Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

07:54:39
05.05.2011
Eidy
-> M@rtin: No to se mi ulevilo 1

Tak on se zlepší spíš nástup a slibuju si lepší dávkování, ale jinak už je to dávno o gumách. O moc víc už toho neunesou.

-> T: Jojo, to je Tábor. A to ještě musím (chci) předělat ten stabík. Už abych začal dělat.
07:52:37
05.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 05.05.11 07:45:31: Ano 4
07:45:31
05.05.2011
-> Eidy: : FCC...to je ten Tábor? 4 no tak držim palce ať to všechno Saky dodá včas :-)



-> M@rtin: : takhle už jezdí teď 3
07:41:50
05.05.2011
M@rtin
-> Eidy: No vyndavat mě ho zrovna ty nemusíš, na to jsou jiný lidi ....3 3



Ale i tak pecka, jsem na to zvědavej ..... to budeš v Mostě stát na plynu když všichni už dávno brzdí a brzdit budeš 3 délky auta před zatáčkou 47
07:34:05
05.05.2011
Eidy
-> M@rtin: No to ti ho radši vyndavat nebudu 3

Zadek bude letos na bubnu, ale už vymejšlím co dozadu. Nějak jsem zjistil, že s Octávkovým třmenem by byl rozměrově asi trochu problém. Ale jsou to jen předpoklady. Musím to oměřit. Příčinou se zdá být rozteč 4x130.

-> T: No snad v květnu. Pořád tak nějak uháním Sakyho. V červni je sraz FCC klubu a to už to chci mít na autě. Tak snad no.
06:58:04
05.05.2011
-> Eidy: : 156 4 a ostatní díly nápravy? kdy to bude komplet? 4
06:24:48
05.05.2011
M@rtin
-> Eidy: No to mě ho vyndej, Wilwood, pecka .... a teďka co na zadek?
01:31:53
05.05.2011
Eidy
-> stevotuner: mrkni na speedpro. S deskama to bylo 10000. A normální desky tam samozřejmě nepasujou. Tyhle třmeny jsou uchycený radiálně, čili držáky musí být taky jiný.
01:17:44
05.05.2011
stevotuner
-> Eidy: kolko ta vysli tie 4piestiky?? idu tam klasika oblozenia a co drziaky musis ich vyrabat
00:44:03
05.05.2011
Eidy
-> Tuner#2: Kurva to je fofr. Člověk ani nedodělá popisky fotek a paparazi už tu šmírujou :)
00:42:56
05.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Á brzdy dorazili, moooc pěkný pane, konečně budeš mít taky 4P 2 3
11:17:48
04.05.2011
-> Eidy: : jasný, o tom žádná,ale neni to ono 40
10:44:41
04.05.2011
Eidy
-> T: No to jo, ale vzhled je dost jinej.
10:18:25
04.05.2011
Eidy 03.05.11 22:30:46 napsal:

→ Matulo: Ahá. Já myslel, že je to opravdu karbon a ne

folie. Zkus to pravou tkaninou.



http://youtube.com/v/6rTW aV1imzs




hezký video 40 jen mi přijde potahování carbonem skoro jako folie 8 když je pod tim stejně plast 8
08:10:33
04.05.2011
Eidy
-> m8rinek: Dvakrát aha. Já myslel, že jí dělá. Tak nic.

A ty chceš dělat top chop nebo jak?
23:25:15
03.05.2011
m8rinek
-> Eidy: Už? Lamináťák má střechu od Práška, jenže mě bohužel konvenční střecha nepomůže...
23:23:38
03.05.2011
Eidy
-> m8rinek: Tak střechu dělá lamináťák.
23:18:26
03.05.2011
m8rinek
-> Eidy: nic jiného mi nezbývá, případně budu jezdit s vevařeným křížem.
23:13:48
03.05.2011
Eidy
-> m8rinek: Ty chceš dělat střechu?
23:11:50
03.05.2011
m8rinek
-> Eidy: Díky za link, mě čeká jeden velikej díl karoserie, tak uvidíme.... Navíc netušim zda se rozhodnu pro lamino, či karbon...
Extreme Tyres