinak už je to dávno o gumách. O moc víc už toho neunesou.
-> T: Jojo, to je Tábor. A to ještě musím (chci) předělat ten stabík. Už abych začal dělat.
07:52:37
05.05.2011
05.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 05.05.11 07:45:31: Ano
07:45:31
05.05.2011
05.05.2011
T
-> Eidy: : FCC...to je ten Tábor? no tak držim palce ať to všechno Saky dodá včas :-)
-> M@rtin: : takhle už jezdí teď
-> M@rtin: : takhle už jezdí teď
07:41:50
05.05.2011
05.05.2011
M@rtin
-> Eidy: No vyndavat mě ho zrovna ty nemusíš, na to jsou jiný lidi ....
Ale i tak pecka, jsem na to zvědavej ..... to budeš v Mostě stát na plynu když všichni už dávno brzdí a brzdit budeš 3 délky auta před zatáčkou
Ale i tak pecka, jsem na to zvědavej ..... to budeš v Mostě stát na plynu když všichni už dávno brzdí a brzdit budeš 3 délky auta před zatáčkou
07:34:05
05.05.2011
05.05.2011
Eidy
-> M@rtin: No to ti ho radši vyndavat nebudu
Zadek bude letos na bubnu, ale už vymejšlím co dozadu. Nějak jsem zjistil, že s Octávkovým třmenem by byl rozměrově asi trochu problém. Ale jsou to jen předpoklady. Musím to oměřit. Příčinou se zdá být rozteč 4x130.
-> T: No snad v květnu. Pořád tak nějak uháním Sakyho. V červni je sraz FCC klubu a to už to chci mít na autě. Tak snad no.
Zadek bude letos na bubnu, ale už vymejšlím co dozadu. Nějak jsem zjistil, že s Octávkovým třmenem by byl rozměrově asi trochu problém. Ale jsou to jen předpoklady. Musím to oměřit. Příčinou se zdá být rozteč 4x130.
-> T: No snad v květnu. Pořád tak nějak uháním Sakyho. V červni je sraz FCC klubu a to už to chci mít na autě. Tak snad no.
06:58:04
05.05.2011
05.05.2011
T
-> Eidy: : a ostatní díly nápravy? kdy to bude komplet?
06:24:48
05.05.2011
05.05.2011
M@rtin
-> Eidy: No to mě ho vyndej, Wilwood, pecka .... a teďka co na zadek?
01:31:53
05.05.2011
05.05.2011
Eidy
-> stevotuner: mrkni na speedpro. S deskama to bylo 10000. A normální desky tam samozřejmě nepasujou. Tyhle třmeny jsou uchycený radiálně, čili držáky musí být taky jiný.
01:17:44
05.05.2011
05.05.2011
stevotuner
-> Eidy: kolko ta vysli tie 4piestiky?? idu tam klasika oblozenia a co drziaky musis ich vyrabat